表紙
市場調査レポート

インドネシアのベーカリー・シリアル市場の動向と発展

Market Focus: Trends and Developments in the Bakery and Cereals Sector in Indonesia

発行 Canadean 商品コード 305335
出版日 ページ情報 英文 42 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.39円で換算しております。
Back to Top
インドネシアのベーカリー・シリアル市場の動向と発展 Market Focus: Trends and Developments in the Bakery and Cereals Sector in Indonesia
出版日: 2014年05月31日 ページ情報: 英文 42 Pages
概要

当レポートでは、インドネシアのベーカリー・シリアル市場について調査分析し、消費者に関する考察と市場データを提供するほか、主要なベーカリー・シリアルカテゴリーとパッケージに対する成長機会について、体系的な情報を提供しています。

エグゼクティブサマリー

将来の見通し

国の背景事情

  • マクロ経済分析
  • 概要:消費習慣

部門分析

  • 全体的な市場規模(数量・金額)分析
  • 市場規模(数量・金額)分析:カテゴリー別
  • 市場シェア分析

消費者の概要

  • 主要動向

プライベートブランド

  • プライベートブランド vs. 国家ブランドの普及率
  • 成長率分析

流通に関する考察

  • 主要な小売業者
  • 主要な流通形態:カテゴリー別

パッケージに関する考察

  • 主要なパッケージ材と種類
  • 主要な包装用クロージャーとアウター(外装)

データ付録・調査手法

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: CS1545MF

This report brings together consumer insight and market data to provide a comprehensive brief of the Indonesian Bakery and Cereals sector. This allows for the rapid identification of key growth opportunities across major Bakery and Cereals categories and their packaging.

Key Findings

  • Convenience Stores are the most preferred destination for the purchase of Bakery products in Indonesia.
  • Private labels have a growing presence in the Bread andRolls, Cakes, Pastries and Sweet Pies, Morning Goods, and Baking Ingredients categories with Indonesians preferring branded products in other categories such as Breakfast Cereals, Cookies, and Savory Biscuits.
  • Bread and Rolls and Sweet and Savory Biscuits are driving growth in the Bakery and Cereals market in Indonesia.
  • Increasing demand for ready-to-eat and convenient food products has led to consumers shifting from traditional meals to Bakery products such as Bread, Cakes, Pastries, and Breakfast Cereals.
  • Rising consumer income, changing lifestyles, and the growing influence of western culture will drive the demand for convenient and healthy bakery products.

The overall per-capita of Bakery and Cereals consumption in Indonesia is still low compared to other South East Asian countries, providing opportunities for manufacturers to expand given Indonesia's large population base. A high proportion of the Indonesian population is middle-class; therefore product success in the Indonesian Bakery and Cereals market is largely determined by value proposition. Increasing disposable income levels of Indonesians and changing life style is driving the demand for healthy and multifunctional bakery products in the country.

Reasons To Buy

This overview of the consumer and market dynamics of the Indonesian Bakery and Cereals sector allows new entrants and established companies to gain rapid and comprehensive insight into the current state of the market and identify the key trends that will drive growth in the coming years.

Table of Contents

Executive Summary

Future Outlook

Country Context

  • Macro economic analysis
  • Overview -consumption habits

Sector Analysis

  • Overall value -volume analysis
  • Value -volume analysis by categories
  • Market share analysis

Consumer Overview

  • Key trends

Private Labels

  • Private label vs. national brand penetration
  • Growth analysis

Distribution insights

  • Leading retailers
  • Key distribution formats by categories

Packaging Insight

  • Key packaging material and type
  • Top packaging closures and outers Leading players with market share

Data Appendix and Summary Methodology

Back to Top