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市場調査レポート

世界のスポーツ飲料市場サマリー:2010年

Global Summary Sports Drinks Report 2010

発行 Canadean 商品コード 139040
出版日 ページ情報 英文 23 Pages
即納可能
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世界のスポーツ飲料市場サマリー:2010年 Global Summary Sports Drinks Report 2010
出版日: 2010年10月25日 ページ情報: 英文 23 Pages

当商品の販売は、2016年07月01日を持ちまして終了しました。

概要

当レポートは、世界におけるスポーツ飲料市場の概要を、2004〜2010年の実績や2013年までの予測を含む消費量データを盛り込んで、概略以下の構成でお届けします。

世界市場のサマリー

  • スポーツ飲料市場のデータテーブル
    • 地域別の消費量(百万リットル):2004〜2010年
    • 地域別の消費量予測(百万リットル):2011〜2013年
    • 各地域における国民1人当たりの消費量:2004〜2013年
    • 各地域における国民1人当たりの消費量(80オンスサービング換算):2004〜2013年
    • 地域別の消費量(百万ケース):2004〜2010年
    • 地域別の消費量予測(百万ケース):2011〜2013年
    • 市場区分別の消費量のシェア(炭酸含有の有無):2008〜2010年
    • パッケージ素材別の消費量のシェア:2008年
    • パッケージ素材別の消費量のシェア:2009年
    • パッケージ素材別の消費量のシェア:2010年
    • 市場区分別の消費量のシェア(詰め替え可能な製品とそうでない製品):2008〜2010年
    • パッケージ形態別のシェア(シングルサーブとマルチサーブ):2008〜2010年
    • 流通形態別のシェア(小売用/家庭向けと飲食店用):2008〜2010年
目次
Product Code: SD_GLOBSPOR_SUMM

Abstract

This report provides a detailed picture of the global sports drinks market, in an easily digestible format.

An essential guide for soft drinks professionals, this global summary of the 2010 Global Sports Drinks Report gives top-line consumption data from 2004-2010F at both a global and regional level, with forecasts to 2013.
The global summary includes:
Consumption volumes by region (million litres and per capita) 2004-2013F
Market segmentation 2008-2010F % Share
Packaging 2008-2010F % Share
Distribution 2008-2010F % Share

This report is an essential guide for sports drinks and soft drinks professionals
Packed with data, this 23 page report gives top-line consumption data from 2004-2010F with forecasts to 2013
Compiled from Canadean’s extensive global soft drinks databases which are researched individually by country using our specialist researchers on-the-ground
Canadean’s in-depth methodology provides consistent, reliable data which has been researched and built from brand data upwards
We use our specialist knowledge to forecast future consumption trends

Historic consumption data by region, 2004-2010F
Forecast consumption data by region, 2011-2013
Key segmentation data by region, 2008-2010F

Table of Contents

GLOBAL SUMMARY

Sports drinks DATA TABLES
Sports Drinks - Consumption (Million Litres) By Region, 2004 - 2010F
Sports Drinks - Consumption (Million Litres) By Region, 2011F - 2013F
Sports Drinks - Litres per Capita Consumption By Region, 2004 - 2013F
Sports Drinks - 8oz Servings per Capita Consumption By Region, 2004 - 2013F
Sports Drinks - Consumption (Million Cases) By Region, 2004 - 2010F
Sports Drinks - Consumption (Million Cases) By Region, 2011F - 2013F
Sports Drinks - Share of Consumption by Segment: Still vs Carbonated, 2010 - 2010F
Sports Drinks - Share of Consumption by Top Packaging Materials, 2008
Sports Drinks - Share of Consumption by Top Packaging Materials, 2009
Sports Drinks - Share of Consumption by Top Packaging Materials, 2010F
Sports Drinks - Share of Consumption by Segment: Refillable vs Non-Refillable, 2008 - 2010F
Sports Drinks - Share of Consumption by Pack Mix: Single-Serve (<=60cl) vs Multi-Serve(>60cl), 2010 - 2010F
Sports Drinks - Share of Distribution: Off-Premise (Retail/At Home) vs. On-Premise (Away from Home), 2008 - 2010F


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