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市場調査レポート
コネクテッド消費者調査 (2018年):台湾Connected Consumer Survey 2018: Taiwan |
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発行 | Analysys Mason | 商品コード | 914234 | ||||
出版日 | ページ情報 | 英文 19 Slides 納期: 即日から翌営業日 |
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当レポートでは、台湾国内のインターネット市場の消費者行動について分析し、消費者体験の主な促進要因や、通信サービスの解約 (チャーン)/乗り換えの促進要因、モバイル通信/固定回線通信/有料TVの事業者のNPS (ネットプロモータースコア)、動画コンテンツの消費動向、最も広く普及したOTT通信アプリやデジタルサービスの事例、といった情報を取りまとめてお届けいたします。
"Network performance dominates the mobile customer experience in Taiwan, but customer service matters and is a potential means for operators to differentiate."
This report focuses on aspects of Analysys Mason's ‘Connected Consumer Survey’ that relate to the behaviour, preferences and plans of online consumers in Taiwan.
The fieldwork was conducted between July and September 2018. The survey groups were chosen to be representative of the internet-using population in the region. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. We sampled 1000 respondents.