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市場調査レポート
商品コード
1266617
家庭用浄水器の世界市場規模調査&予測、製品タイプ別、販売チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Home Water Filtration Unit Market Size study & Forecast, by Product Type, by Sales Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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家庭用浄水器の世界市場規模調査&予測、製品タイプ別、販売チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月24日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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家庭用浄水器ユニットの世界市場は、2021年に約108億5,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には10.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
家庭用浄水器ユニットは、微細な物理的バリア、生物学的プロセス、化学的プロセスによって汚染を低減し、水の不純物を除去するために使用されます。家庭用浄水器には、軟水器、紫外線浄化システム、沈殿物フィルター、カーボンフィルター、酸中和剤などの製品が含まれます。水の安全性や品質に関する意識の高まり、ライフスタイルの変化、健康意識の高まりなどの要因が、世界中の市場需要に大きく寄与しています。
水を媒介とする疾病の増加は、市場成長の主要な促進要因として作用しています。世界保健機関(WHO)の報告によると、水不足の国には20億人以上の人々が住んでおり、毎年約82万9千人が下痢で死亡していると推定されています。また、病気の80%は世界のものであり、死亡者の3.1%は汚れた環境と水質の悪さが原因であると考えられています。このような要因が浄水器の需要を高め、家庭用浄水器市場の成長を促進しています。さらに、先端技術開発への投資の増加や、汚染された地表水による悪影響に対する意識の高まりは、予測される数年間にさまざまな有利な機会をもたらしています。しかし、代替技術の人気の高まりは、2022-2029年の予測期間を通じて、市場の成長に課題しています。
家庭用浄水器の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他世界の地域です。アジア太平洋地域は、研究開発への投資の増加、人口の増加、市場参入者の増加により、売上高で市場を独占しています。一方、欧州は、黄疸や水系感染症の増加、都市住民の衛生意識の高まりなどの要因から、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Home Water Filtration Unit Market is valued at approximately USD 10.85 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 10.5% over the forecast period 2022-2029. Home water filtration unit is used to remove impurities of water by reducing the contamination through a fine physical barrier, biological process, or chemical process. Home water filtration unit includes products such as water softeners, ultraviolet purification systems, sediment filters, carbon filters, and acid neutralizers. Factors such as rising awareness regarding water safety and quality, changing lifestyles, coupled with the increase in health consciousness are majorly contributing to the market demand around the world.
The rising incidences of water-borne diseases are acting as a major driving factor for market growth. The World Health Organization reported that there are more than 2 billion people living in water-stressed countries and around 829 000 people are estimated to die each year from diarrhoea. Also, 80% of diseases are claimed to be worldwide, and 3.1% of deaths are considered to be caused by dirty environments and poor water quality. Thereby, these aforementioned factors are propelling the demand for water filters, which, in turn, augments the home water filtration unit market growth. Moreover, rising investment in the development of advanced technology, as well as the growing awareness about the adverse effects of contaminated surface water is presenting various lucrative opportunities over the forecasting years. However, the rise in the popularity of alternative technologies is challenging the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Home Water Filtration Unit Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. The Asia Pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing investments in R&D, growing population, along with rising number of market players. Whereas, Europe is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as the rising cases of jaundice and waterborne infections, as well as growing awareness regarding sanitation among the urban population in the market space.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.