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市場調査レポート

ラテンアメリカの飲料市場予測

Latin America Beverage Forecasts September 2015

発行 Canadean 商品コード 233953
出版日 ページ情報 英文 44 Pages (PDF) & Excel Datasheet
即納可能
価格
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ラテンアメリカの飲料市場予測 Latin America Beverage Forecasts September 2015
出版日: 2015年09月30日 ページ情報: 英文 44 Pages (PDF) & Excel Datasheet
概要

当レポートでは、ラテンアメリカ全体およびおよび各国の飲料市場の動向について分析し、製品ごとに消費量などの実績値・予測値を調査・推計しています。

Excelデータシート

  • ラテンアメリカの飲料消費データ表
    • ラテンアメリカ全体
    • アルゼンチン
    • ボリビア
    • ブラジル
    • チリ
    • コロンビア
    • コスタリカ
    • エクアドル
    • エルサルバドル
    • グアテマラ
    • ホンジュラス
    • メキシコ
    • ニカラグア
    • パナマ
    • パラグアイ
    • ペルー
    • ウルグアイ
    • ベネズエラ
    • その他
  • 調査対象製品
    • ボトルウォーター
    • バルクウォーター/宅配飲料水
    • 炭酸飲料
    • ジュース
    • ネクター
    • 非炭酸飲料
    • スカッシュ/シロップ
    • フルーツパウダー
    • アイス/RTDティー
    • アイス/RTDコーヒー
    • スポーツドリンク
    • エナジードリンク
    • 乳飲料
    • ホットティー
    • ホットコーヒー
    • ビール
    • シードル
    • ワイン
    • スピリッツ
    • 強化ワイン
    • フレーバー入りアルコール飲料 (FAB)
    • 日本酒
    • ライスワイン、など

※調査対象製品は、国によって異なります。

市場動向調査 (PDF)

  • 調査対象国
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • コロンビア
    • メキシコ
    • ペルー
    • ベネズエラ
  • 調査対象製品
    • ボトルウォーター
    • バルクウォーター/宅配飲料水
    • 炭酸飲料
    • ジュース
    • ネクター
    • 非炭酸飲料
    • スカッシュ/シロップ
    • フルーツパウダー
    • アイス/RTDティー
    • アイス/RTDコーヒー
    • スポーツドリンク
    • エナジードリンク
    • 乳飲料
    • ホットティー
    • ホットコーヒー
    • ビール
    • シードル
    • ワイン
    • スピリッツ
    • 強化ワイン
    • フレーバー入りアルコール飲料 (FAB)
    • 日本酒
    • ライスワイン、など

※調査対象製品は、国によって異なります。

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: GFRL0915

Summary

The beverage industry is forecast to demonstrate growth throughout the forecast period with Bolivia reporting the highest five year CAGR and Argentina showing the lowest. All beverage categories are to grow at modest rates but energy drinks, grain, nut, rice, seed and milk alternative drinks (GNRS), iced/rtd tea and coffee drinks will continue to present the strongest growth rates. Product innovation, improved distribution and increased consumer awareness and perception will be beneficial for these categories.

Key Findings

  • Growth of juice and nectars throughout the region is supported by consumers seeking healthier products
  • Cider still is not present in half of the Latin American markets
  • Latin American consumers have a preference for hot coffee, but with a change in perception and improved distribution, the iced/rtd coffee drinks category will continue is expansion

Canadean's Latin America Beverage Forecasts covering soft drinks, dairy drinks, hot drinks and alcoholic drinks provides a comprehensive analysis of consumption trends in Latin America, covering:

  • 2000-2014 topline consumption data for 31 beverage categories, with forecasts to 2020 measured in both million litres and litres per capita for 17 Latin American markets
  • Insightful and valuable analysis of the drivers behind the beverage trends and forecast assumptions for 7 key markets - Argentina, Brazil, Chile, Colombia, Mexico, Peru, Venezuela

Reasons To Buy

  • Evaluate the very latest beverage category forecast projections to 2020 to enhance your understanding of consumption patterns and evolving trends in the Latin America beverage industry
  • Identify the current and emerging trends and future growth opportunities in the Latin America beverage market to assess the likely impact on your company's performance
  • Interrogate the data to understand both the historic and likely future performance of the beverage industry by country and category to support your long-term strategic planning

Table of Contents

1. Argentina

  • 1.1. Market Commentary
    • 1.1.1. Packaged Water
    • 1.1.2. Bulk/HOD Water
    • 1.1.3. Carbonates
    • 1.1.4. Juice
    • 1.1.5. Nectars
    • 1.1.6. Still Drinks
    • 1.1.7. Squash/Syrups
    • 1.1.8. Fruit Powders
    • 1.1.9. Iced/RTD Tea Drinks
    • 1.1.10. Iced/RTD Coffee Drinks
    • 1.1.11. Sports Drinks
    • 1.1.12. Energy Drinks
    • 1.1.13. Dairy Drinks
    • 1.1.14. Hot Tea
    • 1.1.15. Hot Coffee
    • 1.1.16. Beer
    • 1.1.17. Cider
    • 1.1.18. Wines
    • 1.1.19. Spirits excluding FABs and Fort Wine
    • 1.1.20. Fortified Wine
    • 1.1.21. Flavored Alcoholic Beverages

2. Brazil

  • 2.1. Market Commentary
    • 2.1.1. Packaged Water
    • 2.1.2. Bulk/HOD Water
    • 2.1.3. Carbonates
    • 2.1.4. Juice
    • 2.1.5. Nectars
    • 2.1.6. Still Drinks
    • 2.1.7. Squash/Syrups
    • 2.1.8. Fruit Powders
    • 2.1.9. Iced/RTD Tea Drinks
    • 2.1.10. Iced/RTD Coffee Drinks
    • 2.1.11. Sports Drinks
    • 2.1.12. Energy Drinks
    • 2.1.13. Dairy Drinks
    • 2.1.14. Hot Tea
    • 2.1.15. Hot Coffee
    • 2.1.16. Beer
    • 2.1.17. Cider
    • 2.1.18. Wines
    • 2.1.19. Spirits excluding FABs and Fort Wine
    • 2.1.20. Fortified Wine
    • 2.1.21. Flavored Alcoholic Beverages

3. Chile

  • 3.1. Market Commentary
    • 3.1.1. Packaged Water
    • 3.1.2. Bulk/HOD Water
    • 3.1.3. Carbonates
    • 3.1.4. Juice
    • 3.1.5. Nectars
    • 3.1.6. Still Drinks
    • 3.1.7. Squash/Syrups
    • 3.1.8. Fruit Powders
    • 3.1.9. Iced/RTD Tea Drinks
    • 3.1.10. Sports Drinks
    • 3.1.11. Energy Drinks
    • 3.1.12. Dairy Drinks
    • 3.1.13. Hot Tea
    • 3.1.14. Hot Coffee
    • 3.1.15. Beer
    • 3.1.16. Cider
    • 3.1.17. Wines
    • 3.1.18. Spirits excluding FABs and Fort Wine
    • 3.1.19. Fortified Wine
    • 3.1.20. Flavored Alcoholic Beverages

4. Colombia

  • 4.1. Market Commentary
    • 4.1.1. Packaged Water
    • 4.1.2. Bulk/HOD Water
    • 4.1.3. Carbonates
    • 4.1.4. Juice
    • 4.1.5. Nectars
    • 4.1.6. Still Drinks
    • 4.1.7. Squash/Syrups
    • 4.1.8. Fruit Powders
    • 4.1.9. Iced/RTD Tea Drinks
    • 4.1.10. Iced/RTD Coffee Drinks
    • 4.1.11. Sports Drinks
    • 4.1.12. Energy Drinks
    • 4.1.13. Dairy Drinks
    • 4.1.14. Hot Tea
    • 4.1.15. Hot Coffee
    • 4.1.16. Beer
    • 4.1.17. Wines
    • 4.1.18. Spirits excluding FABs and Fort Wine
    • 4.1.19. Flavored Alcoholic Beverages

5. Mexico

  • 5.1. Market Commentary
    • 5.1.1. Packaged Water
    • 5.1.2. Bulk/HOD Water
    • 5.1.3. Carbonates
    • 5.1.4. Juice
    • 5.1.5. Nectars
    • 5.1.6. Still Drinks
    • 5.1.7. Squash/Syrups
    • 5.1.8. Fruit Powders
    • 5.1.9. Iced/RTD Tea Drinks
    • 5.1.10. Iced/RTD Coffee Drinks
    • 5.1.11. Sports Drinks
    • 5.1.12. Energy Drinks
    • 5.1.13. Dairy Drinks
    • 5.1.14. Hot Tea
    • 5.1.15. Hot Coffee
    • 5.1.16. Beer
    • 5.1.17. Cider
    • 5.1.18. Wines
    • 5.1.19. Spirits excluding FABs and Fort Wine
    • 5.1.20. Fortified Wine
    • 5.1.21. Flavored Alcoholic Beverages

6. Peru

  • 6.1. Market Commentary
    • 6.1.1. Packaged Water
    • 6.1.2. Bulk/HOD Water
    • 6.1.3. Carbonates
    • 6.1.4. Juice
    • 6.1.5. Nectars
    • 6.1.6. Still Drinks
    • 6.1.7. Fruit Powders
    • 6.1.8. Iced/RTD Tea Drinks
    • 6.1.9. Sports Drinks
    • 6.1.10. Energy Drinks
    • 6.1.11. Dairy Drinks
    • 6.1.12. Hot Tea
    • 6.1.13. Hot Coffee
    • 6.1.14. Beer
    • 6.1.15. Cider
    • 6.1.16. Wines
    • 6.1.17. Spirits excluding FABs and Fort Wine
    • 6.1.18. Flavored Alcoholic Beverages
    • 6.1.19. Sake
    • 6.1.20. Rice Wine

7. Venezuela

  • 7.1. Market Commentary
    • 7.1.1. Packaged Water
    • 7.1.2. Bulk/HOD Water
    • 7.1.3. Carbonates
    • 7.1.4. Juice
    • 7.1.5. Nectars
    • 7.1.6. Still Drinks
    • 7.1.7. Squash/Syrups
    • 7.1.8. Fruit Powders
    • 7.1.9. Iced/RTD Tea Drinks
    • 7.1.10. Iced/RTD Coffee Drinks
    • 7.1.11. Sports Drinks
    • 7.1.12. Energy Drinks
    • 7.1.13. Dairy Drinks
    • 7.1.14. Hot Tea
    • 7.1.15. Hot Coffee
    • 7.1.16. Beer
    • 7.1.17. Wines
    • 7.1.18. Spirits excluding FABs and Fort Wine
    • 7.1.19. Flavored Alcoholic Beverages

8. Global Beverage Forecasts - Methodology

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