お知らせ :東京証券取引所JASDAQスタンダード市場への新規上場に関するお知らせ
株式会社グローバルインフォメーション
デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
762750

臨床診断ラボへのマーケティングにおける動向 (2019年) :コネクティング、インフルエンシング、シェアリング

2019 Trends in Marketing to Clinical Diagnostic Labs: Connecting, Influencing, Sharing

出版日: | 発行: BioInformatics Inc. | ページ情報: 英文 63 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=111.74円
臨床診断ラボへのマーケティングにおける動向 (2019年) :コネクティング、インフルエンシング、シェアリング
出版日: 2018年12月15日
発行: BioInformatics Inc.
ページ情報: 英文 63 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

当レポートでは、臨床現場で働くラボスタッフ (ラボラトリアン) の行動、好み、およびカスタマーエクスペリエンスジャーニーについて調査し、ソーシャルメディアの利用、ビジュアルコンテンツ、経験的マーケティング、スポンサー好きコンテンツなどを対象に分析しています。

イントロダクション・エグゼクティブサマリー

調査結果の分析・説明

  • ソーシャルマーケティング
  • インフルエンサーマーケティング
  • ビジュアルコンテンツ
  • 経験的マーケティング
  • スポンサー付きコンテンツ
  • エグゼクティブブランディング
  • スマート装置
  • モバイルマーケティング
  • カスタマーエンゲージメント

調査手法

当社について

目次

This report examines the behaviors, preferences, and customer experience journeys of laboratory staff (“laboratorians”) working in clinical settings. Covering social media use, visual content, experiential marketing, sponsored content, and more, 2019 Trends in Marketing to Clinical Diagnostic Labs is the perfect tool for companies selling into hospitals and clinical settings to understand their customer.

Key Marketing Areas Examined:

  • Social Marketing
  • Influencer Marketing
  • Visual Content
  • Experiential Marketing
  • Sponsored Content
  • Executive Branding
  • Smart Instrumentation
  • Mobile Marketing
  • Customer Engagement

Why Buy this Report?

One of the fundamental tenets of marketing is to know one's audience in order to fully understand their needs and communicate effectively. Through extensive, accurate survey data of 304 laboratorians and thorough explanations of each channel, this report allows you to understand how your clinical lab customers interact with a variety of media channels, and will allow you to deliver a consistent brand message to the right people using the most appropriate and effective touchpoints.

Table of Contents

  • Introduction and Executive Summary
  • Analysis and Interpretation of Survey Results
    • Social Marketing
    • Influencer Marketing
    • Visual Content
    • Experiential Marketing
    • Sponsored Content
    • Executive Branding
    • Smart Instrumentation
    • Mobile Marketing
    • Customer Engagement
  • Methodology
  • About Us
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2021, Global Information, Inc. All rights reserved.