市場調査レポート

米国におけるCRMアウトソーシングのヒスパニック市場へのターゲッティング

Targeting the US Hispanic Market with CRM Outsourcing

発行 Ovum, Ltd. 商品コード 139928
出版日 ページ情報 英文 21 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
こちらの商品の販売は終了いたしました。
Back to Top
米国におけるCRMアウトソーシングのヒスパニック市場へのターゲッティング Targeting the US Hispanic Market with CRM Outsourcing
出版日: 2010年09月22日 ページ情報: 英文 21 Pages

当商品の販売は、2016年07月01日を持ちまして終了しました。

概要

2010年の米国国勢調査では、ヒスパニック系の人口と収入の大幅な成長が見込まれていますが、多くのCRMアウトソーサーがすでにヒスパニック系対応に投資しているのに反し、この市場の進歩に伴うヒスパニック系市場の機会をどのように活用するのかについては混乱が続いています。

当レポートは、米国のヒスパニック系市場におけるCRMアウトソーサーの市場機会分析や、スペイン語および2か国語サービスの市場機会の概要などについて、概略以下の構成で取り上げています。

サマリー

  • 発展要因
  • Ovumの見解
  • 主なメッセージ

CRMアウトソーシングの収益を活性化させる力を持つ米国のヒスパニック系

  • 市場機会
    • 成長を続ける米国のヒスパニック系人口
    • 若年世代
    • 米国ヒスパニック系市場の商業的な重要性の認知
    • 米国ヒスパニック系の豊かさの上昇
    • 消費傾向
  • 産業別のスイート・スポット
    • 短期的な産業別市場機会
    • 中長期の産業別市場機会

米国ヒスパニック市場で求められる柔軟な戦略

  • 進化する言語パターン
  • 企業のヒスパニック系プログラムの引き受け度合
  • 提供地域のオプション

提言

  • ベンダーへの提言
    • スペイン語だけでなく2か国語能力の促進を
    • 比較的容易な産業別機会の模索を
    • 既存の産業別の強みを活用
    • 米国企業によるヒスパニック系のマーケティングへの支出のウォッチを

付属資料

  • 関連報告書
  • 調査手法
  • 著者
  • Ovumコンサルティング
  • 免責

図表

目次
Product Code: OI00066-001

Abstract

Introduction
As observers eagerly await the results of the 2010 US Census, many enterprises anticipate that the US Hispanic population will show considerable growth, both in overall volume and income. However, despite the fact that many CRM outsourcers have already invested in serving this demographic, there exists confusion on how to best harness Hispanic opportunities as this market evolves.

Features and benefits
A quantitative analysis of the opportunities for CRM outsourcers in the US Hispanic market
A vertical overview of the most opportunistic sectors for Spanish or bilingual service delivery

Highlights
The US Hispanic market continues to grow, as does its consumption of small and large goods and services.

US Hispanic consumption is driving both short- and long-term vertically based opportunities, and CRM outsourcers need to target the right strategies for each sector if they are to profit.

CRM outsourcers also need to be clear on how Spanish language patterns will develop in the US over the coming years, as changes in communication trends may mean modification of service delivery.

Your key questions answered
What is the size of the opportunity for CRM outsourcers seeking to service the US Hispanic market?
What are the best vertical opportunities in which to target bilingual or Spanish language services?
Can CRM outsourcers service the US Hispanic market onshore, or should this work be done in Latin America?

Table of Contents

SUMMARY
Catalyst
Ovum view
Key messages
US HISPANICS COULD DRIVE CRM OUTSOURCING REVENUES
Market opportunity
Ongoing growth in the US Hispanic population
Young population
Recognition of the commercial importance of the US Hispanic market
Rise in affluence among US Hispanics
Propensity to consume
Vertical sweet spots
Near-term vertical opportunities
Medium- to long-term vertical opportunities
FLEXIBLE STRATEGIES REQUIRED FOR THE US HISPANIC MARKET
Evolving language patterns
Adapted service levels
How deep is enterprise buy-in for Hispanic programs?
Delivery location options
RECOMMENDATIONS
Recommendations for vendors
Promote bilingual capabilities, not Spanish-only
Look for low-hanging vertical opportunities
Leverage existing vertical strengths
Monitor US enterprise spend on Hispanic marketing
APPENDIX
Further reading
Methodology
Author
Ovum Consulting
Disclaimer
TABLES
Table: US population - Hispanic versus non-Hispanic (000s), 1994-2008
Table: US Hispanic versus total population distribution by age, 2008
Table: Top advertisers in US Hispanic media ($ million)
Table: US educational attainment (high school), 2000 and 2008 - Hispanic versus total population
Table: US educational attainment (bachelor' s degree), 2000 and 2008 - Hispanic versus total population
Table: US Internet usage changes, 2006 and 2008
Table: Penetration of basic financial services across the US, 2008
Table: Penetration of high-value financial services across the US, 2008
Table: Language preferences among US Hispanics, top 20 urban areas
FIGURES
Figure: Hispanic versus non-Hispanic proportion of the US population, 1994-2008
Figure: Rise in income of the US Hispanic population, 2000 and 2008
Figure: US home ownership, 2000 and 2008: Hispanic versus total population
Figure: Communication trends between Hispanic and non-Hispanic US youth, 2010
Figure: Healthcare penetration in the US, 2009 - Hispanic versus total population

Back to Top