表紙:デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場規模調査&予測:コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア)、製品別(エントリーレベル、アドバンスドレベル、エンタープライズレベル)、アプリケーション別(小売、病院、企業、輸送)、地域分析、2022-2029年
市場調査レポート
商品コード
1215381

デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場規模調査&予測:コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア)、製品別(エントリーレベル、アドバンスドレベル、エンタープライズレベル)、アプリケーション別(小売、病院、企業、輸送)、地域分析、2022-2029年

Global Digital Signage Media Player Market Size study & Forecast, by Component (Hardware, Software), Product (Entry Level, Advanced Level, Enterprise Level), Application (Retail, Hospitality, Corporate, Transportation) & Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

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価格
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デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場規模調査&予測:コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア)、製品別(エントリーレベル、アドバンスドレベル、エンタープライズレベル)、アプリケーション別(小売、病院、企業、輸送)、地域分析、2022-2029年
出版日: 2023年01月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 目次
概要

デジタルサイネージメディアプレーヤーは、電子画面上にコンテンツを表示する装置です。

デジタルサイネージの助けを借りて、組織がクライアントと関わり、メッセージを伝えるのに役立ちます。デジタルサイネージメディアプレーヤー市場は、コンテキストアウェア広告の成長を支持する現在の動向や、DOOH(デジタル・アウト・オブ・ホーム)支出の着実な増加などの要因によって拡大しつつあります。この市場は、3M Company、Advantech Co.Ltd.、AOPEN Inc.、Barco、BrightSign LLCが占めています。

デジタルサイネージを通じてターゲット層からの注目を集め、コンテクストを考慮した広告が成長しています。実施した調査によると、人気ブランドオーナーの49%が、クッキーに代わるコンテキスト広告の導入を意図しているとのことです。80%のビジネス所有者は、デジタルサイネージの使用の助けにより、33%までの売上高の漸進的な増加を見ている、計画的な購入よりもエピキュリアン製品を購入するための大きな魅力があります。広告プラットフォームとしてのDOOHの利用は、将来的に大きな可能性を持っています。しかし、これらの体験の測定可能性と広告後の露出は、定量化されなければなりません。ループ頻度、インプレッション、CPM、トラフィックなど、リアルタイムのパフォーマンス指標による洞察は、DOOHの成功を定義するために不可欠です。英国のネットユーザーの44%が、DOOHキャンペーンはより価値があり、最終的にデジタルサイネージメディアプレーヤー市場の成長を後押しする投資を増加させる必要があることを観察しています。また、小売業におけるデジタルサイネージの普及が進み、ブランドの認知度やサービスに対するニーズが高まっていることも、市場の成長に拍車をかけると予想されます。また、デジタルサイネージメディアプレーヤーの処方の進歩は、この重要な市場のための機会を増やすことができます。しかし、技術的および標準化の複雑さは、2022年から2029年の予測期間を通じて、市場の成長を阻害します。

デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、ブランド製品の優位性と、この地域の技術開発の普及率の増加により、収益面で市場を独占しています。米国政府機関がデジタルサイネージプロジェクトに助成金を提供しました。アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されています。これは、対象人口の増加、開発のためのコラボレーション数の増加、主要プレイヤーの地理的拡大、政府機関や非営利団体の市場参入の積極化といった要因によります。2020年2月、インドの財務大臣が国会での2020-21年度予算に関するプレゼンテーションで、PPPルートで5つのスマートシティを開発することを提案したことが紹介されました。これは、デジタルサイネージソリューション企業に喜びをもたらし、それぞれのスマートシティ開発プロジェクトにおいて、様々な州政府と提携する機会を見いだしました。

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界・セグメント別市場推定・予測、2019年~2029年
    • デジタルサイネージメディアプレーヤー市場:地域別、2019年~2029年
    • デジタルサイネージメディアプレーヤー市場:コンポーネント別、2019年~2029年
    • デジタルサイネージメディアプレーヤー市場:製品別、2019-2029年
    • デジタルサイネージメディアプレーヤー市場:アプリケーション別、2019年~2029年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査前提条件

第2章 デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場力学

  • デジタルサイネージメディアプレーヤー市場のインパクト分析(2019-2029年)
    • 市場促進要因
      • コンテクスト認識型広告の成長を促進する動向
      • DOOH支出の着実な増加
    • 市場の課題
      • 技術的・標準的な複雑さ
    • 市場機会
      • 製法の高度化

第4章 デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • トップ投資機会
  • 主要成功戦略
  • 業界専門家別展望
  • アナリストの結論・提言

第5章 リスクアセスメント:COVID-19のインパクト

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場:コンポーネント別

  • 市場スナップショット
  • デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場コンポーネント別性能-ポテンシャル分析
  • デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場コンポーネント別推定・予測2019-2029
  • デジタルサイネージメディアプレーヤー市場、サブセグメント分析
    • ハードウェア
    • ソフトウェア

第7章:デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場:製品別

  • 市場スナップショット
  • デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場:製品別、性能別、ポテンシャル分析
  • デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場、製品別推定・予測2019~2029年
  • デジタルサイネージメディアプレーヤー市場、サブセグメント分析
    • エントリーレベル
    • アドバンスドレベル
    • エンタープライズレベル

第8章 デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場:アプリケーション別

  • 市場スナップショット
  • デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場:アプリケーション別、パフォーマンス、ポテンシャル分析
  • デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場、アプリケーション別推定・予測2019-2029
  • デジタルサイネージメディアプレーヤーの市場、サブセグメント分析
    • 小売
    • 病院
    • 企業
    • 交通機関

第9章 デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場:地域別分析

  • デジタルサイネージメディアプレーヤーの地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • コンポーネント内訳推定・予測、2019年~2029年
      • 製品別の推定・予測、2019年~2029年
      • アプリケーション別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州デジタルサイネージメディアプレーヤー市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域のデジタルサイネージメディアプレーヤー市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのデジタルサイネージメディアプレーヤー市場のスナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他のラテンアメリカ地域
  • 世界のその他の地域

第10章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Advantech Co. Ltd
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務情報(データの入手状況により異なります)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • AOPEN Inc.
    • Barco
    • 3M Company
    • Dell Inc.
    • BrightSign LLC
    • HaiVision
    • Hewlett Packard Enterprise
    • Broadsign
    • Cisco Systems Inc.

第11章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Digital Signage Media Player Market, report scope
  • TABLE 2. Global Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Digital Signage Media Player Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Digital Signage Media Player Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Digital Signage Media Player Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Digital Signage Media Player Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Digital Signage Media Player Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Digital Signage Media Player Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Digital Signage Media Player Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Digital Signage Media Player Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Digital Signage Media Player Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. Global Digital Signage Media Player Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. U.S. Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. Canada Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. UK Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 27. Germany Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 28. France Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 29. France Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 30. France Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 31. Italy Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 32. Italy Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 33. Italy Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 34. Spain Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 35. Spain Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 36. Spain Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoE Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoE Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 39. RoE Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 40. China Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 41. China Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 42. China Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 43. India Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 44. India Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 45. India Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 46. Japan Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 47. Japan Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 48. Japan Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 49. South Korea Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 50. South Korea Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 51. South Korea Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 52. Australia Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 53. Australia Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 54. Australia Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 55. RoAPAC Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 56. RoAPAC Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 57. RoAPAC Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 58. Brazil Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 59. Brazil Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 60. Brazil Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 61. Mexico Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 62. Mexico Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 63. Mexico Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 64. RoLA Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 65. RoLA Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 66. RoLA Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 67. Row Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 68. Row Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 69. Row Digital Signage Media Player Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 70. List of secondary sources, used in the study of global Digital Signage Media Player Market
  • TABLE 71. List of primary sources, used in the study of global Digital Signage Media Player Market
  • TABLE 72. Years considered for the study
  • TABLE 73. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Digital Signage Media Player Market, research methodology
  • FIG 2. Global Digital Signage Media Player Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Digital Signage Media Player Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Digital Signage Media Player Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Digital Signage Media Player Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Digital Signage Media Player Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Digital Signage Media Player Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Digital Signage Media Player Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Digital Signage Media Player Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Digital Signage Media Player Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Digital Signage Media Player Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Digital Signage Media Player Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Digital Signage Media Player Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Digital Signage Media Player Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Digital Signage Media Player Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia pacific Digital Signage Media Player Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Digital Signage Media Player Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Digital Signage Media Player Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Digital Signage Media Player Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.71% over the forecast period 2022-2029. Digital Signage Media Player is a device that displays content on an electronic screen. It helps the organization to engage with their client to communicate their message with the help of digital signage. The Digital Signage Media Player market is expanding because of factors such as current trends favoring the growth of context-aware advertising and a steady increase in DOOH (Digital Out-Of-Home) spending. This market is dominated by 3M Company, Advantech Co. Ltd, AOPEN Inc., Barco and BrightSign LLC.

The context-aware advertising is growing as it gains more attention from the targeted audience through digital signage. According to the survey conducted 49% of popular brand owners are intended to adopt contextual advertising to replace cookies. 80% of business owners have seen a progressive increase in sales up to 33%, due to the help of the use of digital signage, there is a greater attraction to buying Epicurean products than a planned purchase. The increased Usage of DOOH as an advertising platform has great future possibilities. However, the measurability and post-ad exposure of these experiences must be quantifiable. Insight through real-time performance metrics such as loop frequency, impressions, CPM, and traffic is essential to defining DOOH's success. As per the surveys conducted 44% of netizens of U.K has observed that the DOOH Campaign has more value and there is a need to increase the investment which will eventually boost the growth of the digital signage media player market. In addition to penetration of such devices in the retail sector is ascending and the rising need for brand visibility& servicing is expected to fuel the market growth. In addition, advancements in formulation of digital signage media player can increase the opportunity for this significant market. However, the technical and standardization complexity stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Digital Signage Media Player Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of branded products and the region's increasing technological development prevalence. The US government agency had offered the grant for the Digital Signage Project. Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising target populations, an increase in the number of collaborations for development, geographic expansion of key players, and active participation of government and nonprofit organizations in the market space. In February 2020, the finance minister of India proposed to develop five smart cities via PPP routes, as shown in a presentation on the 2020-21 budget in parliament. This brought joy to Digital Signage Solution companies and see opportunities to partner with various state governments in their respective smart city development projects.

Major market players included in this report are:

Advantech Co. Ltd

AOPEN Inc.

Barco

3M Company

Dell Inc.

BrightSign LLC

HaiVision

Hewlett Packard Enterprise

Broadsign

Cisco Systems Inc.

Recent Developments in the Market:

  • In May 2021 - BrightSign, LLC announces BrightSignMobile, a new solution for connecting media devices to the cloud where standard network connectivity is problematic.
  • In March 2020 - Cayin Technology Co. Ltd launches the SMP-2300 fanless embedded digital signage player and Cayin Signage Assistant, an Android app for large-scale display networks. The player supports his 4K content, two LAN ports and has a built-in firewall.
  • In May 2021 - BroadSign International expands its partnership with Clear Channel Europe to transform the DOOH selling experience. The partnership aligns with his CCE's strategic plan to streamline media sales and purchases across its global inventory network using technology from Broadsign, Microsoft and Salesforce.

Global Digital Signage Media Player Market Report Scope:

Historical Data: 2019-2020-2021

Base Year for Estimation: 2021

Forecast period: 2022-2029

Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends

Segments Covered: Component, Product, Application, Region

Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World

Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Component:

Software

Hardware

By Product:

Entry Level

Advanced Level

Enterprise Level

By Application:

Retail

Hospitality

Corporate

Transportation

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

RoLA

Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Digital Signage Media Player Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Digital Signage Media Player Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Digital Signage Media Player Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.4. Digital Signage Media Player Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Digital Signage Media Player Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Digital Signage Media Player Market Dynamics

  • 3.1. Digital Signage Media Player Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Trends Favouring the Growth of Context-aware Advertising
      • 3.1.1.2. Steady Increase in DOOH Spending
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Technical and Standardization Complexity
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Advancements in Formulation

Chapter 4. Global Digital Signage Media Player Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Digital Signage Media Player Market, by Component

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Digital Signage Media Player Market by Component, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Digital Signage Media Player Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Digital Signage Media Player Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Hardware
    • 6.4.2. Software

Chapter 7. Global Digital Signage Media Player Market, by Product

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Digital Signage Media Player Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Digital Signage Media Player Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Digital Signage Media Player Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Entry Level
    • 7.4.2. Advanced Level
    • 7.4.3. Enterprise Level

Chapter 8. Global Digital Signage Media Player Market, by Application

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Digital Signage Media Player Market by Application, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Digital Signage Media Player Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
  • 8.4. Digital Signage Media Player Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Retail
    • 8.4.2. Hospitality
    • 8.4.3. Corporate
    • 8.4.4. Transportation

Chapter 9. Global Digital Signage Media Player Market, Regional Analysis

  • 9.1. Digital Signage Media Player Market, Regional Market Snapshot
  • 9.2. North America Digital Signage Media Player Market
    • 9.2.1. U.S. Digital Signage Media Player Market
      • 9.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 9.2.2. Canada Digital Signage Media Player Market
  • 9.3. Europe Digital Signage Media Player Market Snapshot
    • 9.3.1. U.K. Digital Signage Media Player Market
    • 9.3.2. Germany Digital Signage Media Player Market
    • 9.3.3. France Digital Signage Media Player Market
    • 9.3.4. Spain Digital Signage Media Player Market
    • 9.3.5. Italy Digital Signage Media Player Market
    • 9.3.6. Rest of Europe Digital Signage Media Player Market
  • 9.4. Asia-Pacific Digital Signage Media Player Market Snapshot
    • 9.4.1. China Digital Signage Media Player Market
    • 9.4.2. India Digital Signage Media Player Market
    • 9.4.3. Japan Digital Signage Media Player Market
    • 9.4.4. Australia Digital Signage Media Player Market
    • 9.4.5. South Korea Digital Signage Media Player Market
    • 9.4.6. Rest of Asia Pacific Digital Signage Media Player Market
  • 9.5. Latin America Digital Signage Media Player Market Snapshot
    • 9.5.1. Brazil Digital Signage Media Player Market
    • 9.5.2. Mexico Digital Signage Media Player Market
    • 9.5.3. Rest of Latin America Digital Signage Media Player Market
  • 9.6. Rest of The World Digital Signage Media Player Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Top Market Strategies
  • 10.2. Company Profiles
    • 10.2.1. Advantech Co. Ltd
      • 10.2.1.1. Key Information
      • 10.2.1.2. Overview
      • 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.2.1.4. Product Summary
      • 10.2.1.5. Recent Developments
    • 10.2.2. AOPEN Inc.
    • 10.2.3. Barco
    • 10.2.4. 3M Company
    • 10.2.5. Dell Inc.
    • 10.2.6. BrightSign LLC
    • 10.2.7. HaiVision
    • 10.2.8. Hewlett Packard Enterprise
    • 10.2.9. Broadsign
    • 10.2.10. Cisco Systems Inc.

Chapter 11. Research Process

  • 11.1. Research Process
    • 11.1.1. Data Mining
    • 11.1.2. Analysis
    • 11.1.3. Market Estimation
    • 11.1.4. Validation
    • 11.1.5. Publishing
  • 11.2. Research Attributes
  • 11.3. Research Assumption