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市場調査レポート

アフリカの非炭酸飲料市場

Africa Still Drinks Report 2013

発行 Canadean 商品コード 229926
出版日 ページ情報 英文 38 Pages
即納可能
価格
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アフリカの非炭酸飲料市場 Africa Still Drinks Report 2013
出版日: 2013年11月13日 ページ情報: 英文 38 Pages
概要

当レポートでは、アフリカの非炭酸飲料市場について最新情報を提供し、世界/地域/国別の消費データの実績と予測、セグメント別データ、パッケージ別データ、流通別データのほか、現在および今後の動向、価格設定/評価なども含めて、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

アフリカの地域概要 - 非炭酸飲料 データ表

  • 消費量 (百万リットル) , 世界/地域別/国別
  • 国民1人当たりの消費量(リットル) , 世界/地域別/国別
  • 国民1人当たり消費量(8オンスサービング換算), 世界/地域別/国別
  • 消費量 (百万ケース) , 世界/地域別/国別
  • 市場区分別の消費量のシェア: 主なフレーバー別, 世界/地域別/国別
  • パッケージ素材別の消費量のシェア, 世界/地域別/国別
  • 市場区分別の消費量のシェア: 詰め替え可能品と不可能品, 世界/地域別/国別
  • 包装形態別の消費量のシェア: シングルサーブ(60cl以下)とマルチサーブ(60cl超), 世界/地域別/国別
  • 流通形態別のシェア: 小売用/家庭向けと飲食店用, 世界/地域別/国別
  • 各国のプロファイル
    • 表 - 非炭酸飲料 主要データ

市場規模 - 消費量(百万リットル), 国民1人当たりの消費量(リットル)

  • 市場成長率 - CAGR (%)
  • 市場販売額 (消費者価格基準), 単位:現地通貨/US$
  • 市場区分 - 冷蔵/常温, 市場シェア
  • 流通 - オフプレミス/オンプレミス, 市場シェア
  • 包装 - 材料, 市場シェア
    • 表 - 非炭酸飲料 代表的トレードマークの保有者
  • 補足
  • 現在および今後の動向
  • 見通し
  • 市場区分
  • 機能性製品
  • プライベートブランド/プライベートブランドのメーカー
  • マーケティング
  • 価格設定/評価
  • 包装
  • 流通

非炭酸飲料 新製品

  • データ表
  • 消費量, 百万リットル/国民1人当たりの消費量(リットル)
  • 市場区分: フレーバー, 常温と冷蔵, 市場シェア,
  • 包装: 材料 / 詰め替え不可能品と可能品 / マルチサーブとシングルサーブ, 市場シェア,
  • 流通: オフプレミスとオンプレミス, 市場シェア,
  • 主要企業, 市場シェア

調査対象国:

  • アフリカ: ナイジェリア, 南アフリカ.

人口

調査方法

  • 製品の定義
  • 包装の定義

用語集


このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: GSSTRF13

Summary

Published by Canadean, the Africa Still Drinks Report 2013 provides a detailed analysis of the still drinks market in Africa, with data at a regional and individual country level, including forecasts to 2016

Key Findings

Why was the report written?

The African Still Drinks Report 2013 is an essential guide for anyone with an interest in the Still drinks market and forms part of Canadean's best selling series of global soft drinks reports.

What makes this report unique and essential to read?

The report comprises of data tables and supporting text, providing information at a regional and country level. The report is compiled from Canadean's extensive global soft drinks databases which are researched individually by country using our specialist researchers 'on the ground'. Comprising of individual country profiles on Canada and the USA, plus regional balancers and a regional overview, the report provides an invaluable guide to the latest trends and forecasts in the Still Drinks category.

Data includes consumption volumes (million litres & litres per capita) from 2007 to 2012, plus forecasts to 2016 by country.

Percentage market shares are provided for segmentation data, packaging data and distribution (2011 and 2012 actuals, plus 2013 forecasts).

Leading companies' market shares for 2011 and 2012 are provided.

A market valuation is provided for each country and, where applicable, new products in 2012 are identified by country.

Supporting text includes commentary on current and emerging trends, segmentation, packaging, distribution, pricing/valuation and where applicable, functional products and private label.

Table of Contents

  • Regional Summary - Still Drinks Data Tables
  • Consumption (Million Litres) By Region/Country, 2007-2016F
  • Litres per Capita Consumption By Region/Country, 2007-2016F
  • 8oz Servings per Capita Consumption By Region/Country, 2007-2016F
  • Consumption (Million Cases) By Region/Country, 2007-2016F
  • Share of Consumption by Segment: Top Flavours, By Region/Country 2011-2013F
  • Share of Consumption by Top Packaging Materials, By Region/Country 2011-2013F
  • Share of Consumption by Segment: Refillable vs Non-Refillable, By Region/Country 2011-2013F
  • Share of Consumption by Pack Mix: Single-Serve (<=60cl) vs Multi-Serve(>60cl), By Region/Country 2011-2013F
  • Share of Distribution: Off-Premise (Retail/At Home) vs. On-Premise (Away from Home), By Region/Country 2011-2013F
  • Country Profiles
  • Table - Still Drinks Key Facts
  • Market Size - Consumption Million Litres, Litres Per Capita, 2012
  • Growth - CAGR% 07-12, CAGR % 09-12, CAGR% 11-12
  • Market Value (at Consumer Price), Local Currency/US$, 2012
  • Segmentation - Flavours, % Market Share, 2012
  • Distribution - Off-Premise/On-Premise, % Market Share, 2012
  • Packaging - Material, % Market Share, 2012
  • Chart - Still Drinks Leading Trademark Owners, 2012
  • Commentary
  • Current and Emerging Trends
  • Outlook
  • Segmentation
  • Functional Products
  • Private Label/Private Label Producers
  • Marketing
  • Pricing/Valuation
  • Packaging
  • Distribution
  • Still Drinks New Products 2012
  • Data Tables
  • Consumption, Million Litres/Litres Per Capita, 2007-2016F
  • Segments: Flavour, % Market Share, 2011-2013F
  • Packaging: Material / Non-Refillable vs Refillable, % Market Share, 2011-2013F
  • Distribution: Off-Premise vs On-Premise, % Market Share, 2011-2013F
  • Leading Companies, % Market Share, 2011-2012
  • COUNTRIES:
  • AFRICA: Nigeria, South Africa.
  • Population
  • Methodology
  • Product Definitions
  • Packaging Definitions
  • Glossary
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