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市場調査レポート

西欧の炭酸飲料市場

West Europe Carbonates Report 2013

発行 Canadean 商品コード 229906
出版日 ページ情報 英文 202 Pages
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西欧の炭酸飲料市場 West Europe Carbonates Report 2013
出版日: 2013年11月13日 ページ情報: 英文 202 Pages
概要

当レポートでは、西欧の炭酸飲料市場について最新情報を提供し、国別の消費データの実績と予測、セグメント別データ、パッケージ別データ、流通別データのほか、現在および今後の動向、価格設定/評価なども含めて、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

西欧の地域概要 - 炭酸飲料 データ表

  • 国別の消費量(百万リットル)
  • 各国における国民1人当たりの消費量(リットル)
  • 各国における国民1人当たりの消費量(8オンスサービング換算)
  • 国別の消費量(百万ケース)
  • 市場区分別の消費量のシェア: 無炭酸と炭酸入り, 国別
  • 市場区分別の消費量のシェア: 主なフレーバー別, 国別
  • 市場区分別の消費量のシェア: レギュラーとローカロリー
  • パッケージ素材別の消費量のシェア, 国別
  • 市場区分別の消費量のシェア: 詰め替え可能品と不可能品, 国別
  • 包装形態別の消費量のシェア: シングルサーブ(60cl以下)とマルチサーブ(60cl超), 国別
  • 流通形態別のシェア: 小売用/家庭向けと飲食店用, 国別
  • 各国のプロファイル
    • 表 - 炭酸飲料 主要データ

市場規模 - 消費量(百万リットル), 国民1人当たりの消費量(リットル)

  • 市場成長率 - CAGR (%)
  • 市場販売額 (消費者価格基準), 単位:現地通貨/US$
  • 市場区分 - レギュラー/ローカロリー, 市場シェア
  • 流通 - オフプレミス/オンプレミス, 市場シェア
  • 包装 - 材料, 市場シェア
    • 表 - 炭酸飲料 代表的トレードマークの保有者
  • 補足
  • 現在および今後の動向
  • 見通し
  • 市場区分
  • プライベートブランド/プライベートブランドのメーカー
  • マーケティング
  • 価格設定/評価
  • 包装
  • 流通

炭酸飲料 新製品

  • データ表
  • 消費量, 百万リットル/国民1人当たりの消費量(リットル)
  • 消費量, 百万ケース (192oz または 24x8oz)
  • 市場区分: フレーバー, レギュラーとローカロリー, 市場シェア,
  • 包装: 材料 / 詰め替え不可能品と可能品 / マルチサーブとシングルサーブ, 市場シェア,
  • 流通: オフプレミスとオンプレミス, 市場シェア,
  • 主要企業, 市場シェア

調査対象国:

  • 西欧: オーストリア, ベルギー , デンマーク, フィンランド, フランス, ドイツ, ギリシャ, イタリア, オランダ, ノルウェー, ポルトガル , アイルランド, スペイン, スウェーデン, スイス, 英国.

人口

調査方法

  • 製品の定義
  • 包装の定義

用語集


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目次
Product Code: GSCDRW13

Summary

Published by Canadean, the West Europe Carbonates Report 2013 provides a detailed analysis of the carbonated soft drinks market in West Europe, with data at a regional and individual country level, including forecasts to 2016.

Key Findings

Why was the report written?

The West Europe Carbonates Report 2013 is an essential guide for anyone with an interest in the carbonated soft drinks market and forms part of Canadean's best selling series of global soft drinks reports.

What makes this report unique and essential to read?

The report comprises of data tables and supporting text, providing information at a regional and country level. The report is compiled from Canadean's extensive global soft drinks databases which are researched individually by country using our specialist researchers 'on the ground'. Comprising of 16 individual country profiles and a regional overview, the report provides an invaluable guide to the latest trends and forecasts in the carbonates category.

Data includes consumption splits (million litres & litres per capita) from 2007 to 2012, plus forecasts to 2016 by country.

Percentage market shares are provided for segmentation data, packaging data and distribution (2011 and 2012 actuals, plus 2013 forecasts).

Leading companies' market shares for 2011 and 2012 are provided.

A market valuation is provided for each country and, where applicable, new products in 2012 are identified by country.

Supporting text includes commentary on current and emerging trends, segmentation, packaging, distribution, pricing/valuation and where applicable, functional products and private label.

Table of Contents

  • Regional Summary - Carbonates Data Tables
  • Consumption (Million Litres) By Region/Country, 2007-2016F
  • Litres per Capita Consumption By Region/Country, 2007-2016F
  • 8oz Servings per Capita Consumption By Region/Country, 2007-2016F
  • Consumption (Million Cases) By Region/Country, 2007-2016F
  • Share of Consumption by Segment: Regular vs Low Calorie, By Region/Country 2011-2013F
  • Share of Consumption by Segment: Top Flavours, By Region/Country 2011 and 2013F
  • Share of Consumption by Top Packaging Materials, By Region/Country 2011-2013F
  • Share of Consumption by Segment: Refillable vs Non-Refillable, By Region/Country 2011-2013F
  • Share of Consumption by Pack Mix: Single-Serve (<=60cl) vs Multi-Serve(>60cl), By Region/Country 2011-2013F
  • Share of Distribution: Off-Premise (Retail/At Home) vs. On-Premise (Away from Home), By Region/Country 2011-2013F
  • Country Profiles
  • Table - Carbonates Key Facts
  • Market Size - Consumption Million Litres, Litres Per Capita, 2012
  • Growth - CAGR% 06-11, CAGR % 08-11, CAGR% 10-11
  • Market Value (at Consumer Price), Local Currency/US$, 2012
  • Segmentation - Regular/Low Calorie, % Market Share, 2012
  • Distribution - Off-Premise/On-Premise, % Market Share, 2012
  • Packaging - Material, % Market Share, 2012
  • Chart - Carbonates Leading Trademark Owners, 2012
  • Commentary
  • Current and Emerging Trends
  • Outlook
  • Segmentation
  • Functional Products
  • Private Label/Private Label Producers
  • Marketing
  • Pricing/Valuation
  • Packaging
  • Distribution
  • Carbonates New Products and Photo Shots 2012
  • Data Tables
  • Consumption, Million Litres/Litres Per Capita, 2007-2016F
  • Consumption, Million Cases (192oz or 24x8oz), 2007-2016F
  • Segments: Flavour, Regular vs Low Calorie, % Market Share, 2011-2013F
  • Packaging: Material / Non-Refillable vs Refillable / Multi Serve vs Single Serve, % Market Share, 2011-2013F
  • Distribution: Off-Premise vs On-Premise, % Market Share, 2011-2013F
  • Leading Companies, % Market Share, 2011-2012
  • COUNTRIES:
  • WEST EUROPE: Austria, Belgium , Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Italy, Netherlands, Norway, Portugal , Republic of Ireland, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom.
  • Population
  • Methodology
  • Product Definitions
  • Packaging Definitions
  • Glossary
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