表紙
市場調査レポート

ソフトドリンク市場:2010年における革新的な新製品

New Product Development in 2013/2014: Proliferation of Choice

発行 Euromonitor International 商品コード 168704
出版日 ページ情報 英文 44 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=105.42円で換算しております。
Back to Top
ソフトドリンク市場:2010年における革新的な新製品 New Product Development in 2013/2014: Proliferation of Choice
出版日: 2014年06月30日 ページ情報: 英文 44 Pages
概要

2008-2009年の間の不況の後、消費者はソフトドリンクの購買を復活させつつあります。そのため、市場を牽引するための新たな製品を投入するには、2010年は非常に良いタイミングとなっています。

当レポートでは、世界のソフトドリンク市場について、規模および業界の話題、新興地域、業界の課題、主要企業およびブランド、新商品開発の動向なども織り込んで、予測とともに概略以下の構成でお届けいたします。

目次

  • イントロダクション
  • 原料が主導する革新
  • 利用機会のセグメンテーション
  • コミュニケーションの価値
  • 提言

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: SDNEW

New product development has never been more important to the soft drinks industry, with manufacturers seeking to reignite stagnant categories in developed markets while introducing new, on-trend products for emerging market consumers. This brief profiles examples of important global new product development across five beverage categories, examining the key consumer trends driving successful new packaged beverage products.

Euromonitor International's New Product Development in 2013/2014: Proliferation of Choice global briefing offers an insight into to the size and shape of the Soft Drinks market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success. The analysis can focus on value and volume for both off trade and on trade.

Product coverage: Asian Speciality Drinks, Bottled Water, Carbonates, Concentrates, Juice, RTD Coffee, RTD Tea, Sports and Energy Drinks.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Soft Drinks market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • Searching for Value
  • Saving Carbonates
  • More Valuable Waters
  • Natural, Affordable Energy
  • Three Tiers of Juices
  • Versatility in RTD Tea
  • Where Next in Innovation?
Back to Top