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市場調査レポート

マネタイゼーションプラットフォーム:世界市場の予測 (2019-2023年)

Monetisation Platforms: Worldwide Forecast 2019-2023

発行 Analysys Mason 商品コード 751622
出版日 ページ情報 英文 25 Slides
納期: 即日から翌営業日
価格
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マネタイゼーションプラットフォーム:世界市場の予測 (2019-2023年) Monetisation Platforms: Worldwide Forecast 2019-2023
出版日: 2019年11月12日 ページ情報: 英文 25 Slides
概要

当レポートでは、世界のマネタイゼーションプラットフォームの市場を調査し、導入エリア・デリバリータイプ・通信サービス区分・地域など各種区分別の5カ年支出予測、市場成長推進因子・阻害因子の分析、地域固有の事業環境、影響因子の分析、CSP・ベンダーへの提言などをまとめています。

調査内容

  • 5カ年支出予測
    • 導入エリア別
      • ビリング&チャージング
      • パートナー・インターコネクト
      • ポリシー管理
      • メディエーション
    • デリバリータイプ別
      • 製品関連
      • プロフェッショナルサービス
    • 通信サービス区分別
      • モバイル
      • IoT
      • 消費者固定
      • ビジネス固定
    • 地域別
      • 中欧・東欧
      • アジア太平洋先進国
      • アジア太平洋新興国
      • ラテンアメリカ
      • 中東・北アフリカ
      • 北米
      • サブサハラアフリカ
      • 西欧
  • 市場成長推進因子・阻害因子
  • 事業環境・地域的力学
  • 市場の定義
  • 通信サービスプロバイダー・ベンダーへの提言
目次

"The overall spending on monetisation platforms is set to decline during the forecast period, but this masks the significant overhaul that such systems will undergo during this time."

This report provides forecasts for communications service provider (CSP) spending on monetisation platforms and related services for 2019-2023. It provides details of how spending will vary by delivery type, service type and region across different sub-segments. The report also provides recommendations for how vendors and CSPs can transition from legacy systems to modern architecture frameworks.

This forecast report provides:

  • a detailed, 5-year worldwide forecast for spending in the monetisation platforms market, split into:
    • four application segments : billing and charging, partner and interconnect, policy management and mediation
    • two delivery types : product-related and professional services
    • four telecoms services : mobile, IoT, consumer fixed and business fixed
    • eight geographical regions : Central and Eastern Europe (CEE), developed Asia-Pacific (DVAP), emerging Asia-Pacific (EMAP), Latin America (LATAM), the Middle East and North Africa (MENA), North America (NA), Sub-Saharan Africa (SSA) and Western Europe (WE)
  • an examination of key market drivers and inhibitors, and how they will change during the forecast period
  • analysis of the business environment and regional dynamics that will influence the monetisation platforms market
  • a detailed market definition
  • recommendations for CSPs and vendors.

Author

John Abraham Principal Analyst, Research

John leads our digital transformation research, including three research programmes: Customer Engagement, Monetisation Platforms and Digital Experience . His areas of focus include customer journeys and experience, the impact of 5G on BSS systems, telecoms enterprise opportunities, cost transformation, ecosystems and value chains, and micro-services-based architecture models. John has over a decade of experience in the telecoms industry. At Analysys Mason, he has worked on a range of telecoms projects for operators in Africa, Europe, India and the Middle East. Before joining Analysys Mason, he worked for Subex, a BSS vendor, and before that for Dell in India. John holds a bachelor's degree in computer science from Anna University (India) and an MBA from Bradford University School of Management (UK).

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