株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

製品革新および多様性によって活性化する金属製エアゾール缶市場

Product Innovation and Diversification Invigorates the Metal Aerosol Can Industry

発行 Euromonitor International 商品コード 127050
出版日 ページ情報 英文 41 Pages
即納可能
価格
こちらの商品の販売は終了いたしました。
Back to Top
製品革新および多様性によって活性化する金属製エアゾール缶市場 Product Innovation and Diversification Invigorates the Metal Aerosol Can Industry
出版日: 2010年07月28日 ページ情報: 英文 41 Pages

当商品の販売は、2016年07月01日を持ちまして終了しました。

概要

当レポートでは、世界の金属製エアゾール缶市場について調査し、世界市場の概要、セグメント別(美容・パーソナルケア、家庭用ケア)の分析、今後の見通しなどを提供しており、概略以下の構成でお届けします。

イントロダクション

  • 調査範囲
  • 主な調査結果

世界の金属製エアゾール缶市場概要

  • エアゾール総売り上げの44%がボディ・エア用のデオドラント
  • 主なエアゾールカテゴリーにおける多国籍の重要性
  • 欧州はデオドラントが、アジアでは殺虫剤が需要を形成
  • 金属製エアゾール缶の成長 2008/2009年
  • 米国は消臭スプレーを通じて世界のエアゾール売上のトップ
  • エアゾール成長率はラテンアメリカが1位から3位を占める
  • エアケアおよびデオドラントがエアゾールの成長をリード

美容・パーソナルケアへの注目

  • 世界の美容・パーソナルケアにおけるエアゾールの進化
  • ラテンアメリカはエアゾール売上を促進
  • デオドラントの1位はスプレー。ロールオン式およびスティックが挑む
  • 西欧は世界のエアゾールデオドラント売上にとって重要
  • デオドラントにおいて、ラテンアメリカはその他地域を上回る
  • デオドラント消費量の高い国・低い国
  • Unileverはデオドラントにおける世界的な支配を拡大、など

家庭用ケアへの注目

  • エアケアおよび殺虫剤は、最も利益の高いエアゾール
  • 中東・アフリカおよびアジア太平洋地域はホームケア用エアゾールの売上を促進
  • エアケアの売上は2009年に減速したものの、カテゴリーは成長を示す
  • 従来のスプレー式エアケアはラテンアメリカおよび中東・アフリカにおいて好調
  • 自宅で過ごす時間の増加が家庭用フレグランスの必要性を生む、など

見通し

  • エアゾール収益の主要ソース:〜2013年
  • 金属製エアゾール缶の成長:2009〜2013年
  • 定義
目次
Product Code: PKGGMETALAEROSOLCANS

Abstract

Metal aerosol can demand is shaped by deodorants, air fresheners and insecticides; these three product applications alone amounted to 59% of global retail aerosol volume sales in 2009. Expanded take-up is evident with the affordability and functionality attributes of the aerosol creating growth in Air and Sun Care in developed North America and Europe. Furthermore, the aerosol' s premium, added-value nature propels growth amongst a fast-developing consumer base in Asia Pacific and Latin America.

Euromonitor International' s Product Innovation and Diversification Invigorates the Metal Aerosol Can Industry global briefing offers an insight into to the size and shape of the packaging market, highlights the effect of emerging geographies, categories and consumer trends on the packaging landscape. It identifies the leading pack types, offers strategic analysis of key factors influencing the packaging market - be they packaging innovations, consumption growth, category switching, economic/lifestyle influences, legislation or environmental issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Packaging industry;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 30 years experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago and Sydney and a network of over 600 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

Table of Contents

Product Innovation and Diversification Invigorates the Metal Aerosol Can Industry
Euromonitor International
July 2010
Introduction
Global Metal Aerosol Can Overview
Spotlight on Beauty and Personal Care
Spotlight on Home Care
Prospects
Report Definitions

Back to Top