表紙:北米の有料TV市場の予測
市場調査レポート
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1431795

北米の有料TV市場の予測

North America Pay TV Forecasts

出版日: | 発行: Digital TV Research | ページ情報: 英文 42 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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北米の有料TV市場の予測
出版日: 2024年02月23日
発行: Digital TV Research
ページ情報: 英文 42 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

カナダおよび米国の有料TV契約者数は、2015年の1億1,100万人から、2029年には6,000万人に減少する見通しです。米国は全体の51% (4,900万人減) を失い、カナダは23% (300万人減) 減少します。北米の有料TVの普及率は、2015年の85%から2029年には43%に低下する見通しであり、米国は2024年に50%を下回る見通しです。

当レポートでは、北米の有料TVの市場を調査し、世帯普及率、有料TV加入者数、有料TV収益の推移・予測、プラットフォーム・主要国別の詳細分析などをまとめています。

目次

提供内容:

  • インサイト:国別の詳細分析のPDFドキュメント (16ページ)
  • Excelワークブック:カナダ・米国の世帯普及率、有料TV加入者数、有料TV収益の主要通信事業者・国・プラットフォーム別データ (2015~2029年)

以下の予想

オペレーター数 プラットフォーム別予測
カナダ 8 Rogers; Videotron; Cogeco; Shaw Communications; Shaw Direct; Bell TV; Telus; Max TV
米国 8 Comcast; Charter; Cox; Altice; U-Verse; DirecTV; Fios TV; DISH Network
目次

The number of pay TV subs in Canada and the US will fall from 111 million in 2015 to 60 million in 2029. The US will lose 51% of its total (down by 49 million), with Canada down by 23% (3 million). North American pay TV penetration will drop from 85% in 2015 to 43% by 2029. The US will drop below 50% in 2024.

Simon Murray , Principal Analyst at Digital TV Research, said: "The number of pay TV subscribers across the region plummeted by 41 million between 2015 and 2023. Subscription declines will slow, with a fall of 10 million subscribers between 2023 and 2029."

Table of Contents

Published in February 2024, this 42-page PDF and excel report comes in two parts:

  • Insight: Detailed country-by-country analysis in a 16 -page PDF document.
  • Excel workbook covering each year from 2015 to 2029 for Canada and the US by household penetration, by pay TV subscribers, by pay TV revenues and by major operator. As well as summary tables by country and by platform.

Forecasts for the following:

Country No of ops Platform forecasts
Canada 8 Rogers; Videotron; Cogeco; Shaw Communications; Shaw Direct; Bell TV; Telus; Max TV
USA 8 Comcast; Charter; Cox; Altice; U-Verse; DirecTV; Fios TV; DISH Network