表紙
市場調査レポート

世界の茶市場におけるプライベートブランド

Private Label in Tea

発行 Euromonitor International 商品コード 234608
出版日 ページ情報 英文 36 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=105.42円で換算しております。
Back to Top
世界の茶市場におけるプライベートブランド Private Label in Tea
出版日: 2012年03月13日 ページ情報: 英文 36 Pages
概要

地域によって茶の消費形態や伝統が大きく異なり、また全体的に低価格であることから、世界の茶市場はこれまではプライベートブランドとの競争に晒されてきませんでした。しかし、近代的小売チャネルの発展や、高級茶市場の多様化・成長を受けて、世界各地で茶のプライベートブランドが発売されるようになりました。

当レポートでは、世界の茶(緑茶・紅茶・ハーブティーなど)市場におけるプライベートブランドの普及状況について分析し、各地域・部門の詳細動向、主要企業のケーススタディ、今後の市場機会、ブランド茶企業の対応策といった情報を盛り込んで、概略以下の構成でお届けします。

イントロダクション

各地域での市場実績

各企業の事例

結論

目次
Product Code: HDPRIVATELABELTEA

Tea's varying regional traditions of consumption and its overall low price point has largely shielded the category in the past from significant private label competition. However, the expansion of modern retail channels and a diversified market for premium teas is creating new spaces for private label entries around the world. This report examines where the next private label growth markets will be, and what branded tea manufacturers can do to meet this emerging competitive threat.

Euromonitor International's Private Label in Tea global briefing offers an insight into to the size and shape of the Hot Drinks market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success. The analysis can focus on both retail and foodservice.

Product coverage: Coffee, Other Hot Drinks, Tea.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Hot Drinks market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • Regional Performance
  • Company Case Studies
  • Conclusions
  • Report Definitions
Back to Top