|
市場調査レポート
商品コード
1151918
野球用品の世界市場規模調査&予測、製品別(バット、ヘルメット、グローブ、用具袋、アクセサリー)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン)、地域分析、2022-2029年Global Baseball Equipment Market Size study & Forecast, by Product (Bat, Helmet, Gloves, Equipment Bag, Accessories), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Online) and Regional Analysis, 2022-2029 |
||||||
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。 |
野球用品の世界市場規模調査&予測、製品別(バット、ヘルメット、グローブ、用具袋、アクセサリー)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年11月05日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
|
野球用品の世界市場は、2021年に約35億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には3.8%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
野球用品は、野球のプレー中に使用される特別に設計された機器です。バット、グローブ、ヘルメット、ボール、帽子、マウスガード、フェイスガードなど、さまざまな器具が含まれます。世界のスポーツの人気の高まりとスポーツ用品部門の拡大だけでなく、主要な市場プレーヤーからの戦略的イニシアチブは、市場の成長を加速させる重要な要因です。
Statista-2020によると、2020年、世界のスポーツ用品市場は約1,276億5,000万米ドルと推定され、市場は2026年までに1916億2,000万米ドルに成長すると予測されます。さらに、Statista-2021の通り、米国2021年のスポーツ用品市場は151億米ドルと推定され、2025年には168億米ドルに成長すると予測されています。また、スポーツイベントを促進するための政府からの好意的な取り組みや、アウトドアスポーツへの傾倒の増加は、予測期間にわたって市場の有利な成長見通しを生み出します。しかし、COVID-19のスポーツ分野への悪影響や原材料コストの変動は、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。
世界の野球用品市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、野球の高い人気と地域における野球スポーツイベントの増加により、市場シェアの面で主要な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、欧米のスポーツに触れる機会が増えていることや、国際的なスポーツイベントが増加していることなどから、予測期間中に最も高いCAGRdで成長すると予想されています。
本レポートに掲載されている主な市場参入企業は以下のとおりです。
市場における最近の開拓
世界の野球用品市場調査範囲
過去データ:2019年~2020年~2021年
基本推定年:2021年
予測期間:2022年~2029年
レポート対象収益予測、企業ランキング、競合情勢、成長要因、動向など
対象セグメント製品、流通チャネル、地域
地域範囲北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他世界の地域
調査範囲レポート購入時に無料カスタマイズ(最大8アナリストの作業時間相当)。国、地域、セグメント範囲*の追加または変更
本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
バット
ヘルメット
グローブ
道具袋
アクセサリー
流通経路別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
オンライン
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
残り
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Baseball Equipment Market is valued at approximately USD 3.5 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.8% over the forecast period 2022-2029. Baseball Equipment is specially designed equipment used during baseball play. It includes different equipment such as bats, gloves, helmets, balls, caps, mouthguards & faceguards among others. The increasing popularity of the sports worldwide and growing expansion of the sports equipment sector as well as strategic initiatives from leading market players are key factors accelerating the market growth.
According to Statista -2020, 2020, the global sports equipment market was estimated at approximately USD 127.65 billion, and the market is projected to grow to USD 191.62 billion by 2026. Moreover, as per Statista -2021, the sports equipment market in the United States 2021, was estimated at 15.1 billion, and the market is projected to grow to USD 16.8 billion by 2025. Also, favourable initiatives from the government to promote sporting events and an increasing inclination towards outdoor sports would create lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the negative impact of COVID-19 on the sports sector as well as the volatile cost of raw materials impede the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Baseball Equipment Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region in terms of market share owing to the high popularity of baseball as well as the increasing number of baseball sporting events in the region. Whereas the Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGRduring the forecast period, owing to factors such as rising exposure to western sports as well as the increasing number of international sporting events in the region.
Major market players included in this report are:
Nike Inc.
Adidas Inc.
Newell Brands Inc.
Amer Sports
Mizuno Corporation
Zett Corporation
Under Armour Inc.
Schutt Sports Inc.
Phoenix Bat Company
YONEX Co., Ltd.
Recent Developments in the Market:
Global Baseball Equipment Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Product, Distribution Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product
Bat
Helmet
Gloves
Equipment Bag
Accessories
By Distribution Channel
Supermarkets/Hypermarkets
Convenience Stores
Online
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest