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市場調査レポート

世界のアイスティー市場の分析(2011年)

Global Iced Tea Report 2011

発行 Canadean 商品コード 225823
出版日 ページ情報 英文 731 Pages
即納可能
価格
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世界のアイスティー市場の分析(2011年) Global Iced Tea Report 2011
出版日: 2011年11月01日 ページ情報: 英文 731 Pages
概要

当レポートでは、全世界のアイスティー市場について分析し、全世界・各地域および主要国の消費状況とその見通し(種類別、包装種類別、流通経路別などの詳細情報を含む、期間:2005〜2014年)を調査・予測して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

エグゼクティブ・サマリー

  • 全世界・各地域の概況(データ表)
  • 分析対象地域:アフリカ、アジア、オーストラレーシア、東欧、ラテンアメリカ、中東・北アフリカ、北米、西欧
  • 総消費量(単位:100万リットル):全世界・地域別・国別(2005〜2014年)
  • 一人当たり消費量:全世界・地域別・国別(2005〜2014年)
  • 一人当たり消費量(8oz入りケース換算):全世界・地域別・国別(2005〜2014年)
  • 消費量(8oz入りケース換算)(単位:100万ケース):全世界・地域別・国別(2005〜2014年)
  • 消費量の分野別シェア(フレーバーの種類別):全世界・地域別・国別(2009〜2011年)
  • 消費量の分野別シェア(炭酸入り/炭酸無し):全世界・地域別・国別(2009〜2011年)
  • 消費量の分野別シェア(包装素材別):全世界・地域別・国別(2009〜2011年)
  • 消費量の分野別シェア(詰め替え型/非詰め替え型):全世界・地域別・国別(2009〜2011年)
  • 消費量の分野別シェア(シングルサーブ(60cl以下)/マルチサーブ(60cl以上)):全世界・地域別・国別(2009〜2011年)
  • 流通シェア(一般用(小売・家庭用)/業務用(家庭以外)):全世界・地域別・国別(2009〜2011年)
  • 各国のプロファイル
  • 主要データ
  • 市場規模:全体的消費量および一人当たり消費量(2010年)
  • 市場成長率(年平均):2005〜2010年、2007〜2010年、2009〜2010年
  • 市場価値(消費者価格基準、単位:現地通貨/米ドル)(2010年)
  • 市場の分類:RTD/その他(2010年)
  • 流通シェア(一般用/業務用)(2010年)
  • 包装素材別市場シェア(2010年)
  • 代表的トレードマークの保有者(2010年)
  • 補足説明
  • 現在と今後の動向
  • 見通し
  • 分類
  • 機能性製品
  • プライベートブランドとそのメーカー
  • マーケティング
  • 価格設定/評価
  • 包装方法
  • 流通
  • 新製品(2010年)
  • データ表
  • 全体的消費量および一人当たり消費量(2005〜2014年)
  • 市場の分類:フレーバーの種類別(2009〜2011年)
  • 包装素材:詰め替え用/非詰め替え用(2009〜2011年)
  • 流通シェア(一般用/業務用)(2009〜2011年)
  • 主要国の市場シェア(2009〜2011年)

分析対象国

  • アフリカ:ナイジェリア、南アフリカ
  • アジア:中国、香港、インド、インドネシア、日本、カザフスタン、マレーシア、フィリピン、シンガポール、韓国、台湾、タイ、ベトナム
  • オーストラレーシア:オーストラリア、ニュージーランド
  • 東欧:ベラルーシ、ボスニア・ヘルツェゴビナ、ブルガリア、クロアチア、チェコ、エストニア、ハンガリー、ラトビア、リトアニア、マケドニア、ポーランド、ルーマニア、ロシア、セルビア、スロバキア、スロベニア、トルコ、ウクライナ
  • ラテンアメリカ:ブラジル、チリ、コロンビア、コスタリカ、エクアドル、エルサルバドル、グアテマラ、ホンジュラス、メキシコ、ニカラグア、パナマ、ペルー、ベネズエラ
  • 中東・北アフリカ:バーレーン、エジプト、ヨルダン、クウェート、レバノン、オマーン、カタール、サウジアラビア、チュニジア、アラブ首長国連邦
  • 北米:カナダ、米国
  • 西欧:オーストリア、ベルギー、デンマーク、フィンランド、フランス、ドイツ、ギリシャ、イタリア、オランダ、ノルウェー、ポルトガル、アイルランド、スペイン、スウェーデン、スイス、英国
  • 人口

分析手法

  • 製品の定義
  • 包装方法の定義

用語集

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: SD_GLOBICED_11

Summary

An essential guide for soft drinks professionals worldwide, the Global Iced Tea Report forms part of Canadean's best selling series of global soft drinks reports.

Comprising of data tables and supporting text, the report provides information at a global, regional and country level. Data includes Iced Tea consumption (million litres & litres per capita) from 2005 to 2010, with forecasts to 2014. Percentage market shares are provided for segmentation data, packaging data and distribution (2009 and 2010 actuals, plus forecasts for 2011). Leading companies' market shares for 2009 and 2010 are provided. A market valuation is provided for each country and, where applicable, new products in 2010 are identified. Supporting text includes commentary on current and emerging trends, segmentation, packaging, distribution, pricing/valuation and where applicable, functional drinks and private label.

Scope

  • Historic and forecast consumption data by region and by country (2005-2010 actuals plus forecasts to 2014)
  • Segmentation data by country
  • Key packaging data by country
  • Distribution splits by country

Reasons To Buy

  • Published by Canadean, this report is an essential guide for Iced tea and soft drinks professionals worldwide
  • This 731 page report includes global and regional summaries along with individual country profiles on 75 markets
  • Compiled from Canadean's extensive global soft drinks databases which are researched individually by country using our specialist researchers on-the-ground
  • Canadean's in-depth methodology provides consistent, reliable data which has been researched and built from brand data upwards

Key Highlights

  • 75 individual country profiles and 8 regional overviews
  • Historic and forecast consumption data by region and by country (2005-2010 actuals plus forecasts to 2014)
  • Segmentation data by country (flavour, still vs carbonated, RTD)
  • Key packaging data (material, refillability, multi vs single serve) by country
  • Distribution (on- vs off-premise) splits by country
  • Leading companies' % market shares
  • 2010 market valuation by country
  • Market commentary including current and emerging trends

Table of Contents

Executive Summary

  • Global & Regional Summaries - Iced Tea Data Tables
  • REGIONS: Africa, Asia, Australasia, East Europe, Latin America (Latam), Middle East North Africa (MENA), North America, West Europe
  • Consumption (Million Litres) By Global/Region/Country, 2005-2014F
  • Litres per Capita Consumption By Global/Region/Country, 2005-2014F
  • 8oz Servings per Capita Consumption By Global/Region/Country, 2005-2014F
  • Consumption (Million Cases) By Global/Region/Country, 2005-2014F
  • Share of Consumption by Segment: Top Flavours, By Global/ Region/Country 2009 & 2011F
  • Share of Consumption by Segment: Still vs Carbonated, 2009 - 2011F
  • Share of Consumption by Top Packaging Materials, By Global/Region/Country 2009-2011F
  • Share of Consumption by Segment: Refillable vs Non-Refillable, By Global/ Region/Country 2009-2011F
  • Share of Consumption by Pack Mix: Single-Serve (<=60cl) vs Multi-Serve(>60cl), By Global/Region/Country 2009-2011F
  • Share of Distribution: Off-Premise (Retail/At Home) vs. On-Premise (Away from Home), By Global/Region/Country 2009-2011F
  • Country Profiles
  • Table - Iced Tea Key Facts
  • Market Size - Consumption Million Litres, Litres Per Capita, 2010
  • Growth - CAGR% 05-10, CAGR % 07-10, CAGR% 09-10
  • Market Value (at Consumer Price), Local Currency/US$, 2010
  • Segmentation - RTD/non-RTD, % Market Share, 2010
  • Distribution - Off-Premise/On-Premise, % Market Share, 2010
  • Packaging - Material, % Market Share, 2010
  • Chart - Iced Tea Leading Trademark Owners, 2010
  • Commentary
  • Current & Emerging Trends
  • Outlook
  • Segmentation
  • Functional Products
  • Private Label/Private Label Producers
  • Marketing
  • Pricing/Valuation
  • Packaging
  • Distribution
  • Iced Tea New Products 2010
  • Data Tables
  • Consumption, Million Litres/Litres Per Capita, 2005-2014F
  • Segments: Flavour, Still vs Carbonated, RTD,% Market Share, 2009-2011F
  • Packaging: Material / Non-Refillable vs Refillable / Multi Serve vs Single Serve, % Market Share, 2009-2011F
  • Distribution: Off-Premise vs On-Premise, % Market Share, 2009-2011F
  • Leading Companies, % Market Share, 2009-2010

COUNTRIES:

  • AFRICA: Nigeria, South Africa.
  • ASIA: China, Hong Kong, India, Indonesia, Japan, Kazakhstan, Malaysia, Philippines, Singapore, South Korea, Taiwan, Thailand, Vietnam.
  • AUSTRALASIA: Australia, New Zealand.
  • EAST EUROPE: Belarus, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Estonia, Hungary, Latvia, Lithuania, Macedonia, Poland, Romania, Russia, Serbia, Slovak Republic, Slovenia, Turkey, Ukraine.
  • LATAM: Brazil, Chile, Colombia, Costa Rica, Ecuador, El Salvador, Guatemala, Honduras, Mexico, Nicaragua, Panama, Peru, Venezuela.
  • MENA: Bahrain, Egypt, Jordan, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi Arabia, Tunisia, United Arab Emirates.
  • NORTH AMERICA: Canada, United States of America.
  • WEST EUROPE: Austria, Belgium , Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Italy, Netherlands, Norway, Portugal , Republic of Ireland, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom.
  • Population

Methodology

  • Product Definitions
  • Packaging Definitions

Glossary

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