市場調査レポート
商品コード
1215381
デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場規模調査&予測:コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア)、製品別(エントリーレベル、アドバンスドレベル、エンタープライズレベル)、アプリケーション別(小売、病院、企業、輸送)、地域分析、2022-2029年Global Digital Signage Media Player Market Size study & Forecast, by Component (Hardware, Software), Product (Entry Level, Advanced Level, Enterprise Level), Application (Retail, Hospitality, Corporate, Transportation) & Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場規模調査&予測:コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア)、製品別(エントリーレベル、アドバンスドレベル、エンタープライズレベル)、アプリケーション別(小売、病院、企業、輸送)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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デジタルサイネージメディアプレーヤーは、電子画面上にコンテンツを表示する装置です。
デジタルサイネージの助けを借りて、組織がクライアントと関わり、メッセージを伝えるのに役立ちます。デジタルサイネージメディアプレーヤー市場は、コンテキストアウェア広告の成長を支持する現在の動向や、DOOH(デジタル・アウト・オブ・ホーム)支出の着実な増加などの要因によって拡大しつつあります。この市場は、3M Company、Advantech Co.Ltd.、AOPEN Inc.、Barco、BrightSign LLCが占めています。
デジタルサイネージを通じてターゲット層からの注目を集め、コンテクストを考慮した広告が成長しています。実施した調査によると、人気ブランドオーナーの49%が、クッキーに代わるコンテキスト広告の導入を意図しているとのことです。80%のビジネス所有者は、デジタルサイネージの使用の助けにより、33%までの売上高の漸進的な増加を見ている、計画的な購入よりもエピキュリアン製品を購入するための大きな魅力があります。広告プラットフォームとしてのDOOHの利用は、将来的に大きな可能性を持っています。しかし、これらの体験の測定可能性と広告後の露出は、定量化されなければなりません。ループ頻度、インプレッション、CPM、トラフィックなど、リアルタイムのパフォーマンス指標による洞察は、DOOHの成功を定義するために不可欠です。英国のネットユーザーの44%が、DOOHキャンペーンはより価値があり、最終的にデジタルサイネージメディアプレーヤー市場の成長を後押しする投資を増加させる必要があることを観察しています。また、小売業におけるデジタルサイネージの普及が進み、ブランドの認知度やサービスに対するニーズが高まっていることも、市場の成長に拍車をかけると予想されます。また、デジタルサイネージメディアプレーヤーの処方の進歩は、この重要な市場のための機会を増やすことができます。しかし、技術的および標準化の複雑さは、2022年から2029年の予測期間を通じて、市場の成長を阻害します。
デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、ブランド製品の優位性と、この地域の技術開発の普及率の増加により、収益面で市場を独占しています。米国政府機関がデジタルサイネージプロジェクトに助成金を提供しました。アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されています。これは、対象人口の増加、開発のためのコラボレーション数の増加、主要プレイヤーの地理的拡大、政府機関や非営利団体の市場参入の積極化といった要因によります。2020年2月、インドの財務大臣が国会での2020-21年度予算に関するプレゼンテーションで、PPPルートで5つのスマートシティを開発することを提案したことが紹介されました。これは、デジタルサイネージソリューション企業に喜びをもたらし、それぞれのスマートシティ開発プロジェクトにおいて、様々な州政府と提携する機会を見いだしました。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Digital Signage Media Player Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.71% over the forecast period 2022-2029. Digital Signage Media Player is a device that displays content on an electronic screen. It helps the organization to engage with their client to communicate their message with the help of digital signage. The Digital Signage Media Player market is expanding because of factors such as current trends favoring the growth of context-aware advertising and a steady increase in DOOH (Digital Out-Of-Home) spending. This market is dominated by 3M Company, Advantech Co. Ltd, AOPEN Inc., Barco and BrightSign LLC.
The context-aware advertising is growing as it gains more attention from the targeted audience through digital signage. According to the survey conducted 49% of popular brand owners are intended to adopt contextual advertising to replace cookies. 80% of business owners have seen a progressive increase in sales up to 33%, due to the help of the use of digital signage, there is a greater attraction to buying Epicurean products than a planned purchase. The increased Usage of DOOH as an advertising platform has great future possibilities. However, the measurability and post-ad exposure of these experiences must be quantifiable. Insight through real-time performance metrics such as loop frequency, impressions, CPM, and traffic is essential to defining DOOH's success. As per the surveys conducted 44% of netizens of U.K has observed that the DOOH Campaign has more value and there is a need to increase the investment which will eventually boost the growth of the digital signage media player market. In addition to penetration of such devices in the retail sector is ascending and the rising need for brand visibility& servicing is expected to fuel the market growth. In addition, advancements in formulation of digital signage media player can increase the opportunity for this significant market. However, the technical and standardization complexity stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Digital Signage Media Player Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of branded products and the region's increasing technological development prevalence. The US government agency had offered the grant for the Digital Signage Project. Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising target populations, an increase in the number of collaborations for development, geographic expansion of key players, and active participation of government and nonprofit organizations in the market space. In February 2020, the finance minister of India proposed to develop five smart cities via PPP routes, as shown in a presentation on the 2020-21 budget in parliament. This brought joy to Digital Signage Solution companies and see opportunities to partner with various state governments in their respective smart city development projects.
Major market players included in this report are:
Advantech Co. Ltd
AOPEN Inc.
Barco
3M Company
Dell Inc.
BrightSign LLC
HaiVision
Hewlett Packard Enterprise
Broadsign
Cisco Systems Inc.
Recent Developments in the Market:
Global Digital Signage Media Player Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Component, Product, Application, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Component:
Software
Hardware
By Product:
Entry Level
Advanced Level
Enterprise Level
By Application:
Retail
Hospitality
Corporate
Transportation
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World