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市場調査レポート
商品コード
140445
シンガポールのベビーフード市場Baby Food in Singapore |
シンガポールのベビーフード市場 |
出版日: 2019年09月09日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 27 Pages
納期: 即納可能
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調査期間中、親は母乳育児のメリットをより意識するようになりました。母乳育児をさらに促進するために、乳児用食品販売倫理委会(SIFECS)は、6ヶ月未満の乳児を対象とした粉ミルクをインターネット小売りまたは割引価格での販売から禁止しています。その後、SIFECSはこの規制の範囲を、生後12ヶ月までの乳児用のすべての粉ミルクを含むように拡大することを計画しています。粉ミルクの売上は2017年は出生率の低下により減少しました。
当レポートでは、シンガポールのベビーフード市場について調査し、市場規模、最新の小売り売上データ、市場に影響を及ぼす主な要因などを分析し、主要企業のプロファイル、市場予測を提供しております。
製品範囲:ドライベビーフード、粉ミルク、その他のベビーフード、調理済みベビーフード
データ範囲:市場規模(実績・予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ
売上成長を制限するための粉ミルクの宣伝に関する厳格な規則
制限されたままの消費者意識
品質重視がプレミアムブランドの需要を促進
地元の粉ミルクメーカーは両親に代わりのオプションを提供
地元ブランドの販売を促進する流通の改善
オーガニック製品と特別な粉ミルク
シンガポール政府は健康的な食生活を引き続き奨励
加工食品の現在価値の売上成長は2018年も安定
健康および利便性を中心に展開する加工食品の革新
スーパーマーケットは依然として主要な流通経路
加工食品の予測期間見通しは概ね好調
フードサービス
フードサービスへの販売
消費者向けフードサービス
Demand for baby food in Singapore, with sales dominated by milk formula, continued to experience a slow decline in 2019. A number of factors are negatively impacting this declining demand. Couples in Singapore are delaying starting a family and are having fewer children, with declining birth rates representing a shrinking market for baby food. Despite efforts by the Singapore Government to implement policies to encourage higher birth rates such as providing financial help for new parents such as...
Euromonitor International's Baby Food in Singapore report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2014-2018, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2023 illustrate how the market is set to change.
Product coverage: Dried Baby Food, Milk Formula, Other Baby Food, Prepared Baby Food.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Euromonitor International
September 2019
LIST OF CONTENTS AND TABLES
Low Birth Rates and Ongoing Promotion of Breastfeeding Restrict Growth of Baby Food
High Cost of Living Influences Singaporeans' Decisions To Start A Family
Internet Retailing Gain Grounds by Offering Convenience
Multinationals Dominate But Local Brands May Benefit From Offering Economical Solutions
Niche of Organic Baby Food Presents Potential for Brands To Expand
January 2020 Marks Start of Severe Restrictions on Advertising and Promotion
Consumer Inquisitiveness Will Drive Market Growth
Packaged Food Growth Slows Amid Recession Fears
Manufacturers Adopt Cautious Approach As Government Rhetoric Increasingly Focuses on Healthy Living
Packaged Food Distribution Likely To Remain Stable With Little Disruption
Premiumisation and Health-focused Products Will Remain As Key Strategies To Derive Growth in An Era of Stable Consumption
Foodservice
Sales To Foodservice
Consumer Foodservice