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市場調査レポート

ライフサイエンティスト向け広告のベストプラクティス:オンラインおよび印刷物

Best Practices for Advertising to Life Scientists: Online and in Print

発行 BioInformatics Inc. 商品コード 692818
出版日 ページ情報 英文 85 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=111.17円で換算しております。
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ライフサイエンティスト向け広告のベストプラクティス:オンラインおよび印刷物 Best Practices for Advertising to Life Scientists: Online and in Print
出版日: 2018年08月24日 ページ情報: 英文 85 Pages
概要

当レポートでは、ライフサイエンティスト1,125人を対象に実施したオンライン調査結果から、オンライン広告および印刷物広告の有効性について分析しており、各部門・各消費者世代にとっての効果的・効率的な広告戦略の開発に対するガイダンスを提供しています。

エグゼクティブサマリー

顧客の声

  • 印刷物 vs. オンラインまたは印刷物とオンライン?
  • 広告の地域的な状況
  • ジェネレーションゲーム (または:ジェネレーションギャップ)
  • 広告効果を最大化するために企業が出来ることとは?

印刷物・オンライン広告の認識

  • サマリー
  • 研究関連コンテンツを読むのに費やす時間
  • ライフサイエンス広告の意見
  • オンライン vs. 印刷物広告の効果
  • オンライン vs. 印刷物広告の重要性
  • 決定を下すためのオンライン vs. 印刷物広告の利用、ほか

オンライン広告

  • サマリー
  • ライフサイエンスにおけるオンライン広告の効果
  • インターネットへのアクセスに使用する・好まれるデバイス
  • 一般的な検索エンジンの使用
  • スポンサー付きリンクへの反応、ほか

印刷物広告

  • サマリー
  • 科学出版物の製品関連セクションを読むのに費やす時間の割合
  • 製品/サービスについての情報に有効性のある印刷物ソース
  • 潜在的な顧客とつながるためのスポンサードメディアの可能性
  • 科学出版物の1冊あたりの読者数、ほか

調査手法・人口統計

調査手法

人口

BioInformatics社について

目次
Product Code: 18-014

In order to develop successful advertising strategies, vendors must place their print and online ads in publications that scientists perceive as trusted and welcome sources of information. Going beyond usage and preferences, this report also uncovers areas that might be undermining your advertising campaign.

The results of a 55- question online survey of 1,125 Life Scientists provides substantial data and insights on how scientists search for information, what types of advertising appeals to them the most, and which attributes might influence them to click on sponsored content. In addition, this report also includes an in-depth analysis of how different generations (Boomers, Gen X, Xennials, Millennials, etc.) interact with and prefer different forms of advertisements, and on which publications they spend the most time reading.

This report allows companies to critically examine their current advertising efforts, and is a comprehensive guide for future success.

Objectives of this Report:

  • 1. Enable you to critically examine your current print and online advertising strategies.
  • 2. Identify specific steps related to ad creation, format, placement and calls to action using the primary research provided.
  • 3. Provide specific guidance for developing an effective and efficient advertising strategy for different sectors as well as different consumer age generations.

Table of Contents

Executive Summary

Voice of the Customer

  • Print vs. Online or Print and Online?
  • The Regional Picture for Advertising
  • The Generation Game (or: The Generation Gap)
  • What Can My Organization Do to Maximize Advertising Effectiveness?

Perceptions of Print and Online Advertising

  • Summary
  • Time spent reading research-related content
  • Reading time dedicated to research-related products
  • Mean hours per week dedicated to research-related reading in 2018
  • Opinions of life science advertising
  • Effectiveness of online vs. print advertising
  • Importance of online vs. print advertising
  • Use of online vs. print advertising to make decisions

Online Advertising

  • Summary
  • Effect of online advertising in the life sciences
  • Devices used and preferred to access the internet
  • Combinations of devices used to access research-related content
  • Use of general search engines
  • Response to sponsored links
  • Sponsored link click-through response
  • Perception of sponsored link accuracy
  • Perception of sponsored link usefulness
  • Product-related search term combinations
  • Use of general search terms
  • Online publications read/visited
  • Likelihood of sponsored content to engage potential customers
  • Customer perceptions of retargeted ads
  • Preferred types of retargeted content
  • Customer perceptions of banner ads by type of website
  • Banner ad click-through by web page position
  • Customer engagement with different types of online ads
  • Annoying attributes of online ads
  • Customer engagement with animated vs. static banner ads
  • Life science suppliers with memorable online ads
  • Use of ad-blocking software

Print Advertising

  • Summary
  • Percentage of time spent reading product-related sections of scientific publications
  • Usefulness of print sources for informing about products/services
  • Likelihood of sponsored media to engage potential customers
  • Print scientific publications read
  • The fate of print copies of scientific publications
  • Number of readers per print copy of scientific publications
  • Likelihood that scientific journals are saved
  • Preferred calls to action in response to a print ad
  • Life science suppliers with memorable print ads
  • Life science advertising in the general media
  • Effect of print advertising in the life sciences

Methodology & Demographics

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Demographics

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