株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

フレーバー:単なる味付けではなく不可欠なツール

Flavours: Tools Not Just Tastes

発行 Euromonitor International 商品コード 228779
出版日 ページ情報 英文 57 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=114.71円で換算しております。
Back to Top
フレーバー:単なる味付けではなく不可欠なツール Flavours: Tools Not Just Tastes
出版日: 2014年07月30日 ページ情報: 英文 57 Pages
概要

当レポートでは、世界における原材料市場について調査分析し、市場の概要、成長分野と変化を推進する要因、競合環境、主要企業と主要ブランドなどを検証し、5ヶ年市場予測も含めて提供しています。

目次

  • イントロダクション
  • 背景
  • フレーバー量
  • フレーバー業界
  • コンセプト促進要因
  • カテゴリー分析:ソフトドリンク
  • カテゴリー分析:アルコール飲料
  • カテゴリー分析:乳製品
  • カテゴリー分析:菓子
  • カテゴリー分析:スナック
  • 提言

調査対象

  • 研磨/無機剤、酸味料、消泡剤、抗真菌剤、抗菌剤、制汗剤、漂白剤前駆体、漂白剤、植物、カロチノイド、ココアリカー、ココアパウダー、着色料、日用品、コンディショニング剤(皮膚、毛髪、繊維)、培養物、皮膚軟化剤、乳化剤、共乳化剤、酵素安定剤、酵素、油脂、調味料、香味料、小麦粉、蛍光剤、香料、など

調査内容

  • 市場規模(推移と予測)
  • 企業シェア
  • ブランドシェア
  • 流通データ

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: INGFLAVOURS

Flavour is an essential tool for food and drinks producers, not only in delivering palatability but also in positioning a product or targeting a specific audience. This report assesses global flavour trends, looking at market sizes and segmentation, and explores some of the themes impacting flavour development. Specific analysis is also included on flavour trends in soft drinks, alcoholic drinks, dairy/ice cream, confectionery and snacks, as these are among the most innovative categories.

Euromonitor International's Flavours: Tools Not Just Tastes global briefing offers a comprehensive guide to the Ingredients market at an international level. It highlights the major drivers behind ingredient supply and demand, provides detailed analysis of the individual ingredient categories and the product categories they are used in. It also examines regional prospects, highlighting opportunities and challenges in ingredient usage.

Product coverage: Abrasives/Inorganics, Acidulants, Antifoams, Antifungals, Antimicrobials, Antiperspirants, Bleach Precursors, Bleaching Agents, Botanicals, Carotenoids, Cocoa Liquor, Cocoa Powder, Colours, Commodities, Conditioning Agents (Skin, Hair, Fabric), Cultures, Emollients, Emulsifiers and Co-Emulsifiers, Enzyme Stabilisers, Enzymes, Fats and Oils, Flavour Enhancers, Flavours, Flours, Fluorescers, Fragrances, Humectants, Insect Repellants, Insecticides, Lacquers, Milk, Minerals, Miscellaneous Ingredients, Modified Flour, pH Control/salts, Phytoestrogens, Polysaccharides and Oligosaccharides, Preservatives/Antioxidants, Propellants, Proteins, Raising Agents, Reducing Agents, Skin Benefit Agents, Skin Lighteners, Skin Tanning Agents, Solvents, Sunscreens, Surfactant Cleansers and Adjuvants, Sweeteners, Synthetic Polymers, Thickeners/Structurants, Tooth Care, Vitamins and Derivatives, Water Softeners/Chelators.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Ingredients market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

Introduction

Flavour Volumes

The Flavour Industry

Concept Drivers

Concept drivers

Category Analysis - Soft Drinks

Category Analysis - Alcoholic Drinks

Category Analysis - Dairy

Category Analysis - Confectionery

Category Analysis - Snacks

Recommendations

Back to Top