表紙
市場調査レポート

経済危機後の美容市場:年間レビューおよび将来における成長のためのコンセプト

Beauty Beyond the Crisis - The Year in Review and Growth Concepts for the Future

発行 Euromonitor International 商品コード 200813
出版日 ページ情報 英文 43 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.75円で換算しております。
Back to Top
経済危機後の美容市場:年間レビューおよび将来における成長のためのコンセプト Beauty Beyond the Crisis - The Year in Review and Growth Concepts for the Future
出版日: 2011年05月26日 ページ情報: 英文 43 Pages
概要

美容業界は不景気からの回復に向かっており、美容業界の戦略は引き続き、エクスペリエンスや排他性によって価値を向上させる、革新性に注目しています。技術進歩は急速に進み、消費者にそれを知らせるための新しいメディアが必要です。また一方で、インターネットでの販売は競争を増しています。

当レポートでは、世界の美容およびパーソナルケア市場全体を概要し、業界の話題、新興地域、カテゴリーおよび動向、喫緊の課題、空白地帯、主要な企業およびブランド、新製品開発などについて調査しまとめており、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

  • イントロダクション
  • 不景気からの脱出
  • 主な実績指標
  • 新しいポジショニングおよび価値コンセプト
  • エクスペリエンスとしての美容ブランド
  • 将来の主な展望
  • レポートの定義
目次
Product Code: CTBEAUTYBEYONDTHECRISIS

As the beauty industry heads into recovery from the recession, strategies continue to focus on innovation, with value being increasingly associated with experience and exclusivity. While 2010 saw a strong rebound for premium beauty, the largest revenue potential will continue to be dominated by mass products. With technology rapidly advancing, reaching out to consumers through new media will become a greater necessity, while beauty internet commerce will grow increasingly competitive.

Euromonitor International's Beauty Beyond the Crisis - The Year in Review and Growth Concepts for the Future global briefing offers an insight into to the size and shape of the Beauty and Personal Care market and highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success. The report also explores developments in the premium vs mass/masstige segments, and the evolution of novel beauty concepts.

Product coverage: Baby Care, Bath and Shower, Colour Cosmetics, Deodorants, Depilatories, Fragrances, Hair Care, Mass Cosmetics, Men' s Grooming, Oral Care, Oral Care excl Power Toothbrushes, Premium Cosmetics, Sets/Kits, Skin Care, Sun Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Beauty and Personal Care market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • Moving Out of the Recession
  • Key Performance Indicators
  • New Positioning and Value Concepts
  • The Beauty Brand as an Experience
  • Key Future Prospects
  • Report Definitions
Back to Top