市場調査レポート
商品コード
1182205
キャンプ用品の世界市場規模調査&予測、アプリケーション別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Camping Utensils Market Size study & Forecast, by Application, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
キャンプ用品の世界市場規模調査&予測、アプリケーション別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年12月19日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
|
世界のキャンプ用品市場は、2021年に約26億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
キャンプ用品とは、野外キャンプで使用することを目的とした小型の台所用調理器具を指します。これらの調理器具は、軽量な素材で作られており、多機能なパーツが特徴です。鍋やフライパン、調理器具、ガスコンロ、LPG容器など、キャンプで使用される道具にはさまざまな種類があります。キャンプ用品の需要の増加と世界のeコマース業界の成長の拡大だけでなく、主要な市場プレーヤーからの戦略的イニシアチブは、市場の成長を加速する重要な要因です。
Statistaによると-2019年に、米国におけるキャンプ用品の売上高は4億6,183万米ドルと推定され、この数字はさらに6億500万米ドルに到達するために2020年に31%増加します。さらに、Statistaによると、2021年、世界の小売eコマースの売上高は5兆2,000億米ドルと推定され、この数字は2026年までに8兆1,000億米ドルまで成長すると予測されています。また、世界的に一人旅の傾向が増加し、在宅ワーク&リモートワークの上昇出現は、予測期間にわたって市場のための有利な成長の見通しを生み出します。しかし、キャンプ用品に関連する高コストは、2022年から2029年の予測期間を通じて、市場の成長を阻害します。
世界のキャンプ用品市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、世界のその他の地域が含まれています。北米は、主要な市場プレイヤーの存在だけでなく、地域の一人旅の上昇傾向のために、市場シェアの面で主要な地域です。一方、アジア太平洋地域は、リモートワークの増加やeコマースプラットフォームの普及といった要因から、予測期間中に大きく成長すると予想されています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントや国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Camping Utensils Market is valued approximately USD 2.6 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6% over the forecast period 2022-2029. Camping Utensils refers to tiny kitchen cooking equipment that are intended to be used in outdoor camping. These utensils are made from lightweight materials, and features multifunction parts. There different types of utensils used in camping such as pots, pan, cookware, gas stove and LPG container among others. The increasing demand for Camping equipment's and growing expansion of E-Commerce industry worldwide as well as strategic initiatives from leading market players are key factors accelerating the market growth.
According to Statista - in 2019, the sales of camping equipment in United States was estimated at USD 461.83 million, and this number is further increased by 31 percent in 2020 to reach to USD 605 million. Moreover, as per Statista - In 2021, the global retail e-commerce sales was estimated at USD 5.2 trillion, and this number is projected to grow to USD8.1 trillion dollars by 2026. Also, growing trend of solo travelling worldwide and rising emergence of Work from home & remote work would create lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, high Cost associated with camping utensils impedes the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Camping Utensils Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is the leading region in terms of market share owing to presence of leading market players as well as rising trend of solo travelling in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as rising trend of remote working as well as increasing penetration of e commerce platforms in the region.
Major market players included in this report are:
AMG Group
Big Agnes, Inc
Dometic Group AB
Exxel Outdoors, LLC
Hilleberg The Tentmaker AB
Johnson Outdoors
Newell Brands Inc.
Oase Outdoors ApS
Simex Outdoor International GmbH
VF Corporation
Recent Developments in the Market:
Global Camping Utensils Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Application, Distribution Channel, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Application
Personal
Commercial
By Distribution Channel
Business to business
Supermarkets and hypermarkets
Specialty sporting stores
Online retailers
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World