株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

研究用抗体の市場 (2017年):商業サプライヤーにとっての成功の鍵

The 2017 Market for Research Antibodies: Keys to Success for Commercial Suppliers

発行 BioInformatics Inc. 商品コード 529319
出版日 ページ情報 英文 91 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=108.97円で換算しております。
Back to Top
研究用抗体の市場 (2017年):商業サプライヤーにとっての成功の鍵 The 2017 Market for Research Antibodies: Keys to Success for Commercial Suppliers
出版日: 2017年07月17日 ページ情報: 英文 91 Pages
概要

当レポートでは、世界の研究用抗体の市場を調査し、科学者による抗体の利用環境、ワークフロー、抗体ベースの技術、サプライヤーおよびブランドの利用状況と好み・要望、ブランド選定への影響因子、抗体の発注状況などをまとめています。

調査内容

  • 抗体の利用・ワークフロー
    • 一般的な抗体の利用
      • 抗体のソース
      • ポリクローナル・マウスモノクローナル・ラビットモノクローナルの利用
      • 結合抗体
      • 組換え抗体構造
    • 抗体ベースの技術
      • 利用抗体ブランド
      • "Best in Class" ブランド
      • 抗体の選定基準
      • トラブルシューティング
      • 抗体サプライヤー
      • 抗体のラボ予算
      • 製品の特徴
  • 抗体ブランドアナリティクス
    • 抗体サプライヤーのパフォーマンス
      • 既成抗体
      • 抗体のパフォーマンス
      • 推奨の度合い
      • ブランドNet Promoter Score®
  • ブランド選定・購入の推進因子
    • 抗体ブランドの購入影響因子
      • 購入の影響因子
      • 購入のタイムフレーム
      • 購入の意思決定
      • 購入の傾向
    • 抗体の発注
      • 抗体の発注
      • 第1・第2の既成抗体
      • 抗体ユニットサイズ
      • 発注量
      • 過去12カ月の発注状況
      • 既成抗体の予算
      • 購買経路
      • オンライン発注
      • ディスカウント/プロモーション
      • サプライヤーの研究ツール
      • 研究パラメーター
      • 購買の組み合わせ
      • その他の製品・リソース
    • 抗体バリデーションに関するコメント
目次
Product Code: 17-005

The 2017 Market for Research Antibodies: Keys to Success for Commercial Suppliers is BioInformatics LLC's newest report, a comprehensive analysis of this lucrative market. Designed specifically for suppliers of commercial, pre-made catalog antibodies, this primary research report identifies scientists' expectations and preferences with regards to usage, brands, purchasing, product quality and budgets. For companies competing in the antibodies market and for those about to enter, key findings highlight market share, competitive positioning, customer satisfaction and how well current products meet researchers' needs. Additionally, the report identifies “best in class” vendors by application and by the most widely-used techniques, all of which identify gaps that present opportunities for antibodies suppliers.

The 2017 Market for Research Antibodies: Keys to Success for Commercial Suppliers is a valuable resource for understanding the various criteria laboratories use to choose their antibodies suppliers and the critical touchpoints in the purchasing process where suppliers can influence this decision. More specifically, how antibodies are ordered is documented, with an emphasis on typical size of purchases, average spend, projected spend, preferred ordering channels and likelihood to repurchase.

For suppliers that are seeking ways to differentiate their products in this competitive market, The 2017 Market for Research Antibodies: Keys to Success for Commercial Suppliers highlights what more than 1,000 scientists from laboratories around the world indicate would help them achieve their research objectives. At strategic and tactical levels, suppliers can use this report with confidence to make decisions about developing and marketing commercial, pre-made catalog antibodies.

Table of Contents

ANTIBODY USAGE & WORKFLOW

  • General Antibody Use
    • Antibody Sources
    • Polyclonal, Mouse Monoclonal, Rabbit Monoclonal Usage
    • Conjugated Antibodies
    • Recombinant Antibody Structures
  • Antibody-Based Techniques
    • Antibody-based Techniques
    • Antibody Brands Used
    • “Best in Class” Brand
    • Antibody Selection Criteria
    • Troubleshooting
    • Antibody Suppliers
    • Lab Budget for Antibodies
    • Product Features

ANTIBODY BRAND ANALYTICS

  • Antibody Supplier Performance
    • Pre-made Catalog Antibodies
    • Antibody Performance
    • Likely to Recommend
    • Brand Net Promoter Score®

BRAND SELECTION & PURCHASING DRIVERS

  • Purchasing Influences for Antibody Brands
    • Purchasing Influencers
    • Purchasing Timeframe
    • Purchase Decision
    • Likelihood to Purchase
  • Ordering Your Antibodies
    • Ordering Antibodies
    • Primary and Secondary Pre-made Catalog Antibodies
    • Antibody Unit Size
    • Ordering Quantities
    • Ordering in the Last 12 Months
    • Pre-made Catalog Antibodies Budget
    • Antibody Channels
    • Online Orders
    • Discount/Promotions
    • Suppliers' Search Tools Online
    • Research Parameters
    • Purchase Combinations
    • Additional Products/Resources
  • Verbatim Comments on Antibody Validation
Back to Top