市場調査レポート

欧州の感染症市場 - エンドユーザーの観点から:器具および試薬の市場規模・市場動向・製造業者のシェア

Infectious Diseases Market Monitor in Europe: details from end user perspective: market size, trends and manufacturer shares for instruments and reagents segmented by technology (Immunoassay, microbiology, molecular)

発行 data information intelligence GmbH 商品コード 339355
出版日 ページ情報 英文
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.12円で換算しております。
Back to Top
欧州の感染症市場 - エンドユーザーの観点から:器具および試薬の市場規模・市場動向・製造業者のシェア Infectious Diseases Market Monitor in Europe: details from end user perspective: market size, trends and manufacturer shares for instruments and reagents segmented by technology (Immunoassay, microbiology, molecular)
出版日: 2015年05月01日 ページ情報: 英文
概要

当レポートでは、欧州における感染症のラボ診断市場について調査し、アナライトおよび技術別の市場規模、成長予測、競合環境などをまとめています。

主な技術カテゴリー

  • イムノアッセイ
  • 分子診断
  • 微生物検査

詳細カテゴリー

  • Elisa
  • EIA
  • ラテラルフロー
  • 質量分析
  • POC
  • シーケンシング

目次

  • 臨床診断ラボの総数:区分別
    • 小規模病院
    • 中規模病院
    • 大規模病院
    • 独立系 (プライベート) ラボ
  • 各検査の実施動向
    • 微生物検査の実施ラボ数
    • 実施ラボ数:検査タイプ別
      • アデノウィルス
      • HBV定性
      • HCV定性
      • HIV定性
      • HPV
      • HSV 1 / 2
      • インフルエンザA/B
      • RSV
      • C. diff (クロストリジウムディフィシル)
      • CT
      • NG (淋菌 )
      • GAS (A群連鎖球菌)
      • GBS (B群連鎖球菌)
      • MRSA (メシチリン耐性黄色ブドウ球菌)
      • MTB (ヒト型結核菌)
      • MG (マイコプラズマジェニタリウム)
      • UU (ウレアプラズマウレアリチカム)
      • カンピロバクター
      • サルモネラ菌
      • 赤痢菌属
      • TV (膣トリコモナス)
目次

This report provides highly granular lab based data on market size, growth and competitive landscape per analyte and technology. Main technology categories are Immunoassays, Molecular and Microbiology. Analysis for sub-categories such as Elisa, EIA, Lateral Flow, Mass Spectronomy, POC or Sequencing, is possible. The market size is defined by the number of labs testing the relevant analyte, segmented by hospitals and private labs and test volumes. Market shares are available for platforms and reagents by installations and also by test volume. This report is a unique business planning tool that helps to prioritize regional sales activities, define realistic sales targets, keep track of competitor's activities by understanding market shares , identify potential to partner or merge with and compare customer segment performance. dii is an international market research company entirely specialized in diagnostics. The survey has been designed in collaboration with key industry.

Table of Contents

  • • Total number of clinical diagnostic labs by segment: small, medium and large hospitals, independent (private) labs
  • • Number of microbiology labs, # of lab performing test by test types: Adenovirus, HBV Qualitative, HCV Qualitative, HIV Qualitative, HPV, HSV 1 / 2, Influenza A/B, RSV, C. diff, CT, NG (Neisseria gonorrhoeae), GAS (Group A Streptococcus), GBS (Group B Streptococcus), MRSA (Methicillin-resistant Staphylococcus aureus), MTB (Mycobacterium tuberculosis), MG (Mycoplasma genitalium), UU (Ureaplasma urealyticum), Campylobacter, Salmonella, Shigella, TV (Trichomonas vaginalis).
Back to Top