表紙
市場調査レポート

カスタマーケアシステム:世界の市場シェア 2014年

Customer Care Systems: Worldwide Market Shares 2014

発行 Analysys Mason 商品コード 278398
出版日 ページ情報 英文 65 Slides
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.12円で換算しております。
Back to Top
カスタマーケアシステム:世界の市場シェア 2014年 Customer Care Systems: Worldwide Market Shares 2014
出版日: 2015年07月06日 ページ情報: 英文 65 Slides
概要

ソーシャルメディアのカスタマーサービスソリューションだけではなく、分析機能をカスタマーケアシステムベンダーのサービスへ統合することは、業界特有のアプリケーションへ同市場を開放することとなり、カスタマーエクスペリエンス改善の促進因子となっています。

当レポートでは、カスタマーケアシステム市場について調査し、市場全体および4つのサブセグメントにおける市場シェアデータを提供しており、主要ベンダーのプロファイルを交えて、お届けいたします。

主な調査内容

  • カスタマーケアシステム市場全体および4つのサブセグメントの詳細な市場シェアデータ
    • 顧客関係管理 (CRM)
    • カスタマーインタラクション
    • 加入者管理
    • デバイス管理
  • 市場シェアの前年同期比
  • 市場全体および各サブセグメントにおける主な市場発展のサマリー
  • 主要ベンダー27社の詳細なプロファイルおよびその他企業のサマリー

調査対象企業

  • Alcatel-Lucent
  • Amdocs
  • Avaya
  • Brand Embassy
  • Brite:Bill
  • Comverse
  • Conversocial
  • CSG International
  • Dimelo
  • Ericsson
  • Genesys
  • Hewlett-Packard
  • Huawei Technologies
  • innoPath
  • Mformation Software Technologies
  • Microsoft
  • NetCracker Technology
  • Nokia Networks
  • Oracle
  • Orga Systems
  • Pegasystems (Pega)
  • Redknee
  • salesforce.com
  • SAP
  • Synapse Mobile Networks
  • UXP Systems
  • Vlocity

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次

"Customer retention and customer satisfaction are driving CSPs' take-up of customer care systems, and many smaller vendors offer specific use-case solutions, taking market share from established vendors."

This report provides an insight into which vendors are leading in the customer care systems market for the telecoms industry, and provides profiles of the leaders and upcoming vendors.

The integration of analytical capabilities, as well as social media customer service solutions, into customer care system vendors' offerings is opening up this market for industry-specific applications, and is a driver for improving customer experience.

THIS MARKET SHARE REPORT PROVIDES:

  • detailed market share data for the customer care systems market overall, as well as four sub-segments:
    • customer relationship management (CRM)
    • customer interaction
    • subscriber management
    • device management
  • a year-on-year comparison of the market shares in 2013 and 2014
  • a summary of key market developments in the market overall and each sub-segment
  • detailed profiles of 27 vendors in this market, and summaries of other players.

COMPANY COVERAGE

  • Alcatel-Lucent
  • Amdocs
  • Avaya
  • Brand Embassy
  • Brite:Bill
  • Comverse
  • Conversocial
  • CSG International
  • Dimelo
  • Ericsson
  • Genesys
  • Hewlett-Packard
  • Huawei Technologies
  • innoPath
  • Mformation Software Technologies
  • Microsoft
  • NetCracker Technology
  • Nokia Networks
  • Oracle
  • Orga Systems
  • Pegasystems (Pega)
  • Redknee
  • salesforce.com
  • SAP
  • Synapse Mobile Networks
  • UXP Systems
  • Vlocity

SAMPLES

Table of Contents

  • EXECUTIVE SUMMARY
  • BUSINESS ENVIRONMENT
  • MARKET SHARES
  • VENDOR ANALYSIS
  • MARKET DEFINITION
  • ABOUT THE AUTHORS AND ANALYSYS MASON
Back to Top