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市場調査レポート

フィリピンの鎮痛剤市場

Analgesics in the Philippines

発行 Euromonitor International 商品コード 117764
出版日 ページ情報 英文 20 Pages
即納可能
価格
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フィリピンの鎮痛剤市場 Analgesics in the Philippines
出版日: 2019年10月09日 ページ情報: 英文 20 Pages
概要

鎮痛剤および麻酔薬はフィリピンの家庭では非常に一般的です。フィリピンの鎮痛剤市場は成熟しており国内外のブランドが消費者の獲得を争っています。フィリピンでは、軟膏、パッチ、ローションといった形態で鎮痛剤が入手可能ですが、スプレー式の製品は流通が限定的であるため、スプレー式の製品を提供することでブランドはフィリピンの消費者の関心を引き付けることができます。

当レポートでは、フィリピンの鎮痛剤市場を調査し、市場の概要、カテゴリー別の市場動向、市場規模の推移と予測、売上の推移、企業シェア、ブランドシェア、流通データ、競合情勢、主要企業の動向などをまとめています。

調査対象:全身鎮痛剤、局所鎮痛剤/麻酔薬

目次

見出し

見通し

利便性の高いスプレー式局所鎮痛剤の売上が増加

偽造鎮痛剤が国の問題となっている

ナプロキセンの業績が製品ポジショニングの重要性を強調

競合情勢

フィリピンの消費者の日常的な問題に応えるUnited Laboratoriesが優勢な位置を占める

鎮痛剤のトッププレーヤーは若年世帯の興味を引く

スプレー式局所鎮痛剤/麻酔薬の発売

カテゴリデータ

エグゼクティブサマリー

不安定な経済状況にもかかわらず、消費者の健康は依然として優先事項に

より健康的なライフスタイルとダイナミックなミレニアル世代が高いインフレ率を相殺

主要プレーヤーが小売チャネルの拡大によって成長を促進

多くのプレーヤーがインターネット小売によって存在感の強化を図る

コンシューマーヘルスは安定しているが成長の停滞が見込まれる

市場指標

市場データ

付録

OTC医薬品の登録と分類

ビタミン/サプリメントの登録と分類

セルフメディケーション/セルフケアと予防医学

定義

出典

目次
Product Code: CHPHan

In 2019, analgesics experienced healthy sales, mainly due to strong population growth and the increased incidence of stress amid Filipinos' busy lifestyles. Paediatric analgesics (represented wholly by paediatric acetaminophen) continued to see strong growth in both current value and volume sales in 2019, assured by the growing sophistication of young parents and the powerful impact of social media.

Euromonitor International's‘ Analgesics in Philippines report’ offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2014-2018, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2023 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Systemic Analgesics, Topical Analgesics/Anaesthetic.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Analgesics market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

Headlines

Prospects

  • Players Target Specific Consumer Groups and Work With Government To Tackle Counterfeits
  • Syrup Appeals To Children in Paediatric Analgesics While Sprays Gain Share in Topical Analgesics/anaesthetic
  • Spray Formats Hold the Most Promise for Topical Analgesics/anaesthetic Products Especially If They Come With Improved Scents

Competitive Landscape

  • Local Knowledge, A Top Reputation and Marketing Skill Keep United Laboratories in the Number One Spot
  • the High Birth Rate in the Philippines Increases Demand for Paediatric Analgesics
  • Local Players Besides United Laboratories Struggle To Compete Against International Players' Greater Financial Capability

Category Data

  • Table 1 Sales of Analgesics by Category: Value 2014-2019
  • Table 2 Sales of Analgesics by Category: % Value Growth 2014-2019
  • Table 3 NBO Company Shares of Analgesics: % Value 2015-2019
  • Table 4 LBN Brand Shares of Analgesics: % Value 2016-2019
  • Table 5 Forecast Sales of Analgesics by Category: Value 2019-2024
  • Table 6 Forecast Sales of Analgesics by Category: % Value Growth 2019-2024

Executive Summary

  • Steady Growth Continues in Consumer Health As the Gap Narrows Between Prevention and Treatment
  • Air Pollution and Population Growth Contribute Significantly To the Growth of Consumer Health in 2019
  • Players Use Television Advertising To Increase Brand Awareness
  • Internet Retailing Makes Gradual Headway Into Consumer Health
  • Stable Growth Is Expected for Consumer Health in the Forecast Period As A Balance Is Struck Between Consumers' Self-care and Their Price Sensitivity

Market Indicators

  • Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2014-2019
  • Table 8 Life Expectancy at Birth 2014-2019

Market Data

  • Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2014-2019
  • Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2014-2019
  • Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2015-2019
  • Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2016-2019
  • Table 13 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2014-2019
  • Table 14 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2019
  • Table 15 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024
  • Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024

Appendix

  • OTC Registration and Classification
  • Vitamins and Dietary Supplements Registration and Classification
  • Self-medication/self-care and Preventive Medicine
  • Switches

Definitions

Sources

    • Summary 1 Research Sources
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