株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

アフリカの飲料市場の予測

Africa Beverage Forecasts March 2017

発行 GlobalData 商品コード 233949
出版日 ページ情報 英文 12 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=109.69円で換算しております。
Back to Top
アフリカの飲料市場の予測 Africa Beverage Forecasts March 2017
出版日: 2017年03月31日 ページ情報: 英文 12 Pages
概要

当レポートでは、アフリカ全体および主要国 (ナイジェリア・南アフリカ) の飲料市場の動向について分析し、製品ごとに消費量などの実績値・予測値を調査・推計しています。

Excelデータシート

  • アフリカの飲料消費データ表
    • アフリカ全体
    • ナイジェリア
    • 南アフリカ
    • その他
  • 調査対象製品
    • ボトルウォーター
    • バルクウォーター/宅配飲料水
    • 炭酸飲料
    • ジュース
    • ネクター
    • 非炭酸飲料
    • スカッシュ/シロップ
    • フルーツパウダー
    • アイス/RTDティー
    • アイス/RTDコーヒー
    • スポーツドリンク
    • エナジードリンク
    • 乳飲料
    • ホットティー
    • ホットコーヒー
    • ビール
    • シードル
    • ワイン
    • スピリッツ
    • 強化ワイン
    • フレーバー入りアルコール飲料 (FAB)
    • 日本酒
    • ライスワイン、など

※調査対象製品は、国によって異なります。

市場動向調査 (PDF)

  • 調査対象国
    • ナイジェリア
  • 調査対象製品
    • ボトルウォーター
    • バルクウォーター/宅配飲料水
    • 炭酸飲料
    • ジュース
    • ネクター
    • 非炭酸飲料
    • スカッシュ/シロップ
    • フルーツパウダー
    • アイス/RTDティー
    • スポーツドリンク
    • エナジードリンク
    • 乳飲料
    • ホットティー
    • ホットコーヒー
    • ビール
    • シードル
    • ワイン
    • スピリッツ
    • 強化ワイン
    • フレーバー入りアルコール飲料 (FAB)
目次
Product Code: GFRF0317

Africa Beverage Forecasts is a bi-annual report designed as a global manual to provide both historical consumption trends for all commercial beverage categories, and forecast trends five years into the future. It is mainly numbers based, but includes a short analysis exploring the trends behind the data and forecast assumptions for each beverage category.

GlobalData's Africa Beverage Forecasts reports cover soft, dairy, hot and alcoholic drinks and provide a comprehensive analysis of consumption trends, covering -

  • 1999-2016 topline consumption data for 31 beverage categories, with forecasts to 2022 measured in both million litres and litres per capita for Nigeria and South Africa
  • Insightful and valuable analysis of the drivers behind the beverage trends and forecast assumptions for Nigeria and South Africa.

Scope

Main beverage category groups: Soft Drinks, Bulk/HOD water, Dairy & Soy Drinks & Milk Alternatives, Hot Drinks, Beer & Cider, Spirits and Wines.Individual beverage categories within each main group are as follows -

  • Soft Drinks: Packaged Water (excludes all water sold in large containers of >10 liters), Carbonates, Enhanced Water, Flavored Water, Juice (100% pure juice), Nectars (products with a 25-99% juice content), Still Drinks (<25% juice content), Squash/Syrups, Fruit Powders, Iced/Ready To Drink (RTD) Tea Drinks, Iced/Ready To Drink (RTD) Coffee Drinks, Sports Drinks, Energy Drinks.
  • Bulk/HOD water: Bulk/HOD water
  • Dairy & Soy Drinks & Milk Alternatives: Condensed Milk, Drinking Yogurt, Evaporated Milk, Fermented Milk, Flavored Milk, Grain Nut Rice and Seed Milk Alternative Drinks, Soymilk, White Milk.
  • Hot Drinks: Hot Coffee, Hot Tea.
  • Beer & Cider: Beer, Cider, Sorghum Beer Spirits: Flavored Alcoholic Beverages (FABs), Rice Wine, Sake, Spirits (excluding Fortified Wine and FABs), Wines: Fortified Wine, Wine Total (Still and Sparkling combined)

Reasons to buy

  • Evaluate the very latest beverage category forecast projections to 2022 to enhance your understanding of consumption patterns and evolving trends in the beverage industry.
  • Identify the current and emerging trends and future growth opportunities in the beverage market to assess the likely impact on your company's performance.
  • Interrogate the data to understand both the historic and likely future performance of the beverage industry by country and category to support your long-term strategic planning.

Table of Contents

Table of Contents

  • 1. Nigeria 3
  • 1.1 Market Commentary 3
    • 1.1.1 Packaged Water 3
    • 1.1.2 Bulk/HOD Water 3
    • 1.1.3 Carbonates 3
    • 1.1.4 Enhanced Water 4
    • 1.1.5 Flavored Water 4
    • 1.1.6 Juice 4
    • 1.1.7 Nectars 4
    • 1.1.8 Still Drinks 5
    • 1.1.9 Squash/Syrups 5
    • 1.1.10 Fruit Powders 5
    • 1.1.11 Iced/RTD Tea Drinks 5
    • 1.1.12 Sports Drinks 6
    • 1.1.13 Energy Drinks 6
    • 1.1.14 Dairy Drinks 6
    • 1.1.15 Hot Drinks 7
    • 1.1.16 Alcoholic Drinks 7

2. Appendix 9

  • 2.1 Global Beverage Forecasts Methodology 9
  • What is this Report About? 11
  • About GlobalData 12
  • Disclaimer 12
  • Contact Us 12
Back to Top