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市場調査レポート
商品コード
1182125

キャラバンの世界市場規模調査&予測、旅行者別(国内、海外)、キャラバン別(牽引式キャラバン、電動式)、旅行者年齢層別(30歳未満、30~54歳、55歳以上)、地域別分析、2022~2029年

Global Caravanning Market Size study & Forecast, by Traveler (Domestic, International), by Caravan (Towable Caravan, Motorized), by Travelers' Age Group (Below 30, 30-54, 55 & Above), and Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
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キャラバンの世界市場規模調査&予測、旅行者別(国内、海外)、キャラバン別(牽引式キャラバン、電動式)、旅行者年齢層別(30歳未満、30~54歳、55歳以上)、地域別分析、2022~2029年
出版日: 2022年11月16日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

キャラバンの世界市場は、2021年に約212億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には13.60%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。

キャラバンで休暇を過ごすことは、キャラバニングとして知られています。一般的な休暇を取るよりもキャラバンを選ぶ人が増えている主な理由の1つは、キャラバンの費用対効果と利便性にあります。市場拡大の主な要因は、国内旅行の増加、個人旅行への嗜好の高まりです。また、海外旅行を楽しむ人の数も増えており、予測期間中にキャラバンの需要が高まると予想されます。COVID-19の流行は、旅行・観光業界に大きな経済的損失をもたらしましたが、市場への影響も同様です。旅行は禁止され、戸締まりと厳しいCOVID-19規制のため、個人は家の中にいることを余儀なくされました。航空便の欠航により、外国人観光客が大幅に減少し、キャラバンの需要も減少しました。

米国旅行協会によると、米国の国内旅行者数は2015年の21億8000万人から2019年には23億3000万人に上昇しました。これに伴い、RVIA(Recreation Vehicle Industry Association)によると、2021年時点の米国におけるRV所有家庭は1120万世帯で、2001年から62%増加しています。定期的にキャンプに出かける機会が多いため、RVの所有に興味を持つ個人が増え、業界は今後も成長すると予想されます。しかし、キャラバンはコストが高いため、2022年から2029年の予測期間を通じて市場成長を阻害します。

キャラバンの世界市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、および世界のその他の地域が含まれています。欧州諸国では可処分所得が高いため、旅行費用のかなりの部分が同大陸の住民によって負担されています。また、観光業が盛んであることから、自由度の高い個人旅行者が多く、キャラバンの顧客層が厚いです。また、他の地域と比較して、欧州は最もキャラバンの数が多いです。一方、北米は開発の進展とキャラバンに興味を持つ若者の増加により、最も早いCAGRで成長しています。この地域で最も一般的なキャラバンの形態は、牽引式モデルです。RVIAによると、米国で輸送される牽引式RVの数は、2015年の32万7,000台から2021年には54万4,000台に上昇し、年間出荷台数が66%以上増加しています。

本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢やTraveler offeringsの詳細分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界・セグメント別市場推定・予測、2019-2029年
    • キャラバン市場(地域別):2019年~2029年
    • キャラバン市場(旅行者別):2019年~2029年
    • キャラバン市場(キャラバン別):2019-2029年
    • キャラバン市場(旅行者年齢層別):2019-2029年
  • 主な動向
  • 調査手法の概要
  • 調査前提条件

第2章 キャラバンの世界市場の定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 キャラバンの世界市場力学

  • キャラバン市場のインパクト分析(2019年~2029年)
    • 市場促進要因
      • 国内旅行件数の増加
      • 個人旅行への好みの高まり
    • 市場の課題
      • キャラバンの高コスト
    • 市場機会
      • 海外旅行の増加

第4章 キャラバンの世界市場、産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • 投資採用モデル
  • アナリストの結論・提言
  • トップ投資機会
  • 主要成功戦略

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 キャラバンの世界市場:旅行者別

  • 市場スナップショット
  • キャラバンの世界市場:旅行者別、パフォーマンス-ポテンシャル分析
  • キャラバンの世界市場、旅行者別推定・予測、2019-2029年
  • キャラバンの世界市場、サブセグメント分析
    • 国内市場
    • 海外

第7章:キャラバンの世界市場:キャラバン別

  • 市場スナップショット
  • キャラバンの世界市場、キャラバン別性能-ポテンシャル分析
  • キャラバンの世界市場、キャラバン別推定・予測(2019-2029年
  • キャラバンの世界市場、サブセグメント分析
    • 牽引式キャラバン
    • 電動式

第8章 キャラバンの世界市場:旅行者の年齢層別

  • 市場スナップショット
  • キャラバンの世界市場:旅行者の年齢層別):パフォーマンスと潜在能力の分析
  • キャラバンの世界市場、旅行者年齢層別推定・予測(2019-2029年
  • キャラバンの世界市場、サブセグメント分析
    • 30歳未満
    • 30-54
    • 55歳以上

第9章 キャラバンの世界市場:地域別分析

  • キャラバンの世界市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • トラベラー別の推定・予測、2019年~2029年
      • キャラバン別の推定・予測、2019年~2029年
      • 旅行者の年齢層別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州のキャラバン市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域のキャラバン市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのキャラバン市場スナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 世界のその他の地域

第10章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Bourne Leisure Holdings Limited
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務情報(データの入手状況により異なります)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • Internacional Palamos
    • Kampgrounds Of America, Inc.
    • Selectcamp
    • Parkdean Resorts
    • Vacansoliel
    • Pierre & Vacances
    • HIPcamp
    • ACSI Holding BV
    • Hilton Worldwide Holdings Inc.

第11章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Caravanning Market, report scope
  • TABLE 2. Global Caravanning Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Caravanning Market estimates & forecasts by Traveler 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Caravanning Market estimates & forecasts by Caravan 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Caravanning Market estimates & forecasts by Travelers' Age Group 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Caravanning Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Caravanning Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Caravanning Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Caravanning Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Caravanning Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Caravanning Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Caravanning Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Caravanning Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Caravanning Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. Global Caravanning Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. U.S. Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. Canada Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. UK Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 27. Germany Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 28. France Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 29. France Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 30. France Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 31. Italy Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 32. Italy Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 33. Italy Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 34. Spain Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 35. Spain Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 36. Spain Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoE Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoE Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 39. RoE Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 40. China Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 41. China Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 42. China Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 43. India Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 44. India Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 45. India Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 46. Japan Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 47. Japan Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 48. Japan Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 49. South Korea Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 50. South Korea Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 51. South Korea Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 52. Australia Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 53. Australia Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 54. Australia Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 55. RoAPAC Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 56. RoAPAC Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 57. RoAPAC Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 58. Brazil Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 59. Brazil Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 60. Brazil Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 61. Mexico Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 62. Mexico Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 63. Mexico Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 64. RoLA Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 65. RoLA Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 66. RoLA Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 67. Row Caravanning Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 68. Row Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 69. Row Caravanning Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 70. List of secondary sources, used in the study of global Caravanning Market
  • TABLE 71. List of primary sources, used in the study of global Caravanning Market
  • TABLE 72. Years considered for the study
  • TABLE 73. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Caravanning Market, research methodology
  • FIG 2. Global Caravanning Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Caravanning Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Caravanning Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Caravanning Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Caravanning Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Caravanning Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Caravanning Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Caravanning Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Caravanning Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Caravanning Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Caravanning Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Caravanning Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Caravanning Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Caravanning Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia Pacific Caravanning Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Caravanning Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Caravanning Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Caravanning Market is valued at approximately USD 21.2 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 13.60% over the forecast period 2022-2029. Vacationing in a caravan is known as caravanning. One of the key reasons why more people are choosing to caravan over take a typical holiday is the cost-effectiveness and convenience of caravanning. The major factors driving the growth of the market are rising number of domestic trips, growing preference for private tours. Along with this, the number of people enjoying overseas holidays is rising, which is anticipated to increase demand for caravanning over the forecast period. The COVID-19 epidemic caused significant financial losses for the travel and tourism sector, and its effects on the market were no different. Travel was prohibited and individuals were forced to stay inside their houses due to lockdowns and the severe COVID-19 regulations. Due to the cancellation of the flights, there were significantly fewer foreign visitors, which reduced the demand for caravans.

The number of domestic trips made in the United States climbed from 2.18 billion in 2015 to 2.33 billion in 2019, according to the U.S. Travel Association. Along with this, according to the Recreation Vehicle Industry Association (RVIA), there were 11.2 million RV-owning families in the United States as of 2021, a 62% increase from 2001. The industry is anticipated to continue to grow as more individuals get interested in owning RVs since they are more likely to go on regular camping vacations. However, the high cost of Caravanning stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Caravanning Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. The high levels of disposable income in European nations, a sizable portion of travel expenses are incurred by residents of the continent. There is a sizable client base for caravanning due to the great popularity of tourism in the area and the big number of individuals with high discretionary money. Also, compared to other regions, Europe has the most caravans. Along with this, North America is growing with the fastest CAGR, due to rising development and growing number of young people who are becoming interested in caravanning. The most common form of caravan in the area is the towable model. The number of towable RVs transported in the United States climbed from 327 thousand in 2015 to 544 thousand in 2021, representing an increase of more than 66% in yearly shipments, according to RVIA.

Major market players included in this report are:

Bourne Leisure Holdings Limited

Internacional Palamos

Kampgrounds Of America, Inc.

Selectcamp

Parkdean Resorts

Vacansoliel

Pierre & Vacances

HIPcamp

ACSI Holding BV

Hilton Worldwide Holdings Inc.

Recent Developments in the Market:

  • Haven Leisure purchased the family-run RV park Richmond Holiday Centre in February 2022. In order to grow its firm further, Haven Leisure continues to hunt for comparable prospects.
  • The UK-based operator of vacation parks Parkdean Resorts purchased Hanson European Caravan Transport, a static caravan transportation business with its headquarters in Yorkshire, in January 2022.

Global Caravanning Market Report Scope:

Historical Data: 2019-2020-2021

Base Year for Estimation: 2021

Forecast period: 2022-2029

Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends

Segments Covered: Traveler, Caravan, Travelers' Age Group, Region

Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World

Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Traveler offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Traveler:

Domestic

International

By Caravan:

Towable Caravan

Motorized

By Travelers' Age Group:

Below 30

30-54

55 & Above

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Caravanning Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Caravanning Market, by Traveler, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Caravanning Market, by Caravan, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.4. Caravanning Market, by Travelers' Age Group, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Caravanning Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Caravanning Market Dynamics

  • 3.1. Caravanning Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Growing Number of Domestic Trips
      • 3.1.1.2. Growing Preference for Private Tours
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High Cost of Caravanning
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising number of international travels

Chapter 4. Global Caravanning Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Investment Adoption Model
  • 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.6. Top investment opportunity
  • 4.7. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Caravanning Market, by Traveler

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Caravanning Market by Traveler, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Caravanning Market Estimates & Forecasts by Traveler, 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Caravanning Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Domestic
    • 6.4.2. International

Chapter 7. Global Caravanning Market, by Caravan

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Caravanning Market by Caravan, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Caravanning Market Estimates & Forecasts by Caravan, 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Caravanning Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Towable Caravan
    • 7.4.2. Motorized

Chapter 8. Global Caravanning Market, by Travelers' Age Group

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Caravanning Market by Travelers' Age Group, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Caravanning Market Estimates & Forecasts by Travelers' Age Group, 2019-2029 (USD Billion)
  • 8.4. Caravanning Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Below 30
    • 8.4.2. 30-54
    • 8.4.3. 55 & Above

Chapter 9. Global Caravanning Market, Regional Analysis

  • 9.1. Caravanning Market, Regional Market Snapshot
  • 9.2. North America Caravanning Market
    • 9.2.1. U.S. Caravanning Market
      • 9.2.1.1. Traveler breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.2. Caravan breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.3. Travelers' Age Group breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 9.2.2. Canada Caravanning Market
  • 9.3. Europe Caravanning Market Snapshot
    • 9.3.1. U.K. Caravanning Market
    • 9.3.2. Germany Caravanning Market
    • 9.3.3. France Caravanning Market
    • 9.3.4. Spain Caravanning Market
    • 9.3.5. Italy Caravanning Market
    • 9.3.6. Rest of Europe Caravanning Market
  • 9.4. Asia-Pacific Caravanning Market Snapshot
    • 9.4.1. China Caravanning Market
    • 9.4.2. India Caravanning Market
    • 9.4.3. Japan Caravanning Market
    • 9.4.4. Australia Caravanning Market
    • 9.4.5. South Korea Caravanning Market
    • 9.4.6. Rest of Asia Pacific Caravanning Market
  • 9.5. Latin America Caravanning Market Snapshot
    • 9.5.1. Brazil Caravanning Market
    • 9.5.2. Mexico Caravanning Market
  • 9.6. Rest of The World Caravanning Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Top Market Strategies
  • 10.2. Company Profiles
    • 10.2.1. Bourne Leisure Holdings Limited
      • 10.2.1.1. Key Information
      • 10.2.1.2. Overview
      • 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.2.1.4. Product Summary
      • 10.2.1.5. Recent Developments
    • 10.2.2. Internacional Palamos
    • 10.2.3. Kampgrounds Of America, Inc.
    • 10.2.4. Selectcamp
    • 10.2.5. Parkdean Resorts
    • 10.2.6. Vacansoliel
    • 10.2.7. Pierre & Vacances
    • 10.2.8. HIPcamp
    • 10.2.9. ACSI Holding BV
    • 10.2.10. Hilton Worldwide Holdings Inc.

Chapter 11. Research Process

  • 11.1. Research Process
    • 11.1.1. Data Mining
    • 11.1.2. Analysis
    • 11.1.3. Market Estimation
    • 11.1.4. Validation
    • 11.1.5. Publishing
  • 11.2. Research Attributes
  • 11.3. Research Assumption