特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
市場調査レポート
商品コード
956253

ジオマーケティングの世界市場規模 - コンポーネント別・サービス別・場所別・業界別・展開モード別・地域別予測:2020年~2027年

Global geomarketing Market Size study, by Service, Component by Location, Indoor, Outdoor) by Deployment by Vertical, Healthcare & life sciences, Travel & hospitality, Media & entertainment, Others) and Regional Forecasts 2020-2027

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2-3営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=105.60円
ジオマーケティングの世界市場規模 - コンポーネント別・サービス別・場所別・業界別・展開モード別・地域別予測:2020年~2027年
出版日: 2020年08月28日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2-3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のジオマーケティング市場は、2019年に約86億米ドルと評価され、予測期間2020~2027年にわたって25%を超える成長率で成長し、市場規模は拡大すると予想されています。 ジオマーケティングは、位置情報を利用してマーケティングキャンペーンを構成し、デジタルマッピングを使用して分析・意思決定のためにデータを利用します。マーケティング担当者は、デジタルマップを使用し、地理的領域(主要都市に隣接する郊外エリアなど)または特定の場所(小売店など)ごとにデータの評価を行えます。

AIや位置分析、ビッグデータを活用した的確なターゲティングや、投資の増加、位置情報の需要により、市場成長が牽引されています。組織は製品ポートフォリオのデジタルマーケティングに焦点を当てているため、ソーシャルメディアへの浸透が高まることはジオマーケティングの受け入れに繋がっています。Statistaによると、インターネットユーザーの数は42億2000万人とされ、2018年には49億3000万人に達しています。また、ソーシャルメディアのユーザー数は2018年には32億6千万人に達しています。ソーシャルメディアユーザーの増加により、ジオマーケティングの採用に有利な機会が生まれています。ただし、法的保護の欠如やデータのプライバシーに対するリスクは、予測期間中の市場の成長を阻害すると予想されます。

当レポートでは、世界のジオマーケティング市場について調査分析し、市場概要、市場規模・予測、セグメント別の市場分析、地域別の市場分析、競合情勢などについて、体系的な情報を提供しています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 世界のジオマーケティング市場:定義と範囲

第3章 世界のジオマーケティング市場:市場のダイナミクス

  • ジオマーケティング市場への影響分析

第4章 世界のジオマーケティング市場:産業分析

  • ポーターのファイブフォースモデル
  • PEST分析
  • 投資/導入モデル
  • アナリストの提言と結論

第5章 世界のジオマーケティング市場:コンポーネント別

  • 市場のスナップショット
  • 市場の実績値、コンポーネント別:将来性の分析
  • 市場の推定値・予測値:コンポーネント別 (金額ベース)
  • サブセグメント分析
    • 序文
    • ソフトウェア
    • サービス

第6章 世界のジオマーケティング市場:サービス別

  • 市場のスナップショット
  • 市場の実績値、サービス別:将来性の分析
  • 市場の推定値・予測値:サービス別 (金額ベース)
  • サブセグメント分析
    • 序文
    • アドバイザリー・コンサルティング
    • 導入・統合
    • サポート・メンテナンス

第7章 世界のジオマーケティング市場:場所別

  • 市場のスナップショット
  • 市場の実績値、場所別:将来性の分析
  • 市場の推定値・予測値:場所別 (金額ベース)
  • サブセグメント分析
    • 序文
    • 屋内
    • アウトドア

第8章 世界のジオマーケティング市場:業界別

  • 市場のスナップショット
  • 市場の実績値、業界別:将来性の分析
  • 市場の推定値・予測値:業界別 (金額ベース)
  • サブセグメント分析
    • 序文
    • ヘルスケア・ライフサイエンス
    • 旅行・ホスピタリティ
    • メディア・エンターテインメント
    • その他

第9章 世界のジオマーケティング市場:展開モード別

  • 市場のスナップショット
  • 市場の実績値、展開モード別:将来性の分析
  • 市場の推定値・予測値:展開モード別 (金額ベース)
  • サブセグメント分析
    • 序文
    • クラウド
    • オンプレミス

第10章 世界のジオマーケティング市場:地域分析

  • 市場のスナップショット
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • メキシコ
  • その他の地域

第11章 競合情報

  • 主要市場の戦略
  • 企業プロファイル
    • Adobe Inc.
    • Oracle Corporation
    • CISCO System Inc.
    • IBM Corporation
    • Google LLC
    • Microsoft Corporation
    • Software AG
    • Salesforce.com.inc
    • Qualcomm Technologies Inc.
    • Xtremepush

第12章 調査プロセス

図表

LIST OF FIGURES

  • FIG 1. GLOBAL GEOMARKETING , RESEARCH METHODOLOGY
  • FIG 2. GLOBAL GEOMARKETING , MARKET ESTIMATION TECHNIQUES
  • FIG 3. GLOBAL MARKET SIZE ESTIMATES & FORECAST METHODS
  • FIG 4. GLOBAL GEOMARKETING , KEY TRENDS 2019
  • FIG 5. GLOBAL GEOMARKETING , GROWTH PROSPECTS 2020-2027
  • FIG 6. GLOBAL GEOMARKETING , PORTERS 5 FORCE MODEL
  • FIG 7. GLOBAL GEOMARKETING , PEST ANALYSIS
  • FIG 8. GLOBAL GEOMARKETING , VALUE CHAIN ANALYSIS
  • FIG 9. GLOBAL GEOMARKETING BY SEGMENT, 2017 & 2027 (USD BILLION)
  • FIG 10. GLOBAL GEOMARKETING BY SEGMENT, 2017 & 2027 (USD BILLION)
  • FIG 11. GLOBAL GEOMARKETING BY SEGMENT, 2017 & 2027 (USD BILLION)
  • FIG 12. GLOBAL GEOMARKETING BY SEGMENT, 2017 & 2027 (USD BILLION)
  • FIG 13. GLOBAL GEOMARKETING BY SEGMENT, 2017 & 2027 (USD BILLION)
  • FIG 14. GLOBAL GEOMARKETING , REGIONAL SNAPSHOT 2017 & 2027
  • FIG 15. NORTH AMERICA GLOBAL GEOMARKETING 2017 & 2027 (USD BILLION)
  • FIG 16. EUROPE GLOBAL GEOMARKETING 2017 & 2027 (USD BILLION)
  • FIG 17. ASIA PACIFIC GLOBAL GEOMARKETING 2017 & 2027 (USD BILLION)
  • FIG 18. LATIN AMERICA GLOBAL GEOMARKETING 2017 & 2027 (USD BILLION)
  • FIG 19. GLOBAL GEOMARKETING , COMPANY MARKET SHARE ANALYSIS (2019)
目次

Title:
Global geomarketing Market Size study, by Service (, Advisory & Consulting, Deployment & Integration, Support & Maintenance), Component (Software, Services) by Location, Indoor, Outdoor) by Deployment (, CLOUD, ON- Premises) by Vertical, Healthcare & life sciences, Travel & hospitality, Media & entertainment, Others) and Regional Forecasts 2020-2027.

Global Geomarketing Market is valued approximately USD 8.6 billion in 2019 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 25% over the forecast period 2020-2027. Geo-marketing is a discipline that uses knowledge of the place to frame marketing campaigns, using digital mapping to coordinate and display data for analysis and decision taking. The digital map enables marketers to evaluate data by geographic region (such as a suburban area bordering a major city) or particular physical location (such as a retail store). The global geomarketing market is driven by the rising investment in digital marketing compared to traditional marketing, the demand for location-based information, better targeting of audiences with the aid of AI, location analytics and big data. Increasing Penetration of social media, COVID-19 's effect on businesses to cut budgets, creating opportunities for Geomarketing vendors. Increasing social media penetration serves as a primary driver of Geomarketing 's acceptance and usefulness as the organization focuses on digital marketing of its product portfolios. For instance: According to Statista, The number of Internet users is valued at 4.22 billion, rising to 4.93 billion in income in 2018. Likewise, the number of users on social media accounts for 2.96 billion, rising to 3.26 billion in 2018. While, the increasing number of social media users creates lucrative opportunities for Geomarketing 's adoption and usefulness. However, lack of legal protections and risks to data privacy is expected to restrain the market growth during the forecast period.

The regional analysis of Global Geomarketing Market is considered for the key regions such as Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. North America is the leading/significant region across the world in terms of North America is the world's leading / significant area for increasing innovation in digital marketing compared to traditional marketing, growing demand for location-based information, better targeting of AI audiences, location analytics and big data. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest growth rate / CAGR over the forecast period 2020-2027. Factors such as APAC region holds more than 50 percent of the world 's population and therefore any significant technological changes are likely to shape the region's future in Geomarketing market across Asia-Pacific region.

Major market player included in this report are:

Adobe Inc.

Oracle Corporation

CISCO System Inc.

IBM Corporation

Google LLC

Microsoft Corporation

Software AG

Salesforce.com.inc

Qualcomm Technologies Inc.

Xtremepush

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Component:

Software

Services

By Service:

Advisory & Consulting

Deployment & Integration

Support & Maintenance

By Location:

Indoor

Outdoor

By Deployment Mode:

Cloud

On-premises

By Vertical:

Healthcare & life sciences

Travel & hospitality

Media & entertainment

Others

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year - 2017, 2018

Base year - 2019

Forecast period - 2020 to 2027

Target Audience of the Global Geomarketing Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors

Large, medium-sized, and small enterprises

Venture capitalists

Value-Added Resellers (VARs)

Third-party knowledge providers

Investment bankers

Investors

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2018-2027 (USD Billion)
    • 1.2.1. Global geomarketing, by Region, 2018-2027 (USD Billion)
    • 1.2.2. Global geomarketing, by Component, 2018-2027 (USD Billion)
    • 1.2.3. Global geomarketing, by Service, 2018-2027 (USD Billion)
    • 1.2.4. Global geomarketing, by Location, 2018-2027 (USD Billion)
    • 1.2.5. Global geomarketing, by deployment mode, 2018-2027 (USD Billion)
    • 1.2.6. Global geomarketing, by vertical, 2018-2027 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global geomarketing Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global geomarketing Dynamics

  • 3.1. Global geomarketing Impact Analysis (2018-2027)
    • 3.1.1. Market Drivers
    • 3.1.2. Market Challenges
    • 3.1.3. Market Opportunities

Chapter 4. Global geomarketing Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2017-2027)
  • 4.2. PEST Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
  • 4.3. Investment Adoption Model
  • 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global geomarketing, by Component

  • 5.1. Market Snapshot
  • 5.2. Global geomarketing by Component, Performance - Potential Analysis
  • 5.3. Global geomarketing Estimates & Forecasts by Component 2017-2027 (USD Billion)
  • 5.4. Global geomarketing, Sub Segment Analysis
    • 5.4.1. Introduction
    • 5.4.2. Software
    • 5.4.3. Services

Chapter 6. Global geomarketing, by Service

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global geomarketing by Service, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global geomarketing Estimates & Forecasts by Service 2017-2027 (USD Billion)
  • 6.4. Global geomarketing, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Introduction
    • 6.4.2. Advisory & Consulting
    • 6.4.3. Deployment & Integration
    • 6.4.4. Support & Maintenance

Chapter 7. Global geomarketing, by Location

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global geomarketing by Location, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global geomarketing Estimates & Forecasts by Location 2017-2027 (USD Billion)
  • 7.4. Global geomarketing, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Introduction
    • 7.4.2. Indoor
    • 7.4.3. Outdoor

Chapter 8. Global geomarketing, by Vertical

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global geomarketing by Vertical, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global geomarketing Estimates & Forecasts by Vertical 2017-2027 (USD Billion)
  • 8.4. Global geomarketing, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Introduction
    • 8.4.2. Healthcare & life sciences
    • 8.4.3. Travel & hospitality
    • 8.4.4. Media & entertainment
    • 8.4.5. Others

Chapter 9. Global geomarketing, by Deployment Mode

  • 9.1. Market Snapshot
  • 9.2. Global geomarketing by Deployment mode Performance - Potential Analysis
  • 9.3. Global geomarketing Estimates & Forecasts by Deployment mode 2017-2027 (USD Billion)
  • 9.4. Global geomarketing, Sub Segment Analysis
    • 9.4.1. Introduction
    • 9.4.2. Cloud
    • 9.4.3. On-premises

Chapter 10. Global geomarketing, Regional Analysis

  • 10.1. Global geomarketing, Regional Market Snapshot
  • 10.2. North America Global geomarketing
    • 10.2.1. U.S. Global geomarketing
      • 10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2017-2027
      • 10.2.1.2. Service breakdown estimates & forecasts, 2017-2027
      • 10.2.1.3. Location breakdown estimates & forecasts, 2017-2027
      • 10.2.1.4. Deployment mode breakdown estimates & forecasts, 2017-2027
      • 10.2.1.5. Vertical breakdown estimates & forecasts, 2017-2027
    • 10.2.2. Canada Global geomarketing
  • 10.3. Europe Global geomarketing Snapshot
    • 10.3.1. U.K. Global geomarketing
    • 10.3.2. Germany Global geomarketing
    • 10.3.3. France Global geomarketing
    • 10.3.4. Spain Global geomarketing
    • 10.3.5. Italy Global geomarketing
    • 10.3.6. Rest of Europe Global geomarketing
  • 10.4. Asia-Pacific Global geomarketing Snapshot
    • 10.4.1. China Global geomarketing
    • 10.4.2. India Global geomarketing
    • 10.4.3. Japan Global geomarketing
    • 10.4.4. Australia Global geomarketing
    • 10.4.5. South Korea Global geomarketing
    • 10.4.6. Rest of Asia Pacific Global geomarketing
  • 10.5. Latin America Global geomarketing Snapshot
    • 10.5.1. Brazil Global geomarketing
    • 10.5.2. Mexico Global geomarketing
  • 10.6. Rest of The World Global geomarketing

Chapter 11. Competitive Intelligence

  • 11.1. Top Market Strategies
  • 11.2. Company Profiles
    • 11.2.1. Adobe Inc.
      • 11.2.1.1. Key Information
      • 11.2.1.2. Overview
      • 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 11.2.1.4. Product Summary
      • 11.2.1.5. Recent Developments
    • 11.2.2. Oracle Corporation
    • 11.2.3. CISCO System Inc.
    • 11.2.4. IBM Corporation
    • 11.2.5. Google LLC
    • 11.2.6. Microsoft Corporation
    • 11.2.7. Software AG
    • 11.2.8. Salesforce.com.inc
    • 11.2.9. Qualcomm Technologies Inc.
    • 11.2.10. Xtremepush

Chapter 12. Research Process

  • 12.1. Research Process
    • 12.1.1. Data Mining
    • 12.1.2. Analysis
    • 12.1.3. Market Estimation
    • 12.1.4. Validation
    • 12.1.5. Publishing
  • 12.2. Research Attributes
  • 12.3. Research Assumption
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2020, Global Information, Inc. All rights reserved.