市場調査レポート
商品コード
1269730
衣料用アクティブインサレーションの世界市場規模調査&予測、製品別(ポリエステル、コットン、ウール、ナイロン)、ソーシング別(ブランド、ノンブランド)、用途別(アウターウェア、フットウェア、ハンドウェア、その他)、地域分析、2022-2029年Global Garment Active Insulation Market Size study & Forecast, by Product (Polyester, Cotton, wool, Nylon), By Sourcing (Branded, Non-Branded), By Application (Outerwear, Footwear, Handwear, Others), and Regional Analysis, 2022-2029 |
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衣料用アクティブインサレーションの世界市場規模調査&予測、製品別(ポリエステル、コットン、ウール、ナイロン)、ソーシング別(ブランド、ノンブランド)、用途別(アウターウェア、フットウェア、ハンドウェア、その他)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年05月05日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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衣料用アクティブインサレーションの世界市場は、2021年に約1億8,060万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.6%以上の堅調な成長率で成長すると予測されています。
衣料用アクティブインサレーション(GAI)は、寒冷地において暖かさと快適さを提供するために衣類やアパレルに使用される断熱材の一種です。GAIは、かさばりやすく動きにくい従来の断熱材とは異なり、軽量で柔軟性があり、通気性があるように設計されているため、着用者は暖かさを保ちながら快適に動くことができるようになります。GAIは、繊維の間に空気を閉じ込め、着用者の体の周りに暖かさの層を作ることで機能します。このタイプのインサレーションは、多くの場合、ポリエステルやナイロンなどの合成素材で作られており、水分を吸い取り、着用者が暑すぎたり寒すぎたりするのを防ぐように設計されています。GAIは、ジャケット、パンツ、ベストなど、さまざまなアウトドアウェアに使用されています。特に、ハイキング、スキー、スノーボードなど、寒い環境でも暖かく快適に過ごすことが重要なアクティビティで活躍します。市場の需要は、主に、人々がハイキング、スキー、キャンプなどのアウトドア活動を続けているため、軽量で柔軟性があり、快適な断熱材への需要が高まっているなどの要因によって牽引されています。衣料用アクティブインサレーションはこれらの要件を満たしているため、アウトドア愛好家に人気があり、衣料用アクティブインサレーションの多くのメーカーが製品にリサイクルポリエステルなどの持続可能な素材を使用していることも相まって、人気のある選択肢となっています。
さらに、運動用とカジュアル用を兼ねた衣服であるアクティブウェアの人気はますます高まっています。ガーメント・アクティブ・インサレーションは、この種の衣服に最適で、着用者は暖かさを保ちながら快適に動くことができるため、市場成長の主要な促進要因となっています。Statistaによると、2022年の世界のスポーツウェア市場の規模は約3,194億米ドルであり、これらの要因が世界市場における衣料用アクティブインサレーションの需要を拡大させるものと思われます。さらに、技術の進歩により、現在の衣料用アクティブインサレーション素材よりもさらに軽量で柔軟性があり、通気性に優れた新素材を開発する機会もあります。これらの技術革新は、市場における新たな製品や用途の開発につながる可能性があります。eコマースの発展により、消費者は衣料用アクティブインサレーション製品を簡単に見つけて購入できるようになりました。これにより、メーカーはより多くの人々に製品を届け、世界に販売する新たな機会を得ることができ、今後数年間の市場成長の好機となります。しかし、衣料用アクティブインサレーションの素材は耐久性に限界があり、2022-2029年の予測期間における市場成長を制限しています。
衣料用アクティブインサレーションの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカ、世界のその他の地域です。アジア太平洋地域は、冬物衣料品の生産拠点であることに加え、より多くの消費者層が存在するため、収益面で市場を独占しています。また、新興国での消費意欲が高まっていることも要因です。アジア太平洋地域は、予測期間中、最も高い成長率で成長すると予想されています。加盟国における衣料品製造の幅広い基盤などの要因が、利益を登録します。米国は、スポーツやアウトドア活動のためのアクティブウェアに対する国民の膨大な需要のために、この地域で最大の市場であった予測年に急成長する市場の成長です。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
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Global Garment Active Insulation Market is valued at approximately USD 180.6 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.6% over the forecast period 2022-2029. Garment Active Insulation (GAI) is a type of insulation used in clothing and apparel to provide warmth and comfort in cold weather. Unlike traditional insulation, which is often bulky and does not allow for much movement, GAI is designed to be lightweight, flexible, and breathable, allowing wearers to move comfortably while still staying warm. GAI works by trapping air between its fibers, creating a layer of warmth around the wearer's body. This type of insulation is often made from synthetic materials such as polyester or nylon, designed to wick away moisture and prevent the wearer from getting too hot or cold. GAI can be found in a variety of outdoor clothing, including jackets, pants, and vests. It is particularly useful for activities such as hiking, skiing, and snowboarding, where staying warm and comfortable in cold conditions is essential. The market demand is primarily driven by the factors such as people continue to engage in outdoor activities such as hiking, skiing, and camping, there is a growing demand for insulation that is lightweight, flexible, and comfortable. Garment Active Insulation meets these requirements, making it a popular choice for outdoor enthusiasts, coupled with many manufacturers of Garment Active Insulation using sustainable materials such as recycled polyester in their products.
In addition, activewear, which is clothing designed for both athletic and casual wear, is becoming increasingly popular. Garment Active Insulation is ideal for this type of clothing because it allows wearers to move comfortably while still staying warm which is acting as a major driving factor for market growth. According to Statista, The worldwide sportswear market will be worth around 319.4 billion US dollars in 2022, thus, in turn, these factors are likely to escalate the demand for Garment Active Insulation in the global market. Furthermore, as technology advances, there are opportunities to develop new materials that are even lighter, more flexible, and more breathable than current Garment Active Insulation materials. These innovations could lead to new products and applications in the market. The growth of e-commerce has made it easier for consumers to find and purchase Garment Active Insulation products. This has opened new opportunities for manufacturers to reach a wider audience and sell their products globally presenting lucrative opportunities for market growth over the forthcoming years. However, Garment Active Insulation materials have limited durability, restricting the market growth over the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Garment Active Insulation Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the presence of a larger consumer base, supplemented by a significant production hub for winter apparel. Also, the rise in consumer spending power in emerging market economies. Asia Pacific is also expected to grow at the highest growth rate over the forecasting period. Factors such as the broad base of clothing manufacturing in the member economies, register benefits. Due to the enormous demand for activewear for sports and outdoor activities from the population in the country, the U.S. was the largest market in the region are burgeoning market growth in the forecasting years.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.