株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

中国の創傷ケア市場

Wound Care in China

発行 Euromonitor International 商品コード 175760
出版日 ページ情報 英文 17 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=109.93円で換算しております。
Back to Top
中国の創傷ケア市場 Wound Care in China
出版日: 2019年10月07日 ページ情報: 英文 17 Pages
概要

主に単価の上昇によって2018年に創傷ケアは着実な成長をみせました。創傷ケア分野に参入する企業は利益を維持する手段を模索し始め、低価格製品の重要性を低く位置付ける決定を下しました。1ユニット当たり1.2元から1.5元のハイエンド防水プラスターが市場でますます一般的になっています。

当レポートでは、中国の創傷ケア市場を調査し、市場の概要、市場の概要、カテゴリー別の市場動向、市場規模の推移と予測、売上の推移、企業シェア、ブランドシェア、流通データ、競合情勢、主要企業の動向などをまとめています。

調査対象:応急処置キット、ガーゼ、テープ、粘着プラスター/粘着包帯、その他

目次

見出し

見通し

着実な成長は単価の上昇によって牽引される

市場拡大は成長を後押しする

流通における薬剤師/薬局の重要性は弱まっている

競合情勢

Yunnan Baiyao Groupは創傷ケアにおいてリードを維持

創傷ケアの限定的な革新

カテゴリデータ

エグゼクティブサマリー

健康的な生活が中国のコンシューマーヘルスの成長を促進

支援的な政府政策が成長を推進し続ける

合併・買収はダイナミックな競争環境をもたらす

オンラインとオフラインの統合による大きな可能性

予測期間にわたってコンシューマーヘルスの着実な成長が期待される

市場指標

市場データ

付録

OTC医薬品の登録と分類

ビタミン/サプリメントの登録と分類

セルフメディケーション/セルフケアと予防医学

スイッチ医薬品

定義

出典

目次
Product Code: CHCNwc

The consumer base for wound care is expanding significantly in China for two main reasons. Firstly, the ageing of the population is leading to a growing number of consumers with age-related conditions such as osteoporosis, which make them more vulnerable to injury than their younger counterparts. Secondly, rising consumer health-awareness is encouraging increasing participation in regular exercise, with younger people visiting gyms and engaging in sports, while older people are taking up pastime...

Euromonitor International's‘ Wound Care in China report’ offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2014-2018, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2023 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: First Aid Kits, Gauze, Tape and Other Wound Care, Sticking Plasters/Adhesive Bandages.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Wound Care market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

Euromonitor International

October 2019

LIST OF CONTENTS AND TABLES

Headlines

Prospects

Ageing and Increasing Participation in Vigorous Activity Boosting Demand

Distribution Becoming Increasingly Diversified

New Formats Emerging

Competitive Landscape

Yunnan Baiyao Group Strengthens Dominant Position

Opportunities for Innovation Emerging

Category Data

  • Table 1 Sales of Wound Care by Category: Value 2014-2019
  • Table 2 Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2014-2019
  • Table 3 NBO Company Shares of Wound Care: % Value 2015-2019
  • Table 4 LBN Brand Shares of Wound Care: % Value 2016-2019
  • Table 5 Forecast Sales of Wound Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 6 Forecast Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2019-2024

Executive Summary

Healthy Living, Self-medication and Government Strategy Boosting Demand

Government Policies Playing An Important Role in Market Development

M&a Activity and Alliances Changing Competitive Landscape

Government Cracks Down on Direct Sellers

Favourable Environment for Ongoing Growth

Market Indicators

  • Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2014-2019
  • Table 8 Life Expectancy at Birth 2014-2019

Market Data

  • Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2014-2019
  • Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2014-2019
  • Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2015-2019
  • Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2016-2019
  • Table 13 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2014-2019
  • Table 14 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2019
  • Table 15 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024
  • Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024

Appendix

OTC Registration and Classification

Vitamins and Dietary Supplements Registration and Classification

Self-medication/self-care and Preventative Medicine

Switches

    • Summary 1 OTC: Switches 2018-2019

Definitions

Sources

    • Summary 2 Research Sources
Back to Top