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市場調査レポート

フィリピンのビタミン市場

Vitamins in the Philippines

発行 Euromonitor International 商品コード 118233
出版日 ページ情報 英文 18 Pages
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価格
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フィリピンのビタミン市場 Vitamins in the Philippines
出版日: 2019年10月09日 ページ情報: 英文 18 Pages
概要

インフレ上昇によって、消費者は価格以上の価値を提供する製品を模索するようになりました。この消費者動向の変化によってマルチビタミンは2018年も好調に推移しました。予測期間においてもその傾向が続く見通しです。また、消費者は節約のためにマルチビタミンのような多様な効果をもたらす製品を模索すると見込まれています。

当レポートではフィリピンのビタミン市場を調査し、市場の概要、カテゴリー別の市場動向、市場規模の推移と予測、売上の推移、企業シェア、ブランドシェア、流通データ、競合情勢、主要企業の動向などをまとめています。

調査対象:マルチビタミン、シングルビタミン

目次

見出し

見通し

全体的な健康をターゲットにする製品は2018年に好調を記録

体を動かすことの少ないライフスタイルによってビタミンBの売上が急成長する

消費者意識の高まりが妊婦向けビタミン剤の機会を創出する

競合情勢

主要企業のポジションはプロモーション、幅広い製品種類、流通網の広さによって維持される

企業はマルチビタミンに注目

プライベートブランドのビタミン剤は容量が多く安価なため消費者に選ばれる

カテゴリデータ

エグゼクティブサマリー

不安定な経済状況にもかかわらず、消費者の健康は依然として優先事項に

より健康的なライフスタイルとダイナミックなミレニアル世代が高いインフレ率を相殺

小売チャネルでの存在感の強化によって主要企業は成長を促進する

多くのプレーヤーがインターネット小売によって存在感の強化を図る

コンシューマーヘルスは安定しているが成長の停滞が見込まれる

市場指標

市場データ

付録

OTC医薬品の登録と分類

ビタミン/サプリメントの登録と分類

セルフメディケーション/セルフケアと予防医学

スイッチ医薬品

定義

出典

目次
Product Code: CHPHvt

Multivitamins remained the biggest category within vitamins in the Philippines in 2019 and also performed best. In the review period, consumers tended to purchase products that offer more value for money as a result of the economic conditions characterised by rising inflation rates. Over the forecast period, sales of multivitamins are expected to continue to grow well due to consumers gaining greater awareness of multivitamins products that are beneficial for overall health.

Euromonitor International's‘ Vitamins in Philippines report’ offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2014-2018, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2023 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Multivitamins, Single Vitamins.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Vitamins market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

Euromonitor International

October 2019

LIST OF CONTENTS AND TABLES

Headlines

Prospects

Multivitamins Dominates and Performs Best As Consumers Seek Value for Money and Products That Benefit Overall Health

Vitamins C and E Are in High Demand As Consumers Focus on Fitness and Their Appearance

Sales of Vitamins for Pregnancy Achieve High Growth Due To Greater Awareness of the Importance That Expectant Mothers Are Healthy

Competitive Landscape

United Laboratories Leads With Inventive Marketing Strategies and High-quality Yet Affordable Products

Multivitamins Attracts Players Due To Its High Growth Prospects

Private Label Vitamin B Products Are Expected To Boost Sales With the Increase in Sedentary Careers

Category Data

  • Table 1 Sales of Vitamins by Category: Value 2014-2019
  • Table 2 Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2014-2019
  • Table 3 Sales of Multivitamins by Positioning: % Value 2014-2019
  • Table 4 NBO Company Shares of Vitamins: % Value 2015-2019
  • Table 5 LBN Brand Shares of Vitamins: % Value 2016-2019
  • Table 6 Forecast Sales of Vitamins by Category: Value 2019-2024
  • Table 7 Forecast Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2019-2024

Executive Summary

Steady Growth Continues in Consumer Health As the Gap Narrows Between Prevention and Treatment

Air Pollution and Population Growth Contribute Significantly To the Growth of Consumer Health in 2019

Players Use Television Advertising To Increase Brand Awareness

Internet Retailing Makes Gradual Headway Into Consumer Health

Stable Growth Is Expected for Consumer Health in the Forecast Period As A Balance Is Struck Between Consumers' Self-care and Their Price Sensitivity

Market Indicators

  • Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2014-2019
  • Table 9 Life Expectancy at Birth 2014-2019

Market Data

  • Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2014-2019
  • Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2014-2019
  • Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2015-2019
  • Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2016-2019
  • Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2014-2019
  • Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2019
  • Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024
  • Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024

Appendix

OTC Registration and Classification

Vitamins and Dietary Supplements Registration and Classification

Self-medication/self-care and Preventive Medicine

Switches

Definitions

Sources

    • Summary 1 Research Sources
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