表紙
市場調査レポート

コンシューマーヘルス市場:2010-2011年の予測

Forecast Revisit 2011-2012: Consumer Health

発行 Euromonitor International 商品コード 167541
出版日 ページ情報 英文 42 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.18円で換算しております。
Back to Top
コンシューマーヘルス市場:2010-2011年の予測 Forecast Revisit 2011-2012: Consumer Health
出版日: 2012年02月07日 ページ情報: 英文 42 Pages
概要

コンシューマーヘルス産業は景気後退後の2010年の間、主にアジア太平洋、中東および南アメリカにおける成長によって回復を見せました。2010年、規制の動きが活発化した期間に、地元企業の拡大や小売の発達、低価格オプションなどを通して新たな市場機会が発生しました。

当レポートでは、世界のコンシューマーヘルス(OTC医薬品)市場について、市場規模、成長動向、潜在機会、規制変更の影響、消費者の態度などについて分析を行いまとめており、概略以下の構成でお届けします。

目次

  • イントロダクション
  • コンシューマーヘルスに影響を与える世界の動向:2010年
  • 最新情報:世界
  • 最新情報:地域
  • 最新情報:カテゴリー
  • 小売動向
  • 将来の消費者
  • 2010年以降の予測
目次
Product Code: CHFORECASTREVISIT

The global consumer health market experienced several changes in 2011. In conjunction with its new 2012 forecast release, Euromonitor International provides additional insight on the regulatory, scientific, economic, industry and public health trends behind the data.

Euromonitor International's Forecast Revisit 2011-2012: Consumer Health global briefing examines the size, growth trends and potential opportunities in the Consumer Health market.  The strategic analyses include assessing the impacts of changing regulations, research breakthroughs and public health concerns on both the market and leading companies.  Consumer attitudes towards the products and their personal healthcare needs are also explored.

Product coverage: Allergy Care, Child-Specific Consumer Health, Herbal/Traditional Products, OTC, Sports Nutrition, Vitamins and Dietary Supplements, Weight Management.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Consumer Health market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • 2011 Trends Influencing Consumer Health
  • Global Update
  • Regional Update
  • Category Update
  • Retailing Trends
  • Consumers of the Future
  • Beyond 2011 Expectations
  • Report Definitions
Back to Top