株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

コーヒーの自社ブランド

Private Label in Coffee

発行 Euromonitor International 商品コード 228799
出版日 ページ情報 英文 33 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=115.27円で換算しております。
Back to Top
コーヒーの自社ブランド Private Label in Coffee
出版日: 2011年12月15日 ページ情報: 英文 33 Pages
概要

当レポートでは、世界におけるホットドリンク市場について調査分析し、市場の概要、成長分野と変化を推進する要因、競合環境、主要企業と主要ブランドなどを検証し、5ヶ年市場予測も含めて、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

  • イントロダクション
  • 地域の実績
  • ブランドのケーススタディ
  • 販路の拡大
  • 結論
  • レポートの定義

調査対象

  • コーヒー、その他のホットドリンク、紅茶

調査内容

  • 市場規模(推移と予測)
  • 企業シェア
  • ブランドシェア
  • 流通データ
目次
Product Code: HDPRIVATELABEL

Though overall coffee sales did not suffer through the recent recession years of 2008-2010, consumers are more aware than ever of price points. This reports seeks to identify the role private label currently plays in the context of global coffee sales, the factors behind its success or lack thereof by region, and strategies that will be key to meeting the continued challenge that private label will pose to brand manufacturers over the 2010-2015 period.

Euromonitor International's Private Label in Coffee global briefing offers an insight into to the size and shape of the Hot Drinks market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success. The analysis can focus on both retail and foodservice.

Product coverage: Coffee, Other Hot Drinks, Tea.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Hot Drinks market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • Regional Performance
  • Brand Case Studies
  • Channel Expansion
  • Conclusions
  • Report Definitions
Back to Top