市場調査レポート
商品コード
1182132
ショッピングアプリケーションの世界市場規模調査&予測、マーケットプレース別(Google Play Store、Apple iOS Store、その他)、地域別分析、2022-2029年Global Shopping Application Market Size study & Forecast, by Marketplace (Google Play Store, Apple iOS Store, Others) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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ショッピングアプリケーションの世界市場規模調査&予測、マーケットプレース別(Google Play Store、Apple iOS Store、その他)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年11月16日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のショッピングアプリケーション市場は、2021年に約8億6840万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には14%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
市場の拡大は、この地域のハンドメイドのエコ商品への欲求が拡大していることに起因していると考えられます。顧客は購入する前に、自宅にいながらショッピングアプリケーションを使って商品やサービスを閲覧することができます。AIを活用したショッピングアプリケーションの需要が高まっていることから、市場が拡大しています。さらに、交通の利便性や手頃な価格で提供されるアフターマーケットサービスが、世界的に市場成長を後押しすると予測されます。欧州ではインターネットポータルの利用が増加し、高級な希望商品の需要が高まっていることから、市場が拡大しています。しかし、高価だが粗悪な商品によって市場の拡大が阻害されています。現在、主要プレイヤーは、多様なアクセス機能を持つショッピング・アプリケーションの導入に注力しています。そのため、ショッピングアプリケーションの市場は、予測期間中に大きく拡大することが予想されます。
他の大国と比較して、英国はオンライン購入の普及率が最も高い国です。国際貿易局によると、英国のインターネット小売業界では毎週30億米ドル以上が消費されており、消費者向けeコマースは現在、同国の小売市場全体の36%以上を占めています(2019年には20%から上昇)。これとともに、Statistaによると、米国では今後数年間に小売eコマースの売上が急速に増加し、2021年の約4700億米ドルから2025年には5600億米ドル以上になると予測されています。また、Statistaによると、eコマースの売上高は世界的に増加しており、市場の成長を促進しています。例えば、2020年のeコマース売上高は4兆9380億米ドルで、2023年には6兆7670億米ドルに増加すると予測されています。しかし、予測期間中に競合他社が増加していることが、同市場の成長を制限しています。
ショッピングアプリケーションの世界市場の調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、世界のその他の地域です。中国とインドの顧客からの電子機器に対する需要が増加しているため、2022年から2029年の予測期間において、アジア太平洋地域が最も大きな収益シェアを占めています。日本では、階層型セキュリティや自動サイトバックアップなどの機能を含む、技術的に洗練されたアプリケーションの採用が、市場拡大の原動力となっています。中国では、製品カテゴリーを素早くナビゲートするためのパンくずナビゲーションのニーズが高まっていることが、市場の牽引役となっています。2022年から2028年にかけて、最も早いCAGRが予想されるのは中南米です。これは、ブラジルとアルゼンチンの顧客がオンラインポータルアプリに対する高い需要を持っていることに起因しています。重要な成長理由の1つは、ブラジルでは最近、eコマースアプリの実行に機械学習のチャット支援を使用する傾向があることです。予測期間中、アルゼンチンの消費者製品需要の高まりが市場拡大を加速させると予想されます。
本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢やマーケット情勢の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Shopping Application Market is valued at approximately USD 868.4 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 14% over the forecast period 2022-2029. The market expansion might be attributed to the region's expanding desire for handmade eco-friendly goods. Before making a purchase, customers can browse products and services using shopping applications in the comfort of their homes. The market is expanding as a result of the rising demand for AI-based shopping applications. Additionally, it is projected that the convenience of transportation and the affordable aftermarket services offered globally would boost market growth. The market is expanding as a result of a rise in the use of internet portals in Europe and a rise in the demand for high-end desired goods. However, the market's expansion is being hampered by expensive but inferior goods. Key players are currently concentrating on adopting shopping applications with varied access capabilities. Consequently, it is anticipated that the market for shopping applications would expand significantly throughout the course of the projected period.
In comparison to other large nations, the UK has the highest prevalence of online purchasing. With over USD 3 billion spent each week in the UK internet retail industry, consumer eCommerce currently represents over 36% of the country's overall retail market (up from 20% in 2019), according to International Trade Administration. Along with this, Sales of retail e-commerce are expected to increase quickly in the United States during the next few years, from around 470 billion dollars in 2021 to more than 560 billion dollars in 2025, according to Statista. Along with this, accruing to Statista, growth for e-commerce sales is rising around the globe, which is driving the growth of the market. For instance, in 2020, the sales of e-commerce were USD 4,938 billion which is predicted to increase to USD 6,767 billion in 2023. However, rising number of competitors over the forecast period is limiting the market growth for the market.
The key regions considered for the Global Shopping Application Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Due to the increasing demand for electronic devices from customers in China and India, Asia Pacific had the greatest revenue share over the projection period of 2022-2029. The adoption of technologically sophisticated applications in Japan that include features like layered security and automated site backup is fueling the market's expansion. The growing need for breadcrumb navigation to quickly navigate across product categories is what is driving the market in China. The fastest CAGR is anticipated for Central and South America from 2022 to 2028. This is a result of customers in Brazil and Argentina having a higher demand for online portal apps. One important growing reason is the recent tendency in Brazil to use machine learning chat assistance to run e-commerce apps. Over the course of the projection period, it is expected that Argentina's rising consumer product demand would accelerate market expansion.
Major market players included in this report are:
LimeRoad
Lazada
Tvisha Technologies
ZALORA
eBay
Gearbest
Tata Cliq
Etsy
Koovs
AJIO
Recent Developments in the Market:
Global Shopping Application Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Marketplace, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Marketplace offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Marketplace:
Google Play Store
Apple iOS Store
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World