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市場調査レポート

インドネシアのビタミン市場

Vitamins in Indonesia

発行 Euromonitor International 商品コード 118232
出版日 ページ情報 英文 17 Pages
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インドネシアのビタミン市場 Vitamins in Indonesia
出版日: 2019年10月07日 ページ情報: 英文 17 Pages
概要

活動的なライフスタイルのトレンドや労働時間の長期化などによってマルチビタミンの需要が促進され、2018年も引き続き力強い成長を記録しました。マルチビタミン市場は非常に細分化されているため激しい競合が引き起こされています。Hemavitonは信頼性および効果が高いと認識されている主要ブランドのひとつです。

当レポートではインドネシアのビタミン市場を調査し、市場の概要、カテゴリー別の市場動向、市場規模の推移と予測、売上の推移、企業シェア、ブランドシェア、流通データ、競合情勢、主要企業の動向などをまとめています。

調査対象:マルチビタミン、シングルビタミン

目次

見出し

見通し

開発を促進する激しい競合

活動的なライフスタイルがマルチビタミンの需要を促進する

ビタミン製品の前向きな見通し

競合情勢

Tempo Scan Pacificは主要プレーヤーとしての地位を維持

国内ブランドが売上を支配する

インターネット小売チャネルの出現

カテゴリデータ

エグゼクティブサマリー

コンシューマーヘルスの売上の増加が続く

植物性製品および伝統的な製品が成長を促進する

国際ブランドが売上を支配

コンシューマーヘルス製品を取り扱うインターネット小売の台頭

コンシューマーヘルスの見通し

市場指標

市場データ

付録

OTC医薬品の登録と分類

ビタミンとサプリメントの登録と分類

セルフメディケーション/セルフケアと予防医学

スイッチ医薬品

定義

出典

目次
Product Code: CHIDvt

A breakthrough innovation in the vitamins category has been adult multivitamins presented in gummy or jelly form. Initiated by the Indonesian company YouVit, this trend has become very popular in Indonesia. Further, the YouVit brand vitamins are offered in small packages containing seven gummy vitamins, one for every day of the week, whereas adult-targeted vitamins have always come in the form of tablets and capsules contained in large packages. Increasing demand for compact products that can su...

Euromonitor International's‘ Vitamins in Indonesia report’ offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2014-2018, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2023 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Multivitamins, Single Vitamins.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Vitamins market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

Euromonitor International

October 2019

LIST OF CONTENTS AND TABLES

Headlines

Prospects

Innovative Adult Multivitamins in Gummy Format and Compact Packaging Shake Up the Vitamins Landscape

Increasing Use of Smartphones Exacerbates Eye Strain and Boosts the Call for Vitamin A

Increasing Use of Vitamin E in Beauty Products and A Move Towards Using Collagen Reduces Demand for Vitamin E

Competitive Landscape

Redoxon Maintains Its New Lead in Vitamins, Benefiting From A New Variant Developed for Muslims Fasting During Ramadan

Youvit Multivitamins for Adults in Gummy Format Enjoy Robust Growth and Invite Further Innovation

Online Sales of Vitamins Continue To Grow

Category Data

  • Table 1 Sales of Vitamins by Category: Value 2014-2019
  • Table 2 Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2014-2019
  • Table 3 Sales of Multivitamins by Positioning: % Value 2014-2019
  • Table 4 NBO Company Shares of Vitamins: % Value 2015-2019
  • Table 5 LBN Brand Shares of Vitamins: % Value 2016-2019
  • Table 6 Forecast Sales of Vitamins by Category: Value 2019-2024
  • Table 7 Forecast Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2019-2024

Executive Summary

Unstable Weather and Environmental Conditions Drive Increased Demand for Consumer Healthcare

Rapidly Developing Healthcare Start-ups Offer Indonesia's Rural Population Greater Access To Services

Leading Players in Consumer Health Are Both International and Domestic, With Local Players Maintaining Their Greatest Strength in Herbal/traditional Products

Internet Retailing Growth Is Further Advanced by Widening Online Offer and Fast Product Delivery

Value Growth of Consumer Healthcare Is Ensured As Demand Continues To Increase

Market Indicators

  • Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2014-2019
  • Table 9 Life Expectancy at Birth 2014-2019

Market Data

  • Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2014-2019
  • Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2014-2019
  • Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2015-2019
  • Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2016-2019
  • Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2014-2019
  • Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2019
  • Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024
  • Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024

Appendix

OTC Registration and Classification

Vitamins and Dietary Supplements Registration and Classification

Self-medication/self-care and Preventive Medicine

Switches

Definitions

Sources

    • Summary 1 Research Sources
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