市場調査レポート

中国のコールセンター市場の動向見通し

China's Evolving Call Center Market 2016-2021

発行 Asia Pacific Research Group (APRG) 商品コード 189690
出版日 ページ情報 英文 30 Pages; 11 Figures
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.06円で換算しております。
Back to Top
中国のコールセンター市場の動向見通し China's Evolving Call Center Market 2016-2021
出版日: 2016年06月18日 ページ情報: 英文 30 Pages; 11 Figures
概要

当レポートでは、中国のコールセンター市場の最新動向について分析し、現在の市場機会や課題、今後の市場動向 (今後5年間の予測値) などを調査すると共に、部門別 (ハードウェア・ソフトウェア・サービス) および地域別の成長率の比較、関連顧客サービス・技術部門の発展見通し、技術インフラ・ソフトウェアへの投資動向、関連市場の動き (CRM SaaSほか) などについて考察しております。

分析内容 (図表一覧)

  • 中国国内のコールセンター・シート数:現状と成長率 (今後5年間分)
  • 中国のコールセンター・アウトソーシング/専門サービスの収益額予測
  • 中国国内の新設コンタクトセンターおよびCRM (顧客関係管理) の傾向
  • SWOT分析
  • 中国のSaaS市場
  • 中国国内のコールセンターの件数と分布
  • コールセンター顧客サービスの成長促進要因
  • コールセンター技術コンサルティング/専門サービスの収益額の予測
  • コールセンター・トランザクションの種類の変化
  • 大連は、かつて喧伝された潜在力のとおりに発展しているのか?
  • 中国のコールセンター・クラウド市場:実態どおりか、それとも見かけ倒しか?
  • 中国のCRM SaaS市場 (今後5年間分)

分析対象企業 (一部)

  • China Construction Bank
  • China Mobile
  • Air China
  • Bank of China
  • China Life
  • Ping An
  • Standard Chartered Bank

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次

This 2016 edition provides an updated analysis of the Call Center industry in the PRC. As the sophistication and demands of Chinese consumers evolve, we continue to see investment in technology infrastrucutre and software in Call Centers across China. The publication outlines the Contact Center market in China, and includes APRG's market forecasts for key metrics to 2021. This report, largely focused on the hardware, software and services for Call Centers, identifies market opportunities and challenges. Thiis report also provides an updated snapshot of the CRM SaaS market,

Key goals of this publication:

This research report was designed to help you:

  • Assess the size and the opportunities of the Call Center market in China
  • Understand which sectors and cities are growing the fastest
  • Understand the customer service trends impacting China's Call Centre market
  • Understand the technology trends impacting China's Call Center market
  • Make investment decisions for this sector

Some of the companies discussed in this report:

  • China Construction Bank
  • China Mobile
  • Air China
  • Bank of China
  • China Life
  • Ping An
  • Standard Chartered Bank

Table of Contents

Table of Figures and Exhibits:

  • 1. Current and Expected Growth in Call Center Seats in China to 2021
  • 2.Revenue Forecast for Call Centre Outsourcing and Professional Services in China
  • 3. Emerging Contact Center and CRM trends in China
  • 4. Strengths Weaknesses Opportunities Threat - SWOT Analysis
  • 5. SaaS Market in China
  • 6. Number and Distribution of Call Centers in China
  • 7. Call Center Customer Service Growth Drivers
  • 8. Revenue Forecast for Call Center Technology Consulting and Professional Services
  • 9. Changes in the type of Contact Center transactions
  • 10. Is Dailan living up to its previously hyped potential?
  • 11. The Call Center Cloud Market in China - Real or Marketing Hype ?
  • 12. The CRM SaaS Market in China 2016 - 2021
Back to Top