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市場調査レポート

OTTリニアサービス:有料TVプロバイダーによる激化する競合の市場機会への転換戦略

OTT Linear Services: How Pay-TV Providers can Turn Increased Competition Into an Opportunity

発行 Analysys Mason 商品コード 654211
出版日 ページ情報 英文 6 Slides
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価格
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OTTリニアサービス:有料TVプロバイダーによる激化する競合の市場機会への転換戦略 OTT Linear Services: How Pay-TV Providers can Turn Increased Competition Into an Opportunity
出版日: 2018年06月18日 ページ情報: 英文 6 Slides
概要

当レポートでは、OTTとの競合を回避し、市場機会に転換するための従来型有料TVオペレーターの各種戦略を検証し、3タイプの戦略の提案、それぞれのメリット・デメリット、各アプローチの例などをまとめています。

調査内容

  • OTT事業者との競合を回避するための従来型有料TVオペレーターへの提言
  • 3タイプの戦略:メリット・デメリットに関するディスカッション
  • 各アプローチの例
目次

"Traditional pay-TV providers and operators have three main ways of addressing the OTT threat."

Live TV content is being made available on over-the-top (OTT) platforms at a rapid pace; OTT linear services now directly compete with traditional pay-TV services. Pay-TV providers can counter this move by competing, collaborating or launching their own OTT linear services.

This report provides:

  • recommendations for traditional pay-TV operators looking to fend off OTT competitors
  • a discussion of the advantages and disadvantages of the three proposed strategies
  • an appendix with examples of each approach discussed.
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