株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

臨床診断ラボへのマーケティングにおける動向 (2019年) :コネクティング、インフルエンシング、シェアリング

2019 Trends in Marketing to Clinical Diagnostic Labs: Connecting, Influencing, Sharing

発行 BioInformatics Inc. 商品コード 762750
出版日 ページ情報 英文 63 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=108.55円で換算しております。
Back to Top
臨床診断ラボへのマーケティングにおける動向 (2019年) :コネクティング、インフルエンシング、シェアリング 2019 Trends in Marketing to Clinical Diagnostic Labs: Connecting, Influencing, Sharing
出版日: 2018年12月15日 ページ情報: 英文 63 Pages
概要

当レポートでは、臨床現場で働くラボスタッフ (ラボラトリアン) の行動、好み、およびカスタマーエクスペリエンスジャーニーについて調査し、ソーシャルメディアの利用、ビジュアルコンテンツ、経験的マーケティング、スポンサー好きコンテンツなどを対象に分析しています。

イントロダクション・エグゼクティブサマリー

調査結果の分析・説明

  • ソーシャルマーケティング
  • インフルエンサーマーケティング
  • ビジュアルコンテンツ
  • 経験的マーケティング
  • スポンサー付きコンテンツ
  • エグゼクティブブランディング
  • スマート装置
  • モバイルマーケティング
  • カスタマーエンゲージメント

調査手法

当社について

目次

This report examines the behaviors, preferences, and customer experience journeys of laboratory staff (“laboratorians”) working in clinical settings. Covering social media use, visual content, experiential marketing, sponsored content, and more, 2019 Trends in Marketing to Clinical Diagnostic Labs is the perfect tool for companies selling into hospitals and clinical settings to understand their customer.

Key Marketing Areas Examined:

  • Social Marketing
  • Influencer Marketing
  • Visual Content
  • Experiential Marketing
  • Sponsored Content
  • Executive Branding
  • Smart Instrumentation
  • Mobile Marketing
  • Customer Engagement

Why Buy this Report?

One of the fundamental tenets of marketing is to know one's audience in order to fully understand their needs and communicate effectively. Through extensive, accurate survey data of 304 laboratorians and thorough explanations of each channel, this report allows you to understand how your clinical lab customers interact with a variety of media channels, and will allow you to deliver a consistent brand message to the right people using the most appropriate and effective touchpoints.

Table of Contents

  • Introduction and Executive Summary
  • Analysis and Interpretation of Survey Results
    • Social Marketing
    • Influencer Marketing
    • Visual Content
    • Experiential Marketing
    • Sponsored Content
    • Executive Branding
    • Smart Instrumentation
    • Mobile Marketing
    • Customer Engagement
  • Methodology
  • About Us
Back to Top