市場調査レポート
商品コード
1181993
デジタルウォッチの世界市場規模調査&予測:製品タイプ別、エンドユーザー別、カテゴリー別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Digital Watch Market Size Study & Forecast, by Product Type, by End User, by category by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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デジタルウォッチの世界市場規模調査&予測:製品タイプ別、エンドユーザー別、カテゴリー別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月05日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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デジタルウォッチは、時間を数値で表示するために使用され、LEDやLCDスクリーンで家、分、秒単位で時間を表示します。
n.消費者がスマートウォッチなどの健康モニタリング機器にお金をかけるのは、自分の健康に対する意識が高く、それを管理し、睡眠を記録したいからです。また、健康的なライフスタイルを維持し、スポーツに参加する傾向があるため、様々なスポーツ活動に対する消費者の嗜好が高まっています。アスレジャーの流行に伴い、様々なスマート・ウェアラブルに対する消費者の需要が高まっており、スマートウォッチの売上を押し上げています。さらに、デジタルウォッチは、トリプルセンサー技術を内蔵し、温度や気圧を測定するなどの機能を持ち、アラームやストップウォッチまで搭載しています。デジタルウォッチの市場は、スポーツジム人口の増加、健康意識の高まり、スポーツ活動の活発化などの要因で拡大しています。
Statistaによると、2018年、世界中のヘルス&フィットネスクラブの会員数は1億7,405万人であり、2019年には1億8,461万人に増加しました。その結果、ヘルス&フィットネスクラブの会員数の増加に伴い、デジタルウォッチの需要も高まっています。さらに、世界中で肥満が増加していることから、顧客の健康に対する意識が高まり、最終的に様々なスポーツやフィットネス活動に参加するようになり、スマートウォッチの需要や採用が増加しました。しかし、デジタルウォッチ市場の高コストが、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長を阻害しています。
デジタルウォッチの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、世界のその他の地域です。これらの地域のうち、アジア太平洋地域は、スマートウェアラブルデバイスの人気上昇、消費者の購買力向上、生活習慣病の流行、消費者のフィットネス意識の高まりなどの要因から、最も高いシェアを獲得しています。欧州は、高い消費意欲や大手時計メーカーの存在などにより、最速の地域となることが予想されます。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントや国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り入れることを意図して作成されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品タイプの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Digital Watch Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx% over the forecast period 2022-2029. Digital watch is used to display times in numeric form, it displays time by hous, minutes or seconds in LED or LCD screens. n. Consumers are spending more money on health monitoring devices such as smartwatches because they are more conscious of their health and want to manage it and track their sleep. The propensity for maintaining a healthy lifestyle and participating in sports has also increased consumer indulgence in various sports activities. Consumer demand for various smart wearables is rising in line with the athleisure trend, which is boosting sales of smartwatches. Additionally, the digital timepieces have functions such as built-in triple sensor technology, which measures temperature and air pressure and even have alarms and stopwatches. The Digital Watch Market is expanding because of factors such as the rising gym population, increasing health awareness, and rising sports activities.
According to Statista, in the year 2018, the number of members in health and fitness clubs across the globe stood at 174.05 million which increased to 184.61 million in the year 2019. As a result, with the rising number of members in health and fitness clubs, the demand for digital watches are also rising. Additionally, the increasing prevalence of obesity across the world has resulted in creating awareness about the health of customers, which ultimately has resulted in rising demand and adoption of smartwatches as they get involved in various sports and fitness activities. However, the high cost of the Digital Watch Market stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Digital Watch Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Among these regions, Asia Pacific holds the highest share owing to factors such as the rising popularity of smart wearable devices, rising consumer purchasing power, rising prevalence lifestyle diseases, and rising fitness consciousness among consumers. Europe is expected to be the fastest region owing to factors such as high spending power, and presence of major watch manufacturers.
Major market players included in this report are:
Apple Inc.
Fossil Group, Inc.
Samsung Electronics Co., Ltd.
Fitbit
Garmin Ltd
Huawei Device Co., Ltd.
Xiaomi Corporation
Mobvoi Information Technology Company
Zepp Health
TAG Heuer S.A
Recent Developments in the Market:
Global Digital Watch Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product, end user, Category, Distribution Channel, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Product Type offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Smart Watch
Sports Watch
By Category:
Mass
Luxury
By End User:
Men
Women
Unisex
By Distribution Channel:
Online Retail Stores
Offline Retail Stores
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World