お知らせ :東京証券取引所JASDAQスタンダード市場への新規上場に関するお知らせ

株式会社グローバルインフォメーション
市場調査レポート
商品コード
968974

プロバイオティクスの世界市場 (2019年~2026年)

Global Probiotics Market - 2019-2026

出版日: | 発行: DataM Intelligence | ページ情報: 英文 | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=104.53円
プロバイオティクスの世界市場 (2019年~2026年)
出版日: 2020年09月30日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

当レポートでは、世界のプロバイオティクスの市場について分析し、市場の基本構造および最新情勢、全体的な市場動向の見通し (今後8年間分)、成分別・エンドユース別・用途別・流通チャネル別および地域別の詳細動向、主な市場促進・抑制要因、市場競争構造、主要企業のプロファイル・事業戦略などについて調査しております。

目次

第1章 世界のプロバイオティクス市場:分析手法・範囲

第2章 世界のプロバイオティクス市場:市場の定義と概要

第3章 世界のプロバイオティクス市場:エグゼクティブサマリー

第4章 世界のプロバイオティクス市場:市場力学

  • 市場への影響要因
    • 促進要因
    • 抑制要因

第5章 世界のプロバイオティクス市場:産業分析

  • ポーターのファイブフォース分析
  • サプライチェーン分析
  • 規制分析

第6章 世界のプロバイオティクス市場:成分別

  • イントロダクション
    • 市場規模の分析と対前年成長率 (YoY):成分別
    • 市場求心力指数:成分別
  • 細菌
    • 乳酸桿菌
    • ビフィズス菌
    • ストレプトコッカス・サーモフィルス菌
  • 酵母
    • サッカロマイセス・ブラウディ
    • その他

第7章 世界のプロバイオティクス市場:エンドユース別

  • イントロダクション
  • 人間
  • 動物

第8章 世界のプロバイオティクス市場:用途別

  • イントロダクション
  • 食品・飲料
    • 乳製品
    • 乳製品以外の製品
    • シリアル
    • 焼成食品
    • 発酵肉製品
    • 乾燥食品
  • 栄養補助食品
    • 栄養食品
    • 特殊栄養素
    • 乳児用調製粉乳
  • 動物飼料

第9章 世界のプロバイオティクス市場:流通チャネル別

  • イントロダクション
  • オンライン
  • オフライン
    • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
    • 薬局/ドラッグストア
    • 専門店

第10章 世界のプロバイオティクス市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • イントロダクション
    • 域内市場の固有の動向
    • 市場規模の分析と対前年成長率 (YoY):成分別
    • 市場規模の分析と対前年成長率 (YoY):エンドユース別
    • 市場規模の分析と対前年成長率 (YoY):用途別
    • 市場規模の分析と対前年成長率 (YoY):流通チャネル別
    • 市場規模の分析と対前年成長率 (YoY):国別
  • 欧州
  • 南米
  • アジア太平洋
  • 中東・アフリカ

第11章 世界のプロバイオティクス市場:競合情勢

  • 競争シナリオ
  • 市場ポジショニング/シェア分析
  • 企業合併・買収 (M&A) の分析

第12章 世界のプロバイオティクス市場:企業プロファイル

  • Hansen Holding A/S
    • 企業概要
    • 製品のポートフォリオ/概略
    • 近年の動向
    • 財務分析:概要
  • BioGaia AB
  • Probi AB
  • Nestle S.A.
  • DowDuPont Inc.
  • The Procter & Gamble Company
  • Probiotics International Limited
  • Lallemand Inc.
  • Pfizer Inc.
  • PharmaCare Laboratories
  • Dr. Willmar Schwabe Group

第13章 世界のプロバイオティクス市場:重要考察

第14章 DataM Intelligenceについて

目次

Market Overview

The Global Probiotics Market is expected to grow at a high CAGR during the forecasting period (2020-2027).

Why purchase the report?

Visualize the composition of theProbiotics Market across each indication, regarding type and application highlighting the critical commercial assets and players.

Identify business opportunities in Probiotics Market by analyzing trends and co-development deals.

Excel data sheet with thousands of data points of the Probiotics Market levels 4/5 segmentation.

PDF report with the most relevant analysis cogently put together after exhaustive qualitative interviews and in-depth market study.

Product mapping in excel for the essential Meningitis Vaccines Market of all major market players.

Who can benefit from this report?

Raw Material Suppliers/ Buyers

Product Suppliers/ Buyers

Industry Investors/Investment Bankers

Education & Research Institutes

Research Professionals

Emerging Companies

Manufacturers

Table of Contents

1. Global Probiotics Market Methodology and Scope

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Research Objective and Scope of the Report

2. Global Probiotics Market- Definition and Overview

3. Global Probiotics Market- Executive Summary

  • 3.1. Market Snippet by Ingredients
  • 3.2. Market Snippet by End Use
  • 3.3. Market Snippet by Application
  • 3.4. Market Snippet by Distribution Channel

4. Global Probiotics Market-Dynamics

  • 4.1. Market Impacting Factors
    • 4.1.1. Drivers
      • 4.1.1.1. Growing health concerns among the people across the globe
    • 4.1.2. Restraints
      • 4.1.2.1. Harmful effects of excess antibiotic consumption

5. Global Probiotics Market- Industry Analysis

  • 5.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 5.2. Supply Chain Analysis
  • 5.3. Regulatory Analysis

6. Global Probiotics Market- By Ingredients

  • 6.1. Introduction
    • 6.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
    • 6.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredients
  • 6.2. Bacteria*
    • 6.2.1. Lactobacilli
    • 6.2.2. Bifidobacterium
    • 6.2.3. Streptococcus Thermophilus
      • 6.2.3.1. Introduction
      • 6.2.3.2. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 6.3. Yeast
    • 6.3.1. Saccharomyces Boulardii
    • 6.3.2. Others

7. Global Probiotics Market- By End Use

  • 7.1. Introduction
    • 7.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
    • 7.1.2. Market Attractiveness Index, By End Use
  • 7.2. Human*
    • 7.2.1. Introduction
    • 7.2.2. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 7.3. Animal

8. Global Probiotics Market- By Application

  • 8.1. Introduction
    • 8.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
  • 8.2. Food and Beverages*
    • 8.2.1. Dairy Products
    • 8.2.2. Non-Dairy Products
    • 8.2.3. Cereals
    • 8.2.4. Baked Food
    • 8.2.5. Fermented Meat Products
    • 8.2.6. Dry Food
      • 8.2.6.1. Introduction
      • 8.2.6.2. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 8.3. Dietary Supplements
    • 8.3.1. Food, Nutritional
    • 8.3.2. Specialty Nutrients
    • 8.3.3. Infant Formula
  • 8.4. Animal Feed

9. Global Probiotics Market- By Distribution Channel

  • 9.1. Introduction
    • 9.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
  • 9.2. Online*
    • 9.2.1. Introduction
    • 9.2.2. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 9.3. Offline
    • 9.3.1. Hypermarkets/Supermarkets
    • 9.3.2. Pharmacies/Drugstores
    • 9.3.3. Specialty Stores

10. Global Probiotics Market- By Region

  • 10.1. Introduction
    • 10.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
    • 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
  • 10.2. North America
    • 10.2.1. Introduction
    • 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.2.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
    • 10.2.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
    • 10.2.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.2.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 10.2.7. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.2.7.1. U.S.
      • 10.2.7.2. Canada
      • 10.2.7.3. Mexico
  • 10.3. Europe
    • 10.3.1. Introduction
    • 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.3.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
    • 10.3.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
    • 10.3.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.3.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 10.3.7. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.3.7.1. Germany
      • 10.3.7.2. U.K.
      • 10.3.7.3. France
      • 10.3.7.4. Italy
      • 10.3.7.5. Spain
      • 10.3.7.6. Rest of Europe
  • 10.4. South America
    • 10.4.1. Introduction
    • 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.4.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
    • 10.4.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
    • 10.4.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.4.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 10.4.7. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.4.7.1. Brazil
      • 10.4.7.2. Argentina
      • 10.4.7.3. Rest of South America
  • 10.5. Asia Pacific
    • 10.5.1. Introduction
    • 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.5.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
    • 10.5.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
    • 10.5.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.5.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 10.5.7. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.5.7.1. China
      • 10.5.7.2. India
      • 10.5.7.3. Japan
      • 10.5.7.4. Australia
      • 10.5.7.5. Rest of Asia Pacific
  • 10.6. Middle East and Africa
    • 10.6.1. Introduction
    • 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.6.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
    • 10.6.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
    • 10.6.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.6.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel

11. Global Probiotics Market - Competitive Landscape

  • 11.1. Competitive Scenario
  • 11.2. Market Positioning/Share Analysis
  • 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis

12. Global Probiotics Market - Company Profiles

  • 12.1. Hansen Holding A/S*
    • 12.1.1. Company Overview
    • 12.1.2. Ingredients Portfolio and Description
    • 12.1.3. Key Highlights
    • 12.1.4. Financial Overview
  • 12.2. BioGaia AB
  • 12.3. Probi AB
  • 12.4. Nestle S.A.
  • 12.5. DowDuPont Inc.
  • 12.6. The Procter & Gamble Company
  • 12.7. Probiotics International Limited
  • 12.8. Lallemand Inc.
  • 12.9. Pfizer Inc.
  • 12.10. PharmaCare Laboratories
  • 12.11. Dr. Willmar Schwabe Group

13. Global Probiotics Market - Premium Insights

14. Global Probiotics Market - DataM

  • 14.1. Appendix
  • 14.2. About Us and Services
  • 14.3. Contact Us
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2021, Global Information, Inc. All rights reserved.