メールサービス キャンペーン : 期間中に新規登録や配信希望カテゴリの変更等をされた方に、ご用意した無料レポートを提供しております。 新規登録 / 登録内容変更

株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

西欧におけるアパレルの主要機会

Key Opportunities for Apparel in Western Europe

発行 Euromonitor International 商品コード 228716
出版日 ページ情報 英文 28 Pages
即納可能
価格
こちらの商品の販売は終了いたしました。
Back to Top
西欧におけるアパレルの主要機会 Key Opportunities for Apparel in Western Europe
出版日: 2012年01月12日 ページ情報: 英文 28 Pages

当商品の販売は、2018年07月02日を持ちまして終了しました。

概要

当レポートでは、世界におけるアパレル市場について調査分析し、特に西欧に焦点を当てて、市場の現状、成長分野と変化を推進する要因、競合環境、主要企業と主要ブランドなどを検証し、5ヶ年市場予測も含めて、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

  • イントロダクション
  • アパレルを形成している国々
  • 高齢化社会における生活
  • 西欧における小売業の動向
  • 見通しと提言
  • レポートの定義

調査対象

  • 衣料品、フットウェア

調査内容

  • 市場規模(推移と予測)
  • 企業シェア
  • ブランドシェア
  • 流通データ
目次
Product Code: CLFKEYOPPORTUNITIES

This briefing aims to cover three of the most important issues affecting companies operating within the apparel industry. The first is sourcing - which countries have become major global production hubs and what the next ones will be. The second deals with a global demographic issue - the ageing of the world's population and what it means for apparel. The final issue is distribution trends within the apparel industry, using Western Europe as a primary focus.

Euromonitor International's Key Opportunities for Apparel in Western Europe global briefing offers an insight into to the size and shape of the apparel market, highlights buzz topics, emerging trends as well as pressing industry issues. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the clothing and footwear market - be they changes on the supply side, in channel dynamics, economic/ lifestyle /demographic influences or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success.

Product coverage: Clothing, Footwear.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Apparel market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • Who is Making Our Apparel?
  • Living in an Ageing World
  • Retailing Trends in Western Europe
  • Outlook and Recommendations
  • Report Definitions
Back to Top