株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

ハイパーオートメーション:ルール依存人工知能 (AI)

Hyperautomation: A Rule-Based Artificial Intelligence

発行 BCC Research 商品コード 923131
出版日 ページ情報 英文 18 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=110.80円で換算しております。
Back to Top
ハイパーオートメーション:ルール依存人工知能 (AI) Hyperautomation: A Rule-Based Artificial Intelligence
出版日: 2020年01月20日 ページ情報: 英文 18 Pages
概要

当レポートでは、ハイパーオートメーション市場とその巨大な市場潜在性について調査し、世界のハイパーオートメーション市場における近年の開発動向と現在の動向の分析、市場の競合環境、および主要企業のプロファイルなどを提供しています。

第1章 ハイパーオートメーション

  • 研究の目標と目的
  • 研究を行う理由
  • ハイパーオートメーションの定義
  • ハイパーオートメーションの利点
  • ハイパーオートメーションの自動化技術
  • ロボットプロセスオートメーション(RPA)
  • 機械学習(ML)
  • チャットボット
  • 生体認証
  • 自然言語生成
  • コンテキストアウェアコンピューティング
  • 市場機会と課題
  • 投資利益率 (ROI) が高く低価格の協調型ロボットは中小企業に魅力的
  • ヒューマンマシンインターフェースを改良し、AIの同化を増やして人間の行動を模倣する
  • プロセスのデジタル化の拡大
  • より速い再現性とサイクルタイムにつながる能力の欠如
  • さまざまな国でのロボット設置の大きな展望
  • ロボットプロセスオートメーション(RPA)
  • ロボットプロセスオートメーションの世界市場
  • ロボットプロセスオートメーションおよびインテリジェントオートメーションの主な要素
  • プロセス中心
  • RPAと開発技術の統合
  • RPA、API、およびエンタープライズソフトウェア
  • RPAのアプリケーション
  • 小売り
  • 銀行
  • 保険
  • 政府
  • 人事
  • コグニティブプロセスオートメーションの概要
  • 主なコグニティブオートメーション機能
  • コグニティブプロセスオートメーションのアプリケーション
  • チャットボットを介したエンドツーエンドの顧客サービスの提供
  • 銀行: Know Your Customer (KYC) /顧客確認の要件に従う
  • 銀行:貿易金融取引処理
  • 保険:サービスポリシー
  • 保険:請求管理
  • RPA vs. CPA
  • アプリケーション
  • 技術
  • オートメーション手法
  • データ処理
  • ハイパーオートメーションの主要企業
  • Amazon
  • Google
  • 結論
  • アナリストの経歴
  • BCC関連レポート
図表

List of Tables

  • Table 1 : Global Markets for Robotic Process Automation, by Region, Through 2024
  • Table 2 : Amazon: Recent Developments
  • Table 3 : Amazon: Product Portfolio
  • Table 4 : Google: Recent Developments
  • Table 5 : Google: Product Portfolio

List of Figures

  • Figure 1 : Global Markets for Robotic Process Automation, by Region, 2018-2024
目次
Product Code: SMC123A

Report Highlights:

BCC Research’s key objective for this study is to provide an introductory analysis of the hyperautomation market and its enormous market potential. The goal of this report is to provide an up-to-date analysis of the recent developments and current trends in the global hyperautomation market. In this study, the hyperautomation market is extensively defined and mapped out with a strong focus on the current market’s competitive situation.

Report Includes:

  • Outlining details of hyperautomation technologies and applications
  • Information on opportunities and challenges with respect to the integration of hyper automation technologies
  • Analyze the market based on types and provide a brief introduction of each type's applications
  • Identify market trends, issues and forecasts impacting the global hyperautomation market and study various applications of hyperautomation
  • Define the recent advancements and innovations (cutting-edge technologies) available in the market

Table of Contents

Chapter 1 Hyperautomation

  • Study Goals and Objectives
  • Reasons for Doing the Study
  • Defining Hyperautomation
  • Benefits of Hyperautomation
  • Automation Technologies in Hyperautomation
  • Robotic Process Automation (RPA)
  • Machine Learning (ML)
  • Chatbots
  • Biometrics
  • Natural Language Generation
  • Context Aware Computing
  • Opportunities and Challenges
  • High Return on Investment and Low Price of Collaborative Robots Appealing to SMEs
  • Refining Human-Machine Interface and Increasing Assimilation of AI to Emulate Human Behavior
  • Increasing Digitization of Processes
  • Absence of Abilities Connected to Quicker Repeatability and Cycle Time
  • Great Prospects for Robot Installations in Various Countries
  • Robotic Process Automation (RPA)
  • Global Markets for Robotic Process Automation
  • Key Factors for Robotic Process Automation and Intelligent Automation
  • Process Centricity
  • Integration of RPA and Developing Technologies
  • RPA, APIs and Enterprise Software
  • Applications of RPA
  • Retail
  • Banking
  • Insurance
  • Government
  • Human Resources
  • Introduction to Cognitive Process Automation
  • Main Cognitive Automation Capabilities
  • Applications of Cognitive Process Automation
  • Delivering End-to-End Customer Service Through Chatbots
  • Banking-Following Know Your Customer (KYC) Requirements
  • Banking-Trade Finance Transactions Processing
  • Insurance-Service Policy
  • Insurance-Managing Claims
  • RPA versus CPA
  • Application
  • Technology
  • Method of Automation
  • Data Processing
  • Key Players in Hyperautomation
  • Amazon
  • Google
  • Conclusion
  • Analyst's Credentials
  • Related BCC Research Reports
Back to Top