市場調査レポート
商品コード
1182177
壁紙の世界市場規模調査&予測、製品別(ビニール、不織布、紙、布、その他)、エンドユーザー別(住宅、商業)、地域別分析、2022-2029年Global Wallpaper Market Size study & Forecast, by Product (Vinyl, Nonwoven, Paper, Fabric, Others), by End Use (Residential, Commercial) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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壁紙の世界市場規模調査&予測、製品別(ビニール、不織布、紙、布、その他)、エンドユーザー別(住宅、商業)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年12月19日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の壁紙市場は、2021年に約16億7,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.3%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
壁紙は、室内装飾施設において、家庭や公共施設の内壁を装飾するために使用される装飾材料です。家庭やオフィスなどの建物の内壁を覆うもので、さまざまな柄や色、デザインのものがあります。壁紙の印刷技術の進歩や、都市化の急速な進展などが、世界市場の成長の主な要因となっています。
世界銀行の報告書によると、2020年には人口の約55%、すなわち42億人の住民が都市部に住んでいると推定されています。また、2045年には都市部の人口が1.5倍の約60億人に増加すると予想されています。このように、都市化の進展は農村文化に取って代わり、豪華でモダンなホームインテリア製品への需要を促進しています。また、汚れに強く環境に優しい壁紙への需要の高まりや、研究開発活動への投資の増加により、今後数年間で様々な成長の見通しを示しています。しかし、研究開発活動に関連する高いコストが、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を妨げています。
世界の壁紙市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、印刷技術や技術の進歩への高い投資とともに、家の改造や家の改築の上昇傾向に起因する、収益の面でスペースを支配しました。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中に大きく成長することが期待されています。可処分所得の増加、建設部門の拡大、都市化の進展などの要因が、予測期間中の市場成長を急拡大させています。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。
また、市場の将来的な成長を定義する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
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Global Wallpaper Market is valued at approximately USD 1.67 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.3% over the forecast period 2022-2029. Wallpaper is a decorating material that is used to decorate the interior walls of domestic and public buildings in interior decoration facilities. It covers the interior walls of a home, offices, and other buildings and is available in various patterns, colors, and designs. Factors such as increasing technological advancements in printing techniques for wallpapers, coupled with the rapid rise of urbanization are primarily attributed to the global market growth.
As per the World Bank report, it was estimated that around 55 % of the population i.e. 4.2 billion inhabitants are living in urban areas during the year 2020. Also, it is expected that the urban population increases by 1.5 times to around 6 billion by 2045. Accordingly, the increasing urbanization is prodigiously replacing rural cultures and propelling demand for luxurious and modern home decor products. Moreover, the increasing demand for stain-resistant and eco-friendly wallpapers, as well as growing investment in R&D activities are presenting various growth prospects in the forthcoming years. However, high costs related to the R&D activities are hindering market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Wallpaper Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the space in terms of revenue, owing to the rising trend of home remodeling and home renovation, along with the high investment in printing techniques and technological advancements. Whereas, the Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period. Factors such as rising disposable income, expansion in the construction sector, as well as growing urbanization are burgeoning the market growth in the forecasting years.
Major market players included in this report are:
Sangetsu Corporation
York Wall Coverings Inc.
Brewster Wallpaper Corporation
F. Schumacher & Co.
AS Creation Tapeten AG
Osborne & Little
The Romo Group
Grandeco
4walls
Asian Paints
Recent Developments in the Market:
Global Wallpaper Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product, End Use, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within the countries involved in the study.
The report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Vinyl
Nonwoven
Paper
Fabric
Others
By End Use:
Residential
Commercial
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World