表紙:デオドラント・制汗剤市場:製品タイプ別、地域別:市場規模、シェア、展望、機会分析、2023年~2030年
市場調査レポート
商品コード
1349957

デオドラント・制汗剤市場:製品タイプ別、地域別:市場規模、シェア、展望、機会分析、2023年~2030年

Deodorant and Antiperspirant Market, By Product Type, By Region (North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and Middle East & Africa) - Size, Share, Outlook, and Opportunity Analysis, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Coherent Market Insights | ページ情報: 英文 125 Pages | 納期: 2~3営業日

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デオドラント・制汗剤市場:製品タイプ別、地域別:市場規模、シェア、展望、機会分析、2023年~2030年
出版日: 2023年07月27日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 125 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のデオドラント・制汗剤市場は2022年に305億1,000万米ドルとなり、予測期間(2023年~2030年)の収益でCAGR 6.4%を示し、2030年には502億8,000万米ドルに達します。

レポート範囲 レポート詳細
基準年 2022 2023年の市場規模 305億1,000万米ドル
過去データ 2018年から2021年 予測期間 2023-2030
予測期間2023年~2030年 CAGR: 6.40% 2030年の価値予測 502億8,000万米ドル
Deodorant and Antiperspirant Market-IMG1

デオドラント・制汗剤は別の製品です。デオドラントの目的は、体の汗や発汗による悪臭を覆い隠し、体臭が他人に気付かれるのを防ぐことです。制汗剤としても知られるデオドラントの2番目のクラスは、汗孔そのものをふさぐことで発汗を防ぐもので、通常は汗腺を物理的にふさぐことで発汗を防ぐ。

市場力学

個人衛生に関する意識の高まりと消費者の可処分所得の増加が、デオドラント・制汗剤の市場成長を促進すると予想されます。さらに、急速な都市化や、需要拡大に対応するための主要企業による革新的な製品の発売増加も、市場成長の原動力になると予想されます。例えば、2019年2月、ユニリーバはデオドラントワイプを発売しました。

しかし、環境問題への懸念やパンデミックによる経済の減速は、市場成長を制限すると予想されます。

本調査の主な特徴

  • 本レポートでは、世界のデオドラント・制汗剤市場を詳細に分析し、2022年を基準年とした予測期間(2023年~2030年)の市場規模およびCAGRを掲載しています。
  • また、さまざまなセグメントにわたる潜在的な収益機会を解明し、この市場に対する魅力的な投資提案のマトリックスについて説明しています。
  • また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の上市や承認、市場動向、地域別の展望、主要企業が採用する競争戦略などに関する重要な考察も提供しています。
  • 世界のデオドラント・制汗剤市場における主な企業を、企業ハイライト、製品ポートフォリオ、主要ハイライト、業績、戦略などのパラメータに基づいてプロファイルしています。
  • 本調査の対象となる主要企業には、Unilever, Procter & Gamble, Godrej Consumer Products Ltd., Beiersdorf AG, Avon Products Inc., Henkel AG & Co. KGaA, and CavinKare Pvt. Ltd.が含まれます。
  • 本レポートからの洞察により、マーケティング担当者や企業の経営陣は、将来の製品発売、タイプアップ、市場拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことができます。
  • デオドラント・制汗剤の世界市場レポートは、投資家、サプライヤー、製品メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界の様々な利害関係者に対応しています。

利害関係者は、世界のデオドラント・制汗剤市場の分析に使用される様々な戦略マトリックスを通じて、意思決定が容易になります。

目次

第1章 調査目的と前提条件

  • 調査目的
  • 前提条件
  • 略語

第2章 市場概況

  • レポート概要
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー
  • Coherent Opportunity Map(COM)

第3章 市場力学、規制、動向分析

  • 市場力学
    • 促進要因
  • 供給サイド
  • 需要サイド
  • 経済的促進要因
    • 抑制要因
    • 市場機会
    • 規制シナリオ
    • 業界動向
    • 合併・買収
    • 新製品の承認/上市
    • プロモーションとマーケティング
  • コスト階層分析

第4章 世界のデオドラント・制汗剤市場-コロナウイルス(COVID-19)流行の影響

  • COVID-19の疫学
  • 供給サイドと需要サイドの分析
  • 経済的影響

第5章 デオドラント・制汗剤の世界市場:製品タイプ別、2023-2030年

  • デオドラント
  • 制汗剤

第6章 デオドラント・制汗剤の世界市場:地域別、2023-2030年

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • 欧州
  • 英国
  • ドイツ
  • フランス
  • イタリア
  • スペイン
  • ロシア
  • その他欧州
  • アジア太平洋
  • 中国
  • インド
  • 日本
  • ASEAN
  • オーストラリア
  • 韓国
  • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • メキシコ
  • アルゼンチン
  • その他ラテンアメリカ
  • 中東
  • GCC
  • イスラエル
  • その他中東
  • アフリカ
  • 北アフリカ
  • 中央アフリカ
  • 南アフリカ

第7章 競合情勢

  • ヒートマップ分析
  • 市場シェア分析(3x3マトリックス)
  • 企業プロファイル
    • Unilever
    • Procter &Gamble
    • Godrej Consumer Products Ltd
    • Beiersdorf AG
    • Avon Products Inc
    • Henkel AG &Co.KGaA
    • CavinKare Pvt Ltd

第8章 セクション

  • 参考文献
  • 調査手法
目次
Product Code: CMI4690

Global deodorant and antiperspirant market was valued at US$ 30.51 Billion in 2022, exhibiting a CAGR of 6.4% in terms of revenue, over the forecast period (2023 to 2030) to reach US$ 50.28 Bn by 2030.

Report Coverage Report Details
Base Year: 2022 Market Size in 2023: US$ 30.51 Bn
Historical Data for: 2018 to 2021 Forecast Period: 2023 - 2030
Forecast Period 2023 to 2030 CAGR: 6.40% 2030 Value Projection: US$ 50.28 Bn
Deodorant and Antiperspirant Market - IMG1

Deodorant and antiperspirant are two separate products. The purpose of a deodorant is to cover up bad smells from the body's sweat or perspiration and prevents body odor from being detected by others. The second class of deodorant, also known as antiperspirants, prevents sweating by blocking sweat pores themselves, usually by physically blocking sweat glands.

Market Dynamics

Rising awareness regarding personal hygiene and increasing disposable income of consumers are expected to drive the market growth of the deodorant and antiperspirant. Moreover, rapid urbanization and increasing launch of innovative products by key players to cater to growing demand is also expected to drive the market growth. For instance, in February 2019, Unilever launched Deodorant Wipes.

However, environmental concerns and slowdown of the economy due to pandemic is expected to restrict the market growth.

Key features of the study:

  • This report provides an in-depth analysis of the global deodorant and antiperspirant market, and provides market size (US$ Billion & Tons) and compound annual growth rate (CAGR%) for the forecast period (2023-2030), considering 2022 as the base year
  • It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market
  • This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players
  • It profiles key players in the global deodorant and antiperspirant market based on the following parameters-company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies
  • Key companies covered as a part of this study include Unilever, Procter & Gamble, Godrej Consumer Products Ltd., Beiersdorf AG, Avon Products Inc., Henkel AG & Co. KGaA, and CavinKare Pvt. Ltd.
  • Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics
  • Global deodorant and antiperspirant market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts

Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global deodorant and antiperspirant market

Detailed Segmentation:

  • Global Deodorant and Antiperspirant Market, By Product Type:
    • Deodorant
    • Antiperspirant
  • Global Deodorant and Antiperspirant Market, By Region:
    • North America
    • U.S.
    • Canada
    • Europe
    • U.K.
    • Germany
    • France
    • Italy
    • Spain
    • Russia
    • Rest of Europe
    • Asia Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • ASEAN
    • Australia
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
    • Latin America
    • Brazil
    • Mexico
    • Rest of Latin America
    • Argentina
    • Middle East
    • GCC
    • Israel
    • Rest of Middle East
    • Africa
    • North Africa
    • Central Africa
    • South Africa
  • Company Profiles
    • Unilever
    • Procter & Gamble
    • Godrej Consumer Products Ltd.
    • Beiersdorf AG
    • Avon Products Inc.
    • Henkel AG & Co. KGaA
    • CavinKare Pvt Ltd.

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Market Snippet, By Product Type
    • Market Snippet, By Region
  • Coherent Opportunity Map (COM)

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

  • Market Dynamics
    • Drivers
  • Supply Side Drivers
  • Demand Side Drivers
  • Economic Drivers
    • Restraints
    • Market Opportunities
    • Regulatory Scenario
    • Industry Trends
    • Mergers and Acquisitions
    • New Product Approvals/Launches
    • Promotion and Marketing Initiatives
  • Cost Tier Down Analysis

4. Global Deodorant and Antiperspirant Market- Impact of Coronavirus (COVID-19) Pandemic

  • COVID-19 Epidemiology
  • Supply Side and Demand Side Analysis
  • Economic Impact

5. Global Deodorant and Antiperspirant Market, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2022 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023-2030 (%)
    • Segment Trends
  • Deodorant
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Antiperspirant
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)

6. Global Deodorant and Antiperspirant Market, By Region, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, By Region, 2022 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Region, 2023-2030 (%)
  • North America
    • Market Share Analysis, By Country, 2022 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Country, 2023-2030 (%)
  • U.S.
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Canada
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Europe
    • Market Share Analysis, By Country, 2022 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Country, 2023-2030 (%)
  • U.K.
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Germany
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • France
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Italy
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Spain
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Russia
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Rest of Europe
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Asia Pacific
    • Market Share Analysis, By Country, 2022 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Country, 2023-2030 (%)
  • China
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • India
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Japan
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • ASEAN
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Australia
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • South Korea
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Rest of Asia Pacific
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Latin America
    • Market Share Analysis, By Country, 2022 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Country, 2023-2030 (%)
  • Brazil
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Mexico
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Argentina
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Rest of Latin America
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Middle East
    • Market Share Analysis, By Country, 2022 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Country, 2023-2030 (%)
  • GCC
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Israel
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Rest of Middle East
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Africa
    • Market Share Analysis, By Sub-region, 2022 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Sub-region, 2023-2030 (%)
  • North Africa
    • Sub-region Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • Central Africa
    • Sub-region Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)
  • South Africa
    • Sub-region Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023-2030, (US$ Billion and Tons)

7. Competitive Landscape

  • Heat Map Analysis
  • Market Share Analysis (3x3 Matrix)
  • Company Profiles
    • Unilever
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans
    • Procter &Gamble
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans
    • Godrej Consumer Products Ltd
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans
    • Beiersdorf AG
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans
    • Avon Products Inc
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans
    • Henkel AG &Co.KGaA
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans
    • CavinKare Pvt Ltd
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans

8. Section

  • References
  • Research Methodology
  • About us and Sales Contact