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市場調査レポート
商品コード
1182190

スマートウォッチの世界市場規模調査&予測、OS別(Watch OS、Wear OS、その他OS)、ディスプレイタイプ別(AMOLED、PMOLED、TFT LCD)、エンドユーザー別(パーソナルアシスタント、医療、スポーツ)、地域分析、2022-2029年

Global Smartwatch Market Size study & Forecast, by Operating System (Watch OS, Wear OS, Other Operating Systems) by Display Type (AMOLED, PMOLED, TFT LCD), by End User (Personal Assistance, Medical, Sports) and Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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スマートウォッチの世界市場規模調査&予測、OS別(Watch OS、Wear OS、その他OS)、ディスプレイタイプ別(AMOLED、PMOLED、TFT LCD)、エンドユーザー別(パーソナルアシスタント、医療、スポーツ)、地域分析、2022-2029年
出版日: 2022年12月19日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のスマートウォッチ市場は、2021年に約304億3000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.2%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。

スマートウォッチは、個人が日常的に使用するためのローカルタッチスクリーンインターフェースを可能にする様々なウェアラブルコンピュータで、ユーザーの位置情報や健康関連情報に対する独自の洞察を提示するものでもあります。消費者の健康意識の高まり、フィットネストラッキングや健康モニタリング機能への関心の高まり、消費者の消費意欲の高まりなどが、世界各地の市場需要に拍車をかけています。

ウェアラブルデバイスに対する消費者の需要の高まりは、市場成長の促進要因として作用すると思われます。Statistaによると、2018年の世界の接続型ウェアラブルデバイスの数は5億9300万台とされており、2022年末には11億500万台に達すると予測されています。したがって、スマートウォッチは、ユーザーが高い支持を得ている自分の健康状態を追跡することを可能にし、その結果、市場の成長を規定します。また、スマートウォッチの技術的進歩の高まりや、様々なeコマースプラットフォームでの製品入手の増加により、今後数年のうちに様々な機会が生まれると思われます。しかし、ウェアラブルデバイスの複雑化や代替品の入手可能性が、2022~2029年の予測期間を通じて市場の成長を妨げています。

スマートウォッチの世界市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域です。北米は、高い技術導入と老舗の市場プレイヤーの存在により、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中、最も高いCAGRdで成長すると予想されています。スマートウェアラブルへの傾倒の高まりや可処分所得の増加などの要因が、予測期間中の市場成長を急拡大させています。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することにあります。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界・セグメント別市場推定・予測、2019年~2029年
    • スマートウォッチ市場:地域別、2019年~2029年
    • スマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、2019年~2029年
    • スマートウォッチ市場:ディスプレイタイプ別、2019年~2029年
    • スマートウォッチ市場:エンドユーザー別、2019年~2029年
  • 主な動向
  • 調査手法の概要
  • 調査前提条件

第2章 スマートウォッチの世界市場定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 スマートウォッチの世界市場力学

  • スマートウォッチ市場のインパクト分析(2019-2029年)
    • 市場促進要因
      • 消費者の健康意識の高まり
      • ウェアラブルデバイスの需要拡大
    • 市場の課題
      • ウェアラブルデバイスの複雑化
      • 代替品の入手可能性
    • 市場機会
      • スマートウォッチにおける技術革新の進展
      • 様々なeコマースプラットフォームでの製品提供の増加

第4章 スマートウォッチの世界市場産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • 投資採用モデル
  • アナリストの結論・提言
  • トップ投資機会
  • 主要成功戦略

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 スマートウォッチの世界市場、オペレーティングシステム別

  • 市場スナップショット
  • スマートウォッチの世界市場:オペレーティングシステム別、性能-ポテンシャル分析
  • スマートウォッチの世界市場、オペレーティングシステム別推定・予測2019~2029年
  • スマートウォッチ市場、サブセグメント別分析
    • ウォッチOS
    • ウェアOS
    • その他のオペレーティングシステム

第7章 スマートウォッチの世界市場、ディスプレイタイプ別

  • 市場スナップショット
  • スマートウォッチの世界市場:ディスプレイタイプ別、性能-ポテンシャル分析
  • スマートウォッチの世界市場、ディスプレイタイプ別推定・予測(2019-2029年
  • スマートウォッチ市場、サブセグメント別分析
    • AMOLED
    • PMOLED
    • TFT LCD

第8章 スマートウォッチの世界市場:エンドユーザー別

  • 市場スナップショット
  • スマートウォッチの世界市場:エンドユーザー別実績・ポテンシャル分析
  • スマートウォッチの世界市場、エンドユーザー別推定・予測2019-2029
  • スマートウォッチ市場、サブセグメント分析
    • パーソナルアシスト
    • メディカル
    • スポーツ

第9章 スマートウォッチの世界市場:地域別分析

  • スマートウォッチ市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • オペレーティングシステム別の推定・予測、2019年~2029年
      • ディスプレイタイプ別の推定・予測、2019年~2029年
      • エンドユーザー別の推定・予測(2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州スマートウォッチ市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域のスマートウォッチ市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのスマートウォッチ市場のスナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 世界のその他の地域

第10章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Apple Inc.
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務情報(データの入手状況により異なります)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • Samsung Electronics Co., Ltd
    • Garmin Ltd
    • Fitbit Inc.
    • Fossil Group Inc.
    • Huawei Technologies Co., Ltd
    • Sony Corporation
    • Lenovo Group Limited
    • Zepp Health Corporation
    • LG Electronics Inc.

第11章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Smartwatch Market, report scope
  • TABLE 2. Global Smartwatch Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Smartwatch Market estimates & forecasts by Operating System 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Smartwatch Market estimates & forecasts by Display Type 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Smartwatch Market estimates & forecasts by End User 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Smartwatch Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Smartwatch Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Smartwatch Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Smartwatch Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Smartwatch Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Smartwatch Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Smartwatch Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Smartwatch Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Smartwatch Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. Global Smartwatch Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. U.S. Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. Canada Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. UK Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 27. Germany Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 28. France Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 29. France Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 30. France Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 31. Italy Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 32. Italy Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 33. Italy Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 34. Spain Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 35. Spain Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 36. Spain Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoE Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoE Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 39. RoE Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 40. China Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 41. China Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 42. China Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 43. India Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 44. India Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 45. India Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 46. Japan Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 47. Japan Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 48. Japan Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 49. South Korea Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 50. South Korea Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 51. South Korea Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 52. Australia Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 53. Australia Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 54. Australia Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 55. RoAPAC Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 56. RoAPAC Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 57. RoAPAC Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 58. Brazil Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 59. Brazil Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 60. Brazil Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 61. Mexico Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 62. Mexico Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 63. Mexico Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 64. RoLA Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 65. RoLA Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 66. RoLA Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 67. Row Smartwatch Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 68. Row Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 69. Row Smartwatch Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 70. List of secondary sources, used in the study of global Smartwatch Market
  • TABLE 71. List of primary sources, used in the study of global Smartwatch Market
  • TABLE 72. Years considered for the study
  • TABLE 73. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Smartwatch Market, research methodology
  • FIG 2. Global Smartwatch Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Smartwatch Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Smartwatch Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Smartwatch Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Smartwatch Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Smartwatch Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Smartwatch Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Smartwatch Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Smartwatch Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Smartwatch Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Smartwatch Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Smartwatch Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Smartwatch Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Smartwatch Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia pacific Smartwatch Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Smartwatch Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Smartwatch Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Smartwatch Market is valued at approximately USD 30.43 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.2% over the forecast period 2022-2029.

A smartwatch is a variety of wearable computer that enables the individual a local touchscreen interface for daily use and it also present unique insights into users' location and health-related information. The growing health awareness among consumers, rising inclination for fitness tracking and health monitoring features, and increasing spending power of the population are the key factors that are spurring the market demand around the world.

The propelling demand for wearable devices among the population is likely to act as a catalyzing factor for market growth. According to Statista, the number of connected wearable devices worldwide was valued at 593 million in 2018, which is projected to reach 1,105 million devices by the end of 2022. Accordingly, the smartwatch enables users to keep track of their health status which is gaining high traction, thus, in turn, stipulating the growth of the market. Moreover, the rising technological advancements in the smartwatch, as well as the increasing availability of products on various e-commerce platforms are likely to create various opportunities in the foreseen years. However, the growing complexity of wearable devices and the availability of substitute products are hindering market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Smartwatch Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the high technology adoption and presence of well-established market players. Whereas, the Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGRduring the forecast period. Factors such as a rising inclination toward smart wearables, as well as increasing disposable income, are burgeoning the market growth in the forecasting years.

Major market players included in this report are:

Apple Inc.

Samsung Electronics Co., Ltd

Garmin Ltd

Fitbit Inc.

Fossil Group Inc.

Huawei Technologies Co., Ltd

Sony Corporation

Lenovo Group Limited

Zepp Health Corporation

LG Electronics Inc.

Recent Developments in the Market:

  • In June 2022, Apple Inc. unveils its new watchOS 9 with the latest features and better experiences for the wearable operating system. The new product offers more information and opportunity for personalization. In the updated Workout app, advanced metrics, views, and training experiences inspired by high-performing athletes help users take their workouts to the next level.
  • In January 2022, Fossil and Razer entered into a partnership agreement with the aim of introducing a limited-edition smartwatch- the Razer X Fossil Gen 6 Smartwatch. The co-branded wearable influences Fossil's innovative smartwatch platform and features three exclusive Razer watch faces, such as Text, Analog, and Chroma, and two stylish interchangeable straps.

Global Smartwatch Market Report Scope:

Historical Data: 2019-2020-2021

Base Year for Estimation: 2021

Forecast period: 2022-2029

Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends

Segments Covered: Operating System, Display Type, End User, Region

Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World

Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Operating System:

Watch OS

Wear OS

Other Operating Systems

By Display Type:

AMOLED

PMOLED

TFT LCD e

By End User:

Personal Assistance

Medical

Sports

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Smartwatch Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Smartwatch Market, by Operating System, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Smartwatch Market, by Display Type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.4. Smartwatch Market, by End User, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Smartwatch Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Smartwatch Market Dynamics

  • 3.1. Smartwatch Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Growing health awareness among the consumers
      • 3.1.1.2. Rising propelling demand for wearable device
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Growing complexity of wearable devices
      • 3.1.2.2. Availability of substitute products
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising technological advancements in the smartwatch
      • 3.1.3.2. Increasing availability of products on various e-commerce platforms

Chapter 4. Global Smartwatch Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Investment Adoption Model
  • 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.6. Top investment opportunity
  • 4.7. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Smartwatch Market, by Operating System

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Smartwatch Market by Operating System, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Smartwatch Market Estimates & Forecasts by Operating System 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Smartwatch Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Watch OS
    • 6.4.2. Wear OS
    • 6.4.3. Other Operating Systems

Chapter 7. Global Smartwatch Market, by Display Type

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Smartwatch Market by Display Type, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Smartwatch Market Estimates & Forecasts by Display Type 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Smartwatch Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. AMOLED
    • 7.4.2. PMOLED
    • 7.4.3. TFT LCD

Chapter 8. Global Smartwatch Market, by End User

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Smartwatch Market by End User, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Smartwatch Market Estimates & Forecasts by End User 2019-2029 (USD Billion)
  • 8.4. Smartwatch Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Personal Assistance
    • 8.4.2. Medical
    • 8.4.3. Sports

Chapter 9. Global Smartwatch Market, Regional Analysis

  • 9.1. Smartwatch Market, Regional Market Snapshot
  • 9.2. North America Smartwatch Market
    • 9.2.1. U.S. Smartwatch Market
      • 9.2.1.1. Operating System breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.2. Display Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 9.2.2. Canada Smartwatch Market
  • 9.3. Europe Smartwatch Market Snapshot
    • 9.3.1. U.K. Smartwatch Market
    • 9.3.2. Germany Smartwatch Market
    • 9.3.3. France Smartwatch Market
    • 9.3.4. Spain Smartwatch Market
    • 9.3.5. Italy Smartwatch Market
    • 9.3.6. Rest of Europe Smartwatch Market
  • 9.4. Asia-Pacific Smartwatch Market Snapshot
    • 9.4.1. China Smartwatch Market
    • 9.4.2. India Smartwatch Market
    • 9.4.3. Japan Smartwatch Market
    • 9.4.4. Australia Smartwatch Market
    • 9.4.5. South Korea Smartwatch Market
    • 9.4.6. Rest of Asia Pacific Smartwatch Market
  • 9.5. Latin America Smartwatch Market Snapshot
    • 9.5.1. Brazil Smartwatch Market
    • 9.5.2. Mexico Smartwatch Market
  • 9.6. Rest of The World Smartwatch Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Top Market Strategies
  • 10.2. Company Profiles
    • 10.2.1. Apple Inc.
      • 10.2.1.1. Key Information
      • 10.2.1.2. Overview
      • 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.2.1.4. Product Summary
      • 10.2.1.5. Recent Developments
    • 10.2.2. Samsung Electronics Co., Ltd
    • 10.2.3. Garmin Ltd
    • 10.2.4. Fitbit Inc.
    • 10.2.5. Fossil Group Inc.
    • 10.2.6. Huawei Technologies Co., Ltd
    • 10.2.7. Sony Corporation
    • 10.2.8. Lenovo Group Limited
    • 10.2.9. Zepp Health Corporation
    • 10.2.10. LG Electronics Inc.

Chapter 11. Research Process

  • 11.1. Research Process
    • 11.1.1. Data Mining
    • 11.1.2. Analysis
    • 11.1.3. Market Estimation
    • 11.1.4. Validation
    • 11.1.5. Publishing
  • 11.2. Research Attributes
  • 11.3. Research Assumption