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市場調査レポート
商品コード
988152
オンライン/バーチャルフィットネスの世界市場:ストリーミングタイプ別、セッションタイプ別、デバイスタイプ別、収益モデル別、エンドユーザー別、地域別の、市場規模調査と予測(2020年~2027年)Global Online/Virtual Fitness Market Size Study Streaming Type . By Session Type . Device Type . By Revenue Model . By End User (By region Regional Forecasting 2020-2027. |
オンライン/バーチャルフィットネスの世界市場:ストリーミングタイプ別、セッションタイプ別、デバイスタイプ別、収益モデル別、エンドユーザー別、地域別の、市場規模調査と予測(2020年~2027年) |
出版日: 2021年02月05日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2-3営業日
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オンライン/バーチャルフィットネス市場は、2020年~2027年の予測期間中に健全なCAGRで成長すると予想されています。
先進国と発展途上国を横断する活発なインターネット接続が、バーチャル市場の成長を上昇させています。オンライン/バーチャルフィットネスの動向は、次世代の革命です。オンラインセッションは、物理的にセッションに参加できない人でも参加できます。さらに、時間の柔軟性があるため、仕事のある人々も、いつでもセッションに参加できます。さらに、ヘルスウェアラブルデバイスとフィットネスセンサースマートフォンは、ユーザーの健康とライフスタイルを支援する、さまざまな健康アプリケーションを可能にします。
オンライン/バーチャルフィットネス市場の成長は、健康に関する意識の高まり、デジタル化の採用の高まり、ARおよびVRベースのフィットネスプログラムの意識の高まりによって推進されています。健康パラメータ、時間計算デバイスなどの接続されたフィットネス機器とともに、デジタル化が進んでいます。たとえば、2020年12月、AppleはFitness +を発売しました。このApple Fitness +は、スタジオスタイルのワークアウトを、Apple TV、iPhone、iPadに届けます。ただし、複数のオンラインサービスに関する認識の欠如、コンテンツ作成の高コスト、および技術的な不具合によるレッスンフローの中断により、予測期間における市場の成長が妨げられています。
当レポートではオンライン/バーチャルフィットネスの世界市場を調査し、市場の概要、市場の成長要因および阻害要因の分析、市場機会、ストリーミングタイプ・セッションタイプ・デバイスタイプ・収益モデル・エンドユーザー・地域別の市場規模の推移と予測、競合情勢、主要企業のプロファイルなど、体系的な情報を提供しています。
List of figures
Title:
Global Online/Virtual Fitness Market Size Study Streaming Type (Live and on demand). By Session Type (Group, Solo). Device Type (Smart TV, Laptop/Desktop, Mobile, Other). By Revenue Model (Subscription, Advertisement, Hybrid). By End User (Professional Gyms, Sports Institutes, Defense Institutes, Educational Institutions, Corporate Institutions, Individuals, and Others) (By region (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Rest of the world) Regional Forecasting 2020-2027..
Global Online/Virtual Fitness Market was valued at USD XX million in 2019 and is expected to grow with a CAGR of XX % over the forecast period 2020-2027. Rising the vigorous internet connectivity crosswise the developed as well as developing countries growing the virtual market. Virtual/ online fitness trends are a revolution of next generation. Online sessions those people who cannot attend fitness sessions physically. Furthermore, working people can attend their sessions anytime as it provides time flexibility. Additionally, Health wearable devices and Fitness sensor smart phones enable various health application which help user's health and lifestyle Online/Virtual Fitness Market growth is driven by Rising awareness about health, growing adoption of digitalization and Rising awareness of AR and VR based fitness program. Rising digitalization along with the connected fitness equipment such as health parameter, Time calculating devices. For instance, In December 2020, Apple Launched Fitness+ this Apple Fitness+ Brings Studio style workout to apple TV, iPhone, iPad. However, Lack of awareness about the multiple online services, High Cost of Content creation and Interruption in the flow of the class due to tech glitches are hindering the growth of market over the forecasting period 2020-2027.
The regional analysis of the Online/Virtual Fitness Market is considered for the key regions such as Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In which North America is dominating the market as focusing on valuable medicine and personalized care. In addition, Numerous Healthcare organizations in this region. However, Asia Pacific is highest growing market in the forecasting year due to pro fitness government policies, increasing Online/Virtual Market and changing lifestyle.
Key Players in Global Online/Virtual Fitness Market
ClassPass Inc.
Fitbit, Inc.
FitnessOnDemand
Les Mills International Ltd.
Navigate Wellbeing Solutions
Peerfit, Inc.
Reh-Fit Centre
Sworkit
Viva Leisure,
Wellbeats, Inc.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Streaming Type:
Live
On Demand
By Session Type:
Group
Solo
By Device Type:
Smart TV
Laptop/Desktop
Mobile
Other
By Revenue Model:
Subscription
Advertisement
Hybrid
By End User:
Professional Gyms
Sports Institutes
Defence Institutes
Educational Institutions
Corporate Institutions
Individuals
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of LA
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2017, 2018
Base year - 2019
Forecast period - 2020 to 2027
Target Audience of Global Online/Virtual Fitness Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors