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市場調査レポート
商品コード
1269682
サンケア製品の世界市場規模調査&予測、製品別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Sun Care Products Market Size study & Forecast, by Product, By Distribution Channel, and Regional Analysis, 2022-2029 |
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サンケア製品の世界市場規模調査&予測、製品別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年05月05日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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サンケア製品の世界市場は、2021年に約107億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
サンケア製品は、太陽の紫外線(UV)による有害な影響から皮膚を保護するために設計されています。これらの製品には、日焼け止めローション、スプレー、クリームのほか、リップクリームやアフターサンケア製品も含まれます。日焼け止めは、最も一般的な製品タイプで、紫外線を吸収、反射、または散乱させることで効果を発揮します。日焼け止めは、日焼けや肌荒れの原因となる2種類の紫外線のうち、UVBをどれだけ効果的に防ぐかを示すSPF(サンプロテクションファクター)で分類されています。SPFが高いほど、UVBに対する保護効果が高いことを意味します。市場の需要は主に、可処分所得の増加に伴い、人々がサンケア製品を含むパーソナルケア製品により多く支出するようになったことなどの要因によって牽引されています。さらに、旅行や余暇の増加などライフスタイルの変化がサンケア製品の需要を促進しており、人口の高齢化に伴い、太陽の有害な光線から肌を守るだけでなく、アンチエイジング効果もあるサンケア製品への需要が高まっています。このため、老化の兆候を軽減することが証明された成分を含むサンケア製品を開発し、市場開拓する企業にとって好機となります。
また、皮膚がんは最も一般的ながんの一つであり、太陽からの紫外線への曝露が主要なリスクファクターです。紫外線の危険性に対する認識が高まるにつれ、有害な紫外線から身を守るためにサンケア製品を使用する人が増え、それが市場成長の主要な促進要因となっています。世界がん研究基金インターナショナルによると、世界で17番目に多いがんは皮膚黒色腫です。有病率では、女性のがんの中で15位、男性のがんの中で13位にランクされています。2020年には、メラノーマの新規症例が15万件以上となるため、これらの要因が世界市場におけるサンケア製品の需要を拡大させると予想されます。さらに、新しい処方や技術の開拓、天然素材やオーガニックのサンケア製品への需要の高まりは、今後数年間の市場成長に有利な機会をもたらしています。しかし、原材料のコストと品質の変動が、2022-2029年の予測期間における市場成長を制限しています。
サンケア製品の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカです。欧州は、長期間の日焼けが肌に与えるダメージに対する消費者の意識の高まりが、同地域全体での製品需要の増加に寄与していること、アンチエイジングや黒ずみ解消など、多くの付加価値を提供する製品の増加によって製品需要が高まっていること、また、予測期間中に最も高い成長率で成長すると予想されていることなどが、収益の面で市場を独占しています。中国とインドにおける化学工業の台頭により、スキンケア製品の生産者が原材料を入手しやすくなっていることなどが、予測期間中の市場成長を加速させています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Sun Care Products Market is valued at approximately USD 10.7 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.0% over the forecast period 2022-2029. Sun care products are designed to protect the skin from the harmful effects of the sun's ultraviolet (UV) rays. These products include sunscreen lotions, sprays, and creams, as well as lip balms and after-sun care products. Sunscreen is the most common type of sun care product, and it works by absorbing, reflecting, or scattering the sun's UV rays. Sunscreens are classified by their sun protection factor (SPF), which is a measure of how effectively they protect against UVB rays, one of the two types of UV radiation that can cause sunburn and skin damage. A higher SPF indicates greater protection against UVB rays. The market demand is primarily driven by the factors such as, as disposable income increases, people are spending more on personal care products, including sun care products. Additionally, changing lifestyles, such as increased travel and leisure time, are driving the demand for sun care products, coupled as the population ages, there is a growing demand for sun care products that not only protect the skin from the sun's harmful rays but also provide anti-aging benefits. This presents an opportunity for companies to develop and market sun care products that contain ingredients that are proven to reduce the signs of aging.
In addition, Skin cancer is one of the most common types of cancer, and exposure to UV radiation from the sun is a major risk factor. As awareness about the dangers of UV radiation grows, more people are using sun care products to protect themselves from the sun's harmful rays which in return is acting as a major driving factor for market growth. According to World Cancer Research Fund International, the 17th most prevalent cancer worldwide is cutaneous melanoma. In terms of prevalence, it ranks 15th among cancers in women and 13th among cancers in men. In 2020, there were more than 150,000 brand-new cases of melanoma, thus, in turn, these factors are expected to escalate the demand for sun care products in the global market. Furthermore, the Development of new formulations and technologies, as well as rising demand for natural and organic sun care products are presenting lucrative opportunities for market growth over the forthcoming years. However, fluctuation in the cost and quality of raw materials is restricting the market growth over the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Sun Care Products Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Europe dominated the market in terms of revenue, owing to the Increasing consumer awareness of the damaging effects of prolonged sun exposure on the skin has contributed to increased product demand throughout the region, Demand for products has also been boosted by an increase in the number of products that provide numerous additional advantages such as anti-aging and dark spot elimination, Asia Pacific is also expected to grow at the highest growth rate over the forecasting period. Factors such as the rise of the chemical industry in China and India, which is anticipated to guarantee ongoing access to raw materials for producers of skin care products are burgeoning the market growth in the forecasting years.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.