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市場調査レポート

広告サービスシステム:モバイル広告のサポートに必要なソフトウェアのフレームワーク分析

Advertising Service Systems: A Framework Study of Software Needed To Support Mobile Advertising

発行 Analysys Mason 商品コード 341677
出版日 ページ情報 英文 30 Slides
納期: 即日から翌営業日
価格
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広告サービスシステム:モバイル広告のサポートに必要なソフトウェアのフレームワーク分析 Advertising Service Systems: A Framework Study of Software Needed To Support Mobile Advertising
出版日: 2015年10月09日 ページ情報: 英文 30 Slides
概要

通信サービスプロバイダー (CSP) は、成熟した市場において、広告から重要な増分収益を得ることが可能です。しかし、そのためには、投資と専門知識が必要になります。

当レポートでは、CSPとベンダー向けに、オンライン (特にモバイル) 広告を提供するための技術について調査分析し、体系的な情報を提供しています。

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • プログラマティック広告の発展環境
  • モバイル広告によって使用されるデータを収益化
  • 強制的な在庫を作る
  • 著者とANALYSYS MASONについて
目次

"Advertising could provide important incremental revenue for CSPs in mature markets, but it will require investment and expertise."

Communications service providers (CSPs) understand the potential value of the customer data that they hold, but the systems needed to monetise the data assets are not yet in place. This report is aimed at CSPs and vendors and analyses the technology that CSPs will need to deliver online - particularly mobile - advertising.

THIS STRATEGY REPORT:

  • provides an analysis of the systems that are needed to maximise the value of customer data
  • assesses the types of partnership that are needed
  • describes the analytics tools that are required
  • discusses the vendor technologies that are needed to deliver the solutions
  • explains how CSPs can enter and succeed in the advertising ecosystem.

SAMPLE PAGES

The advertising ecosystem

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Revenue in the mobile advertising market

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Mobile advertising ecosystem

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Table of Contents

  • EXECUTIVE SUMMARY
  • THE DEVELOPMENT ENVIRONMENT FOR PROGRAMMATIC ADVERTISING
  • MONETISING DATA FOR USE BY MOBILE ADVERTSING
  • CREATING COMPELLING INVENTORY
  • ABOUT THE AUTHORS AND ANALYSYS MASON
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