表紙
市場調査レポート

新興国における医薬品市場レポート:2012年

Pharma Emerging Markets Report 2011-12

発行 EyeforPharma 商品コード 234211
出版日 ページ情報 英文 62 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.71円で換算しております。
Back to Top
新興国における医薬品市場レポート:2012年 Pharma Emerging Markets Report 2011-12
出版日: 2011年08月30日 ページ情報: 英文 62 Pages
概要

当レポートでは、新興国(ブラジル・ロシア・インド・中国・メキシコ)の医薬品市場について調査し、業界専門家20人以上へのインタビュー調査結果から、各国における問題の解決策および成功の秘訣を分析しており、概略以下の構成でお届けします。

eyeforpharmaについて

序文

確認事項

内容

エグゼクティブサマリー

イントロダクション・調査手法

成長見通し

市場分析

第1章 ブラジル

  • 市場概要
  • 主な課題
    • ジェネリック医薬品
    • マーケティング
    • 広告
  • ケーススタディ

第2章 中国

  • 市場概要
  • 主な課題
    • 政府規制
    • 知的財産
  • ケーススタディ

第3章 メキシコ

  • 市場概要
  • 主な課題
    • 販売vs.ジェネリック医薬品
    • 医師サポートの保証
    • 量vs.価格
    • マルチチャネル戦略
  • ケーススタディ

第4章 ロシア

  • 市場概要
  • 主な課題
    • 再教育・販売員の保持
    • ロシアの局所的な輸入
    • 汚職とコンプライアンス
    • デジタルの機会

第5章 インド

  • 市場概要
  • 主な課題
    • 知的財産・ブランディング
    • 広告
  • ケーススタディ

人口統計分析

世界市場からの教訓

参考資料

付録

略語

目次

New for 2012 this report outlines successful strategies to grow your brand in Pharma Emerging Markets - BRICM.

Breaking into Emerging Markets is increasingly becoming the secret to success within Pharma however; there is still a lot of confusion clouding growth potential. To make the most of emerging markets it is now vital to get a grasp on the real trends shaping these markets in order to define new opportunities and assess likely threats.

This ground breaking business intelligence report offers you an up to the minute and digestible view of where emerging markets are currently as well as, forecasting growth in both population size and healthcare investment over a five year period.

Based on information gathered from more than 20 interviews with industry executive's working within the emerging markets themselves, and further supported by Global Demographics Healthcare Ltd data, this is your exclusive guide to understanding and utilizing BRICM countries.

The reports key insights include...

  • Simplified overviews of these markets including a showcase of success secrets.
  • Focused knowledge and strategy to engage effectively with rapidly changing emerging markets.
  • Valuable information from case studies on the sales and marketing strategies in line with the unique regulatory and customer demands of each markets most challenging & inevitably valuable areas.
  • An understanding of your marketing effectiveness in relation to your peers.

SELECTED FINDINGS

The selected findings include:

  • How best to grow a brand in the face of generic competition.
  • Key statistics indicating pharma emerging markets average values and growth, government and healthcare opportunities.
  • Selected comments from the reports in-depth research including; an exclusive extract of China's market overview and key issue.

Table of Contents

About eyeforpharma

Foreword

Acknowledgements

Contents

Executive Summary

Introduction & Methodology

Prospects for Growth

Market Insights

1. Brazil

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Key Issues:
    • 1.2.1. Generics
    • 1.2.2. Marketing
    • 1.2.3. Advertising
  • 1.3 Case Studies:
    • 1.3.1. Sanofi Aventis's Lantus

2. China

  • 2.1. Market Overview
  • 2.2. Key Issues:
    • 2.2.1. Government regulation
    • 2.2.2. Intellectual property
  • 2.3. Case studies
    • 2.3.1. Bayer's Nexavar
    • 2.3.2. Huasun Group's Licartin
    • 2.3.3. Bristol-Myers Squibb's Baraclude

3. Mexico

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Key Issues:
    • 3.2.1. Sales force versus generics
    • 3.2.2. Securing physician support
    • 3.2.3. Volume versus price
    • 3.2.4. Multi-channel strategies
  • 3.3. Case Studies:
    • 3.3.1. Merck's point of sales unit
    • 3.3.2. Segmentation strategy

4. Russia

  • 4.1. Market Overview
  • 4.2. Key Issues:
    • 4.2.1. Retraining and retaining reps
    • 4.2.2. Russia's localized imports
    • 4.2.3. Corruption and compliance
    • 4.2.4. Digital opportunities

5. India

  • 5.1. Market Overview
  • 5.2. Key Issues:
    • 5.2.1. Intellectual property and branding
    • 5.2.2. Advertising
  • 5.3. Case Studies:
    • 5.3.1. Wockhardt's Ace-proxyvon

Demographic Analysis

Global Industry Learnings

References

Appendices

List of Abbreviations

Thank You

Back to Top