表紙
市場調査レポート

米国の小売業

US Consumers in 2025: What's in Store for Retailers?

発行 Euromonitor International 商品コード 114077
出版日 ページ情報 英文 22 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.85円で換算しております。
Back to Top
米国の小売業 US Consumers in 2025: What's in Store for Retailers?
出版日: 2016年07月28日 ページ情報: 英文 22 Pages
担当者のコメント
このシリーズは、他にも調査対象国がございます。詳細はお問合せください。
概要

2015年は、安定した経済情勢から、小売業の成長は支持されました。失業率の低さや、エネルギー価格の安定なども追い風になり、米国の小売業の実績に有益な効果をもたらしました。

当レポートでは、米国の小売業について包括的に調査分析し、最新の小売販売データ、主要企業プロファイル、主要ブランドについて検証するほか、市場に影響を与える戦略的分析、市場予測などについて、体系的な情報を提供しています。

米国の小売業:産業の概要

  • エグゼクティブサマリー
    • プラス成長が続く
    • マルチチャネルアプローチの継続と強化
    • 食料雑貨/非食料雑貨の小売業間の競争が激化
    • 小売業の統合
    • 技術・イノベーション・価格が小売業の成長を促進
  • 主要動向と発展
    • 経済見通し
    • オムニチャネル小売業者との競争が増加
    • 市場公正法の不確実性
  • 経営環境
  • 定義
  • 情報源

米国の小売業:企業プロファイル

  • Ahold USA Inc
  • Amazon.com Inc
  • Costco Wholesale Corp
  • eBay Inc
  • Kroger Co
  • Target Corp
  • Toys "R" Us Inc
  • Wal-Mart Stores Inc

米国の小売業:カテゴリー分析

  • 食料雑貨店
  • アパレル・フットウェア専門店
  • 家電専門店
  • 健康・美容専門店
  • 家庭・園芸用品専門店
  • レジャー・個人用品専門店
  • 複合小売店
  • 直販業者
  • ホームショッピング
  • インターネット小売
  • 自動販売機

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: RTUS

The US is undergoing socioeconomic and demographic changes that will reshape its consumers. In 2025, more Americans will live in urban areas. More households will be without children. The population will be more diverse and older. Income will be almost evenly divided among Baby Boomers, Generation X and Millennials, but overall, the wealthiest 10% of households will control most of it. This report will examine how retailers can adapt to the changes in the US consumer base.

Euromonitor International's US Consumers in 2025: What's in Store for Retailers? global briefing offers an insight into the size and shape of the retailing industry, highlights emerging trends, their effects on retailing in markets around the world, on the development of channels and consumers' shopping patterns. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they the developments of new store types, the importance of non-store retailing, economic/lifestyle influences, private label or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success.

Product coverage: Non-Store Retailing, Store-based Retailing.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Retailing market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • introduction
  • Introduction
  • US consumers in 2025
  • Shopping Preferences in 2015
  • Key Takeaways
Back to Top